Tabor:Lw-00232: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „= sprawna” na „= sprawny”)
(nowy szablon podstrony egezemplarza)
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=24332
 +
|Grafika=DSC07681am.JPG
 +
|Opis grafiki=Lxd2-374 po naprawie głównej na torach trakcyjnych przed Parowozownią Bytom Karb
 +
|Rok produkcji=1981
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-374
 +
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 +
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
 +
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 +
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
 +
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia
 +
|Opis=Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
 +
 +
Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.
 +
|Foto1=Lxd2-374-karb.jpg
 +
|Opis1=Lxd2-374 jeszcze przed naprawą główną na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy
 +
|Foto2=Lxd2-374-karb1.jpg
 +
|Opis2=Lxd2-374 jeszcze przed naprawą główną na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy
 +
|Foto3=DSC07685am.JPG
 +
|Opis3=Lxd2-374 po NG na stacji Bytom Karb Wąskotorowy.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-374|1981|nadal}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1981|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|1994}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1994|2009}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2009|nadal}}
 +
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
{{Przebieg służby Infobox
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]

Wersja z 23:47, 14 cze 2017


<<< L45H

L45H 24332

Stan: sprawna

DSC07681am.JPG

Lxd2-374 po naprawie głównej na torach trakcyjnych przed Parowozownią Bytom Karb

Rok produkcji

1981


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-374

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola 71H12A

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe

Użytkownik

Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta Bytomia

Stacjonowanie

Maciejkowice 1981 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 1994
Bytom Rozbark 1994 - 2009
Bytom Karb Wąskotorowy 2009 - nadal

Rozstaw

785 mm 1981 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-374 1981 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb. Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.

Galeria

Źródła

L45H 24332
Lxd2-374-karb.jpg
Rok produkcji 1981
Stan sprawny
Rok odstawienia prawdopodobnie 1994
Obecne oznaczenie Lxd2-374
Miejsce obecnego stacjonowania Bytom Karb Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika Henschel
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1981



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Maciejkowice 1981 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 1994
Bytom Rozbark 1994 - 2009 [1]
Bytom Karb Wąskotorowy od 21.11.2009




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-374 1981





'


Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.

Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.







Przypisy