Tabor:Lw-01916: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (źródło) |
m (dr red) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatnie oznaczenie=Mbxd1-202 | |Ostatnie oznaczenie=Mbxd1-202 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Wola 14H6 |
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa |
Wersja z 13:38, 10 sie 2019
<<< 1Mw
1Mw 2/1964
Stan: złom
Rok produkcji
1964
Producent
Konstal
Stan
Złom
Rok złomowania
1997
Ostatnie oznaczenie
Mbxd1-202
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 14H6
Stacjonowanie
Pleszew Wąskotorowy | 1965 | - | 1966 |
Krośniewice | 1966 | - | 1969 |
Pleszew Wąskotorowy | 1969 | - | 1971 |
Śmigiel | 1971 | - | 1986 |
Trzebnica Gaj | 1986 | - | 1992 |
Krośniewice | 1992 | - | 1997 |
Rozstaw
750 mm | 1964 | - | 1997 |
Oznaczenie
Mx202 | b/d | - | b/d |
Mbxd1-202 | 1964 | - | 1997 |
00-380024961-1 | 1994 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła