Tabor:Lw-00250: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(linki)
m (zamienił w treści „Oznaczenia taboru PKP (MW-11)” na „Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)”)
Linia 7: Linia 7:
 
  |rok_odstawienia          =
 
  |rok_odstawienia          =
 
  |rok_złomowania          =
 
  |rok_złomowania          =
  |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-375
+
  |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-375
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Bytom Karb Wąskotorowy]]
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Bytom Karb Wąskotorowy]]
 
  |typ_silnika              = Maybach
 
  |typ_silnika              = Maybach
Linia 40: Linia 40:
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_stacjonowanie        =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
 
  |10_okres_stacjonowania  =
  |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-375
+
  |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-375
 
  |1_rok                    = 1982
 
  |1_rok                    = 1982
 
  |2_oznaczenie            =  
 
  |2_oznaczenie            =  

Wersja z 20:38, 6 kwi 2013

L45H 24511
Lxd2-375-wmbkarb.jpg
Rok produkcji 1982
Stan w trakcie remontu


Obecne oznaczenie Lxd2-375
Miejsce obecnego stacjonowania Bytom Karb Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1982



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy 1982 - 1995
Bytom Rozbark 1995 - 2009
Bytom Karb Wąskotorowy 21.11.2009 [1]




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-375 1982





'


W latach 1982 - 1995 lokomotywa stacjonowała w WMD Bytom Karb, a następnie, po odstawieniu do rezerwy, na terenie warsztatów naprawczych na Rozbarku. Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych maszyna pozostała własnością Polskich Kolei Państwowych (Zakładu Gospodarownia Nieruchomościami w Katowicach). W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe. W listopadzie 2009 dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytom została przetransportowana spowrotem do WMD Bytom Karb. Obecnie przechodzi naprawę mającą na celu przywrócenie jej do ruchu. Dnia 8 października 2011 odbyła się jej pierwsza samodzielna jazda (jazda próbna) od momentu odstawienia do rezerwy w roku 1995.





Szablon:Powrót



Przypisy