Łagiewniki: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "{{Pw metryka posterunku |Stan=Zlikwidowany |Ostatnia nazwa=Łagiewniki |Ostatni rodzaj=posterunek osłonny |Rok utworzenia=b/d |Rok likwidacji=b/d |Kolej=Górnośląskie...") |
(uzupełnienie) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Ostatnia nazwa=Łagiewniki | |Ostatnia nazwa=Łagiewniki | ||
|Ostatni rodzaj=posterunek osłonny | |Ostatni rodzaj=posterunek osłonny | ||
+ | |Skrót telegraficzny=Łg | ||
|Rok utworzenia=b/d | |Rok utworzenia=b/d | ||
− | |Rok likwidacji= | + | |Rok likwidacji=2002 |
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | ||
|Lokalizacja=Bytom | |Lokalizacja=Bytom | ||
|Współrzędne geograficzne=50°19'46.4"N 18°56'11.7"E | |Współrzędne geograficzne=50°19'46.4"N 18°56'11.7"E | ||
− | |Peron= | + | |Peron=Nie |
− | |Nastawnia= | + | |Nastawnia=tak |
− | | | + | |Budynek stacyjny=nie |
− | |Nazwa={{Pw nazwa|Łagiewniki|b/d| | + | |Opis zabudowań=Nastawnia piętrowa |
− | |Rodzaj={{Pw rodzaj|posterunek osłonny|b/d| | + | |Opis urządzeń zrk=Nastawnia piętrowa, scentralizowane mechaniczne urządzenia zrk, sygnalizacja świetlna |
+ | |Opis układu torowego=Skrzyżowanie toru wąskiego (szlak Bytom Karb Wąskotorowy - Chorzów Przeładownia) z torem normalnym Kopalni Węgla Kamiennego Rozbark oraz dwutorowej linii tramwajowej z torem normalnym KWK Rozbark. Semafory świetlne na torze wąskim, na wąskim torze rozjazd na żeberko ochronne przed skrzyżowaniem z torem normalnym (od strony Chorzowa Przeładowni). Semafory świetlne na torze tramwajowym osłaniające skrzyżowanie z torem normalnym wskazujące w stanie zasadniczym sygnał S2. Stan i data likwidacji dotyczą skrzyżowania z torem wąskim. Sam posterunek funkcjonował jeszcze kilka lat dłużej. | ||
+ | |Nazwa={{Pw nazwa|Łagiewniki|b/d|2002}} | ||
+ | |Rodzaj={{Pw rodzaj|posterunek osłonny|b/d|2002}} | ||
|Linia={{Pw linia}} | |Linia={{Pw linia}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 15:33, 29 kwi 2019
posterunek osłonny Łagiewniki
Stan: zlikwidowany
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
Miejscowość
Bytom
Powiat
należy uzupełnić
Współrzędne geograficzne
50°19'46.4"N 18°56'11.7"E
Skrót telegraficzny
Łg
Rok utworzenia
b/d
Rok likwidacji
2002
Peron
Nie
Nastawnia
tak
Budynek stacyjny
nie
Nazwa
Łagiewniki | b/d | - | 2002 |
Rodzaj
posterunek osłonny | b/d | - | 2002 |
Określenie linii przebiegających przez posterunek, położenie posterunku linii oraz zakres lat
b/d | km b/d | b/d | - | b/d |
Opis budynków i urządzeń
Nastawnia piętrowa
Opis urządzeń zabezpieczenia ruchu kolejowego
Nastawnia piętrowa, scentralizowane mechaniczne urządzenia zrk, sygnalizacja świetlna
Opis układu torowego
Skrzyżowanie toru wąskiego (szlak Bytom Karb Wąskotorowy - Chorzów Przeładownia) z torem normalnym Kopalni Węgla Kamiennego Rozbark oraz dwutorowej linii tramwajowej z torem normalnym KWK Rozbark. Semafory świetlne na torze wąskim, na wąskim torze rozjazd na żeberko ochronne przed skrzyżowaniem z torem normalnym (od strony Chorzowa Przeładowni). Semafory świetlne na torze tramwajowym osłaniające skrzyżowanie z torem normalnym wskazujące w stanie zasadniczym sygnał S2. Stan i data likwidacji dotyczą skrzyżowania z torem wąskim. Sam posterunek funkcjonował jeszcze kilka lat dłużej.
Historia
Położenie posterunku w terenie
Galeria
Dokumenty dotyczące posterunku znajdujące się w Archiwum Enkolu
Uwaga: Zestawienie zawiera listę dokumentów archiwalnych znajdujących się w Archiwum Enkolu wygenerowaną na podstawie słów kluczowych.
W Archiwum nie ma powiązanych dokumentów
Źródła