Tabor:Lw-00246: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re)
m (zamienił w treści „= sprawna” na „= sprawny”)
Linia 4: Linia 4:
 
  |grafika                  =  
 
  |grafika                  =  
 
  |rok_produkcji            = 1982
 
  |rok_produkcji            = 1982
  |stan                    = sprawna
+
  |stan                    = sprawny
 
  |rok_odstawienia          =  
 
  |rok_odstawienia          =  
 
  |rok_złomowania          =
 
  |rok_złomowania          =

Wersja z 05:20, 9 mar 2016

L45H 24507
Rok produkcji 1982
Stan sprawny


Obecne oznaczenie Lxd2-343
Miejsce obecnego stacjonowania Krośnicka Kolej Wąskotorowa
Obecny (ostatni) typ silnika Henschel
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750mm 1982



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Sompolno 1982 - 2002[1]
Gniezno Wąskotorowe 2002 - 28.05.2014
Środa Wielkopolska Wąskotorowa od 28.05.2014[2]-29.05.2015
Krośnicka Kolej Wąskotorowa od 29.05.2015[3]




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-343 1982





'


Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. W roku 2002 została przekazana do Gniezno Wąskotorowe, a 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. W maju 2015 (29 maja lub w ciągu kilku poprzedzających dni) została przewieziona na Kośnicką Kolej Wąskotorową.


Przypisy