Rm 6: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie) |
|||
Linia 16: | Linia 16: | ||
§94 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | §94 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
− | |||
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] | [[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] |
Aktualna wersja na dzień 16:50, 17 sty 2013
Rm 6 (Docisnąć) - ręczny i słuchowy sygnał podawany przy manewrach oznaczający, że tabor kolejowy należy docisnąć w celu sprzęgnięcia lub rozprzęgnięcia.
- Dzienny obraz sygnału: kilkakrotne zbliżenie do siebie wyciągniętych poziomo przed siebie rąk
- Nocny obraz sygnału: białe światło latarki przerywane w krótkich odstępach czasu skierowane w stronę maszynisty
Źródło[edytuj]
§94 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)