L45H 24507
<<< L45H
L45H 24507
Stan: sprawna
Rok produkcji
1982
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-343
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośnice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Krośnicka Kolej Wąskotorowa
Stacjonowanie
Sompolno | 1982 | - | 2002 |
Gniezno Wąskotorowe | 2002 | - | 2014 |
Środa Wielkopolska Wąskotorowa | 2014 | - | 2015 |
Krośnice | 2015 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-343 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. W roku 2002 została przekazana do Gniezno Wąskotorowe, a 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. W maju 2015 (29 maja lub w ciągu kilku poprzedzających dni) została przewieziona na Kośnicką Kolej Wąskotorową.
Galeria
Źródła
L45H 24507 | |
Rok produkcji | 1982 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-343 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Krośnicka Kolej Wąskotorowa |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750mm | 1982
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Sompolno | 1982 - 2002[1] |
Gniezno Wąskotorowe | 2002 - 28.05.2014 |
Środa Wielkopolska Wąskotorowa | od 28.05.2014[2]-29.05.2015 |
Krośnicka Kolej Wąskotorowa | od 29.05.2015[3]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-343 | 1982
|
' |
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. W roku 2002 została przekazana do Gniezno Wąskotorowe, a 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. W maju 2015 (29 maja lub w ciągu kilku poprzedzających dni) została przewieziona na Kośnicką Kolej Wąskotorową.
Przypisy