Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- WLs40 1088 + (Numer zakładowy 2)
- WLs50 973 + (Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO.)
- WLs50 2123 + (Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony.)
- WLs150 6836 + (Numer zakładowy 3)
- WLs150 6841 + (Numer zakładowy 3)
- V10C 250421 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 1705 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 1807 + (Numer zakładowy 3)
- WLs40 1297 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 1090 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 2271 + (Numer zakładowy 3 Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs50 1185 + (Numer zakładowy 3, zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w 1994r. do standardu WLs50M2-001)
- WLs50 1816 + (Numer zakładowy 3.)
- WLs50 1944 + (Numer zakładowy 3. Na lokomotywie dwie tabliczki znamionowe. Druga z numerem 1860/1966)
- WLs150 7205 + (Numer zakładowy 4)
- WLs150 7219 + (Numer zakładowy 4)
- WLs150 7655 + (Numer zakładowy 4)
- V10C 250422 + (Numer zakładowy 4)
- WLs40 598 + (Numer zakładowy 4)
- WLs50 1763 + (Numer zakładowy 4)
- WLs40 1396 + (Numer zakładowy 4)
- WLs50 1970 + (Numer zakładowy 4 Huty "Jedność". Przebudowana do standardu WLs50M.)
- WLs50 718 + (Numer zakładowy 4 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs150 5654 + (Numer zakładowy 5)
- WLs150 7206 + (Numer zakładowy 5)
- WLs180 43 + (Numer zakładowy 5)
- WLs50 2231 + (Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs50 1451 + (Numer zakładowy 5.)
- WLs50 2067 + (Numer zakładowy 5. Lokomotywa była szara z czerwonym podwoziem.)
- WLs50 2089 + (Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016)
- WLs150 6829 + (Numer zakładowy 6)
- WLs150 7221 + (Numer zakładowy 6)
- WLs150 7659 + (Numer zakładowy 6)
- WLs180 20 + (Numer zakładowy 6)
- WLs40 742 + (Numer zakładowy 6 ( w Cegielni "Złocieniec"))
- WLs50 2042 + (Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044.)
- WLs50 2332 + (Numer zakładowy 6 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
- WLs150 6828 + (Numer zakładowy 7)
- WLs150 7622 + (Numer zakładowy 7)
- WLs150 7660 + (Numer zakładowy 7)
- WLs180 24 + (Numer zakładowy 7)
- WLs50 2011 + (Numer zakładowy 7)
- WLs50 2333 + (Numer zakładowy 7 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
- WLs40 662 + (Numer zakładowy 7.)
- WLs150 6840 + (Numer zakładowy 8)
- WLs150 7661 + (Numer zakładowy 8)
- WLs150 7647 + (Numer zakładowy 9)
- WLs180 31 + (Numer zakładowy 9)
- WLs50 1429 + (Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs40 636 + (Numer zakładowy 9.)
- 2WLs50 1827 + (Numer zakładowy CK2)
- L45H 21888 + (Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła)
- L45H 20921 + (Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie)
- ZNTK Opole 1953 386 + (Od 1970 roku pozbawiony napędu.)
- L30H 23385 + (Od 2017 imię "Rubinek")
- Las49 4255 + (Odiskiernik siatkowy na kominie, duże przemysłowe bufory)
- 2WLs40 1189 + (Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.)
- EL12 7184 + (Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest … Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.)
- L45H 23367 + (Oznaczenie niepewne)
- WLs75 30 + (Oznaczenie niepewne)
- Ls40 4557 + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
- 409Da 439 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
- 409Da 517 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
- WLs40 1392 + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
- WLp50 001 + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
- Ls750H 6536 + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
- 401Da b/d + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
- L45H 22187 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 22186 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 21577 + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
- L45H 20859 + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
- GLs30 Nieznany 2 + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
- 409Da 483 + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
- 409Da 005 + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
- 409Da 138 + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
- WLs50 2068 + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
- WLs40 1418 + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
- WM5 238 + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
- WLs40 291 + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
- L45H 21275 + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
- WM5 nieznany + (Pomnik przed biurowcem PLK)
- Ls40 5293 + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
- L45H 22166 + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
- 409Da 049 + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
- 409Da 07 + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
- GLs30 ?? + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
- WLs50 1378 + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
- 409Da 402 + (Prawdopodobnie błędny numer.)
- WLs150 7077 + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
- WLs150 6839 + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
- 802S 01 + (Prototyp)
- 1Aw/M 1 + (Prototyp)
- A20D-P 24979 + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- A20D-P 24962 + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- 401D 001 + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
- A20D-P 25071 + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- A20D-P ?(223) + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- WWM5 nieznany + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
- L45H 20849 + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)