Tabor:Lw-00183: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uaktualnienie (zmiana oznaczenia))
(Dodanie infoboksu "przebieg służby", redakcyjne)
Linia 1: Linia 1:
[[Image:Lxd2-322-karb.jpg|thumb|right|Lxd2-322-karb.jpg]]  
+
{{Przebieg służby Infobox
 +
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
 +
|numer_seryjny_pojazdu    = 23115
 +
|grafika                  = [[Plik:Lxd2-322-karb.jpg|290px|Lxd2-372' (ex 322) na terenie WMD Bytom Karb Wąsk]]
 +
|rok_produkcji            = 1976
 +
|stan                    = odstawiony
 +
|rok_odstawienia          =
 +
|rok_złomowania          =
 +
|obecne_oznaczenie        = [[Lxd2]]-372'
 +
|obecne_stacjonowanie    = [[Bytom Karb Wąskotorowy]]
 +
|typ_silnika              = Maybach
 +
|1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm
 +
|2_rozstaw                =
 +
|2_rozstaw_rok            =
 +
|3_rozstaw                =
 +
|3_rozstaw_rok            =
 +
|4_rozstaw                =
 +
|4_rozstaw_rok            =
 +
|5_rozstaw                =
 +
|5_rozstaw_rok            =
 +
|1_stacjonowanie          = Piotrków Trybunalski Wąskotorowy<ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref>
 +
|1_okres_stacjonowania    = 1976 - 2010
 +
|2_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąskotorowy
 +
|2_okres_stacjonowania    = od 2010
 +
|3_stacjonowanie          =
 +
|3_okres_stacjonowania    =
 +
|4_stacjonowanie          =
 +
|4_okres_stacjonowania    =
 +
|5_stacjonowanie          =
 +
|5_okres_stacjonowania    =
 +
|6_stacjonowanie          =
 +
|6_okres_stacjonowania    =
 +
|7_stacjonowanie          =
 +
|7_okres_stacjonowania    =
 +
|8_stacjonowanie          =
 +
|8_okres_stacjonowania    =
 +
|9_stacjonowanie          =
 +
|9_okres_stacjonowania    =
 +
|10_stacjonowanie        =
 +
|10_okres_stacjonowania  =
 +
|1_oznaczenie            = Lxd2-322
 +
|1_rok                    = 1976
 +
|2_oznaczenie            = Lxd2-372' <ref>Źródło: rejestr taboru SGKW</ref>
 +
|2_rok                    = 2010
 +
|3_oznaczenie            =
 +
|3_rok                    =
 +
|4_oznaczenie            =
 +
|4_rok                    =
 +
|5_oznaczenie            =
 +
|5_rok                    =
 +
|6_oznaczenie            =
 +
|6_rok                    =
 +
|7_oznaczenie            =
 +
|7_rok                    =
 +
|8_oznaczenie            =
 +
|8_rok                    =
 +
|9_oznaczenie            =
 +
|9_rok                    =
 +
|10_oznaczenie            =
 +
|10_rok                  =
 +
|uwagi                    =
 +
}}
  
{| class="wikitable"
+
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę [[L45H/24074|Lxd2-372]], po której też otrzymała oznaczenie.<br>
|+ Przebieg służby
+
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.<ref>Stan na 6.10.2011</ref>
|-
 
! scope="col" | Okres od  
 
! scope="col" | Okres do  
 
! scope="col" | Oznaczenie
 
! scope="col" | Stacjonowanie
 
|-
 
| 1976
 
| 2010
 
| Lxd2-322
 
| Piotrków Trybunalski Wąskotorowy<ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref>
 
|-
 
| 2010
 
|
 
|
 
Lxd2-372'
 
  
| Bytom Karb Wąskotorowy<ref>Dane [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych|SGKW]]</ref><br>
+
{{Clear}}
|}
+
<br><br><br>
 
+
{{Powrót}}
[[L45H|Powrót do artykułu L45H]]
 
  
  

Wersja z 00:51, 7 paź 2011

L45H 23115
Lxd2-372' (ex 322) na terenie WMD Bytom Karb Wąsk
Rok produkcji 1976
Stan odstawiony


Obecne oznaczenie Lxd2-372'
Miejsce obecnego stacjonowania Bytom Karb Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750 mm 1976



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Piotrków Trybunalski Wąskotorowy[1] 1976 - 2010
Bytom Karb Wąskotorowy od 2010





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-322 1976
Lxd2-372' [2] 2010





'


Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę Lxd2-372, po której też otrzymała oznaczenie.
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.[3]





Szablon:Powrót



Przypisy

  1. Serwis tabor.wask.pl
  2. Źródło: rejestr taboru SGKW
  3. Stan na 6.10.2011