Rm 6: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie)
 
 
Linia 16: Linia 16:
 
§94 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)
 
§94 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
[[Kategoria:Prawo kolejowe]]
 
 
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]]
 
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]]

Aktualna wersja na dzień 16:50, 17 sty 2013

Rm 6 (Docisnąć) - ręczny i słuchowy sygnał podawany przy manewrach oznaczający, że tabor kolejowy należy docisnąć w celu sprzęgnięcia lub rozprzęgnięcia.

  • Dzienny obraz sygnału: kilkakrotne zbliżenie do siebie wyciągniętych poziomo przed siebie rąk
  • Nocny obraz sygnału: białe światło latarki przerywane w krótkich odstępach czasu skierowane w stronę maszynisty


Źródło[edytuj]

§94 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)