Tabor:Lw-02187: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (przypis) |
|||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Uwagi=Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa | |Uwagi=Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa | ||
+ | |Opis=WLs50-1954/68 dla cegielni "Budy" według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009</ref>. W 2001 roku była czynna, kolor niebieskoszary (opisana jako WLs40)<ref>[[Biblioteka:A-05769|M. Malczewski: ''Cegielnia Budy'', "Świat Kolei" nr 7/2001 s.6]]</ref>. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Budy"|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Budy"|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1954|1968|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1954|1968|b/d}} |
Aktualna wersja na dzień 16:44, 10 maj 2024
<<< WLs50
WLs50 1954
Stan: nieznany
Rok produkcji
1968
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1954
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Budy"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Budy" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1968 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1954 | 1968 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa
Szczegółowy opis i uwagi
WLs50-1954/68 dla cegielni "Budy" według B. Pokropińskiego[1]. W 2001 roku była czynna, kolor niebieskoszary (opisana jako WLs40)[2].
Galeria
Źródła
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009
- ↑ M. Malczewski: Cegielnia Budy, "Świat Kolei" nr 7/2001 s.6