TEM2: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(kolejność kategorii) |
m (j) |
||
| Linia 5: | Linia 5: | ||
|grafika = [[Plik:Sm48-111.jpg|290px|SM48-111]] | |grafika = [[Plik:Sm48-111.jpg|290px|SM48-111]] | ||
|opis_zdjęcia = Lokomotywa SM48-111 należąca do [[PKP Cargo]] | |opis_zdjęcia = Lokomotywa SM48-111 należąca do [[PKP Cargo]] | ||
| − | |producent = [[Ługanskij | + | |producent = [[Ługanskij Tjepłowozostritielnyj Zawod „Ługańsktjepłowoz“]]<br/> (ros. Луганский тепловозостроительный завод „Лугансктепловоз“) w Ługańsku,<br/> [[Brianskij Maszinostroitielnyj Zawod]]<br/> (ros. Брянский машиностроительный завод) w Briańsku |
|lata_budowy = 1960-1984 | |lata_budowy = 1960-1984 | ||
|układ_osi = Co'Co' | |układ_osi = Co'Co' | ||
Wersja z 10:00, 2 lut 2012
| TEM2 (ros. ТЭМ2) | |
| Lokomotywa SM48-111 należąca do PKP Cargo | |
| Przewoźnik | PKP, przemysł, |
| Oznaczenie przewoźnika | TEM2, SM48 |
| Producent | Ługanskij Tjepłowozostritielnyj Zawod „Ługańsktjepłowoz“ (ros. Луганский тепловозостроительный завод „Лугансктепловоз“) w Ługańsku, Brianskij Maszinostroitielnyj Zawod (ros. Брянский машиностроительный завод) w Briańsku |
| Lata budowy | 1960-1984 |
| Układ osi | Co'Co' |
| Rozstaw szyn | 1435 mm, 1520 mm |
| Masa służbowa | 116 ton + 3% (przy 2/3 zapasu paliwa i piasku) |
| Nacisk osi na szyny | 196,2 kN |
| Rozstaw osi skrajnych | 12800 mm |
| Średnica kół | 1050 mm |
| Długość ze zderzakami | 17029 mm (16970 mm - sprzęg samoczynny) |
| Szerokość | 3120 mm |
| Wysokość | 4654 mm |
| Prędkość konstrukcyjna | 100 km/h |
| Maksymalna siła pociągowa | 38000 kG |
| Typ silnika spalinowego | PD1M |
| Moc znamionowa | 880 kW (1200 KM) |
| Zapas paliwa | 5400 l |
| Rodzaj przekładni | elektryczna |
| System hamulca | Matrosow |
| Sterowanie wielokrotne | jest |
| System ogrzewania | brak |