Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (drobne redakcyjne)
m (ort)
Linia 64: Linia 64:
  
 
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. <br>
 
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. <br>
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (niebył on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. <br>
+
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. <br>
 
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.  
 
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.  
  

Wersja z 01:38, 3 paź 2011

L45H 20567
Lxd2-352-karb.jpg
Rok produkcji 1967
Stan sprawny


Obecne oznaczenie Lxd2-352
Miejsce obecnego stacjonowania Bytom Karb Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1967



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Rudy 1968 - 1990
Bytom Karb Wąskotorowy od 1990[1]





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-352 1968 [2]





'



Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce.
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372.
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.



Przypisy

  1. Serwis tabor.wask.pl
  2. W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana