Archiwum:Plany schematyczne stacji Tarnowskie Góry Wąsk.: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(kategoryzacja, słowa kluczowe) |
(Dodanie opisu) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
== 1946 == | == 1946 == | ||
− | [[Plik:Tarnowskie Góry Wąsk. 1946.jpg| | + | [[Plik:Tarnowskie Góry Wąsk. 1946.jpg|right|800px]] |
+ | |||
+ | ==== Położenie ==== | ||
+ | |||
+ | * km 31,409 prawdopodobnie omyłkowy, poprawiony odręcznie na km 21,409 linii Maciejkowice - Miasteczko Śląskie Wąsk. (przez Brzeziny Śląskie Wąsk. i Piekary Śląskie Wąsk., pozostałość po międzywojennym podziale sieci GKW) | ||
+ | |||
+ | ==== Tory główne ==== | ||
+ | |||
+ | * główny zasadniczy bez numeru | ||
+ | |||
+ | ==== Tory boczne ==== | ||
+ | |||
+ | * nr 2 i 3 - odstawcze | ||
+ | |||
+ | ==== Bocznice stacyjne ==== | ||
+ | |||
+ | * skład węgla Spółdzielni Spożywców zatarasowany zaporą kłodową | ||
+ | * skład węgla Centrali Zbyt Produktów Przemysłu Węglowego | ||
+ | * bocznica Karłuszowiec | ||
+ | * przeładownia z toru normalnego (tor nr 5) | ||
+ | * ładownia publiczna (tory nr 1 i 4) | ||
+ | |||
+ | ==== Urządzenia ZRK ==== | ||
+ | |||
+ | * 8 zwrotnic nastawianych ręcznie | ||
+ | * 3 wykolejnice nastawiane ręcznie | ||
+ | * brak sygnalizatorów | ||
+ | |||
+ | ==== Przejazdy i przejścia ==== | ||
+ | |||
+ | * przejazd kat. A przez ulicę Bytomską obsługiwany przez dyżurnego ruchu | ||
+ | |||
+ | ==== Budynki ==== | ||
+ | |||
+ | * budynek stacyjny w km 21,409 (miejsce pracy dyżurnego ruchu) | ||
+ | * magazyn między torami nr 2 i 5 | ||
== 1972 == | == 1972 == | ||
− | [[Plik:Tarngorywask1972-1.jpg| | + | |
+ | [[Plik:Tarngorywask1972-1.jpg|right|800px]] | ||
+ | |||
+ | ==== Położenie ==== | ||
+ | |||
+ | * km 11,101 linii Bytom Karb Wąsk. - Huta Miasteczko | ||
+ | |||
+ | ==== Tory główne ==== | ||
+ | |||
+ | * nr 1 i będący jego przedłużeniem tor nr 1a | ||
+ | |||
+ | ==== Tory boczne ==== | ||
+ | |||
+ | * nr 2 - stacyjny boczny | ||
+ | * nr 8 i 10 - odstawcze | ||
+ | |||
+ | ==== Bocznice stacyjne ==== | ||
+ | |||
+ | * plac składowy węgla OPHO, czyli Okręgowego Przedsiębiorstwa Handlu Opałem (tor nr 4) | ||
+ | * przeładownia z toru normalnego (tory nr 2 i 12) | ||
+ | * ładownia publiczna (tory nr 6a i 8a) | ||
+ | |||
+ | ==== Urządzenia ZRK ==== | ||
+ | |||
+ | * 10 zwrotnic nastawianych ręcznie | ||
+ | * 4 wykolejnice nastawiane ręcznie | ||
+ | * brak sygnalizatorów | ||
+ | |||
+ | ==== Przejazdy i przejścia ==== | ||
+ | |||
+ | * przejazd kat. A w km 11,131 obsługiwany przez dyżurnego ruchu | ||
+ | |||
+ | ==== Budynki ==== | ||
+ | |||
+ | * budynek stacyjny w km 11,101 (miejsce pracy dyżurnego ruchu) | ||
+ | * schronisko działki między torami nr 10 i 12 | ||
+ | * dawny magazyn między torami nr 10 i 12 | ||
+ | |||
+ | ==== Pozostałe budowle ==== | ||
+ | |||
+ | * wiadukt w km 11,418 (pod normalnotorowym szlakiem Nakło Śląskie - Tarnowskie Góry TGA) | ||
+ | * przesuwnica bramowa do przeładunku na przedłużeniu toru nr 2 | ||
[[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | [[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
[[Kategoria:Stacje i inne posterunki - plany, regulaminy]] | [[Kategoria:Stacje i inne posterunki - plany, regulaminy]] |
Wersja z 19:30, 7 sty 2018
Plany schematyczne stacji Tarnowskie Góry Wąsk. | |
---|---|
Tytuł teczki | Plany schematyczne stacji Tarnowskie Góry z lat 1946 i 1972 |
Data początkowa | 1946 |
Data końcowa | 1972 |
Sygnatura teczki | AT-00058 |
Słowa kluczowe | plan stacji, Tarnowskie Góry, Górnośląskie Koleje Wąskotorowe |
Plany schematyczne stacji Tarnowskie Góry Wąskotorowe z lat 1946 i 1972.
Prezentowane niżej dokumenty zostały zeskanowane i udostępnione przez Mariusza Senderowskiego (Sekcja Dokumentacji Historycznej Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych).
1946
Położenie
- km 31,409 prawdopodobnie omyłkowy, poprawiony odręcznie na km 21,409 linii Maciejkowice - Miasteczko Śląskie Wąsk. (przez Brzeziny Śląskie Wąsk. i Piekary Śląskie Wąsk., pozostałość po międzywojennym podziale sieci GKW)
Tory główne
- główny zasadniczy bez numeru
Tory boczne
- nr 2 i 3 - odstawcze
Bocznice stacyjne
- skład węgla Spółdzielni Spożywców zatarasowany zaporą kłodową
- skład węgla Centrali Zbyt Produktów Przemysłu Węglowego
- bocznica Karłuszowiec
- przeładownia z toru normalnego (tor nr 5)
- ładownia publiczna (tory nr 1 i 4)
Urządzenia ZRK
- 8 zwrotnic nastawianych ręcznie
- 3 wykolejnice nastawiane ręcznie
- brak sygnalizatorów
Przejazdy i przejścia
- przejazd kat. A przez ulicę Bytomską obsługiwany przez dyżurnego ruchu
Budynki
- budynek stacyjny w km 21,409 (miejsce pracy dyżurnego ruchu)
- magazyn między torami nr 2 i 5
1972
Położenie
- km 11,101 linii Bytom Karb Wąsk. - Huta Miasteczko
Tory główne
- nr 1 i będący jego przedłużeniem tor nr 1a
Tory boczne
- nr 2 - stacyjny boczny
- nr 8 i 10 - odstawcze
Bocznice stacyjne
- plac składowy węgla OPHO, czyli Okręgowego Przedsiębiorstwa Handlu Opałem (tor nr 4)
- przeładownia z toru normalnego (tory nr 2 i 12)
- ładownia publiczna (tory nr 6a i 8a)
Urządzenia ZRK
- 10 zwrotnic nastawianych ręcznie
- 4 wykolejnice nastawiane ręcznie
- brak sygnalizatorów
Przejazdy i przejścia
- przejazd kat. A w km 11,131 obsługiwany przez dyżurnego ruchu
Budynki
- budynek stacyjny w km 11,101 (miejsce pracy dyżurnego ruchu)
- schronisko działki między torami nr 10 i 12
- dawny magazyn między torami nr 10 i 12
Pozostałe budowle
- wiadukt w km 11,418 (pod normalnotorowym szlakiem Nakło Śląskie - Tarnowskie Góry TGA)
- przesuwnica bramowa do przeładunku na przedłużeniu toru nr 2