Tabor:Lw-01915: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (źródło) |
m (dr red) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatnie oznaczenie=Mbxd1-201 | |Ostatnie oznaczenie=Mbxd1-201 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
− | |Ostatni typ silnika= | + | |Ostatni typ silnika=Wola 14H6 |
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe | |Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe | ||
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa |
Aktualna wersja na dzień 13:38, 10 sie 2019
<<< 1Mw
1Mw 1/1960
Stan: złom
Rok produkcji
1960
Producent
Konstal
Stan
Złom
Rok złomowania
2012
Ostatnie oznaczenie
Mbxd1-201
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Gniezno Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 14H6
Stacjonowanie
Pleszew Wąskotorowy | 1961 | - | 1975 |
Śmigiel | 1975 | - | 1987 |
Trzebnica Gaj | 1987 | - | 1992 |
Krośniewice | 1992 | - | 2002 |
Gniezno Wąskotorowe | 2002 | - | 2012 |
Rozstaw
750 mm | 1961 | - | 2012 |
Oznaczenie
Mx201 | b/d | - | b/d |
Mbxd1-201 | 1961 | - | 2012 |
00-380024960-3 | 1974 | - | 2012 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła