Tabor:Lw-00643: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Wycofano edycje użytkownika Marek Szymański (dyskusja). Autor przywróconej wersji to PawBot.) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece |
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1965|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1965|b/d}} | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece|b/d|b/d}} |
}} | }} |
Wersja z 17:22, 28 mar 2018
<<< WLs75
WLs75 37
Stan: złom
Rok produkcji
1966
Stan
Złom
Rok złomowania
nieznany
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece | b/d | - | b/d |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | b/d |
Oznaczenie
nieznane | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła