Tabor:Lw-02187: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (przypis)
 
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa
 
|Uwagi=Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa
 +
|Opis=WLs50-1954/68 dla cegielni "Budy" według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009</ref>. W 2001 roku była czynna, kolor niebieskoszary (opisana jako WLs40)<ref>[[Biblioteka:A-05769|M. Malczewski: ''Cegielnia Budy'', "Świat Kolei" nr 7/2001 s.6]]</ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Budy"|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Budy"|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1954|1968|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1954|1968|b/d}}

Aktualna wersja na dzień 16:44, 10 maj 2024


<<< WLs50

WLs50 1954

Stan: nieznany

Rok produkcji

1968

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1954

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Budy"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Budy" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1968 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1954 1968 - b/d

Dodatkowe informacje

Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa

Szczegółowy opis i uwagi

WLs50-1954/68 dla cegielni "Budy" według B. Pokropińskiego[1]. W 2001 roku była czynna, kolor niebieskoszary (opisana jako WLs40)[2].

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009
  2. M. Malczewski: Cegielnia Budy, "Świat Kolei" nr 7/2001 s.6