MBxd2: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:Wąskotorowe wagony motorowe using HotCat) |
(bibliografia) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
W praktyce jedynymi pojazdami należącymi do tej serii były wagony silnikowe, wyprodukowane jako część spalinowych zespołów trakcyjnych typu [[A20D-P]]. | W praktyce jedynymi pojazdami należącymi do tej serii były wagony silnikowe, wyprodukowane jako część spalinowych zespołów trakcyjnych typu [[A20D-P]]. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==Bibliografia== | ||
+ | [http://www.koleje.wask.pl/przepis.php?plik=wm11.inc#rozdzial4 '''''WM-11''' - Przepisy o znakowaniu taboru wąskotorowego, par. 4''] (dostęp: 2011-09-24) | ||
+ | |||
[[Kategoria: Wąskotorowe spalinowe zespoły trakcyjne]] | [[Kategoria: Wąskotorowe spalinowe zespoły trakcyjne]] | ||
[[Kategoria:Wąskotorowe wagony motorowe]] | [[Kategoria:Wąskotorowe wagony motorowe]] |
Wersja z 13:56, 24 wrz 2011
MBxd2 – oznaczenie serii, które było nadawane na Polskich Kolejach Państwowych wąskotorowym wagonom motorowym (M), drugiej klasy (B), czteroosiowym (x), napędzanym silnikiem wysokoprężnym (d) i wyposażonym w przekładnię hydrauliczną (2).
W praktyce jedynymi pojazdami należącymi do tej serii były wagony silnikowe, wyprodukowane jako część spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20D-P.
Bibliografia
WM-11 - Przepisy o znakowaniu taboru wąskotorowego, par. 4 (dostęp: 2011-09-24)