Plik:M32-1951-029.jpg
Wersja z dnia 12:39, 26 gru 2016 autorstwa Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) (zamienił w treści „zbior�w” na „zbiorów”)
Rozmiar podglądu – 787 × 599 pikseli. Inne rozdzielczości: 315 × 240 pikseli | 1200 × 914 pikseli.
Rozmiar pierwotny (1200 × 914 pikseli, rozmiar pliku: 239 KB, typ MIME: image/jpeg)
M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendrów normalnotorowych zatwierdzone zarz�dzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951.
28 | Poprzednia strona | Następna strona | 30 |
---|---|---|---|
Tytuł | [[Archiwum:M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w (1951)|M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendrów normalnotorowych (1951)]] | ||
Rok wydania | 1980 | ||
Numer | |||
Strona(y) | 56-57 | ||
Źródło | Ze zbiorów Pana Krzysztofa Mackosia |
Licencja
Ten plik zawiera treści wytworzone przez przedsiębiorstwo państwowe „Polskie Koleje Państwowe”, przed 18 grudnia 2000 r., kiedy to Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy Rejestrowy wydał postanowienie o wpisie PKP SA do rejestru handlowego (sygnatura akt Ns Rej. H–18567/2000) i tym samym nowopowołane „Polskie Koleje Państwowe SA” przestały być bezpośrednio podległe odpowiedniemu ministerstwu do spraw transportu kolejowego, a zatem jest dokumentem urzędowym zgodnie z art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631) i nie stanowi przedmiotu prawa autorskiego (jest zatem własnością publiczną). |
Historia pliku
Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.
Data i czas | Miniatura | Wymiary | Użytkownik | Opis | |
---|---|---|---|---|---|
aktualny | 03:21, 26 gru 2016 | 1200 × 914 (239 KB) | PawBot (dyskusja | edycje) | M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendr�w normalnotorowych zatwierdzone zarz�dzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951. {{Opis_Str_Cz |Str_poprz =28 |Str_nast =30 |
Nie możesz nadpisać tego pliku.
Wykorzystanie pliku
Poniższa strona korzysta z tego pliku: