Tabor:Lw-00403: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (silnik)
Linia 9: Linia 9:
 
  |obecne_oznaczenie        = [[Lyd1]]-211
 
  |obecne_oznaczenie        = [[Lyd1]]-211
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Rogów Towarowy Wąskotorowy]]
 
  |obecne_stacjonowanie    = [[Rogów Towarowy Wąskotorowy]]
 +
|typ_silnika              = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola
 
  |1_rozstaw_fabryczny      = 750mm
 
  |1_rozstaw_fabryczny      = 750mm
 
  |2_rozstaw                =
 
  |2_rozstaw                =

Wersja z 09:47, 12 paź 2011

Wls150 7633
Rok produkcji 1967
Stan w trakcie NG


Obecne oznaczenie Lyd1-211
Miejsce obecnego stacjonowania Rogów Towarowy Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika 5DSR150 Wola
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750mm 1967



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Karczmiska 1967-1972
Pleszew 1972-1986
Cukrowna "Dobre" 1986-2002
Rogów Towarowy Wąskotorowy od 2002




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lyd1-211 1967-1986
Wls150-7633 1986-2002
Lyd1-211 od 2002




'



Lokomotywa ta została wyprodukowana 1 1967 roku dla PKP, gdzie otrzymała oznaczenie Lyd1-211. Pierwszym przydziałem była lokomotywownia w Karczmiskach, gdzie pracowała do 1972 roku. W latach 1972-1986 przydzielona była do lokomotywowni w Pleszewie. Następnie odsprzedana do Cukrowni "Dobre", gdzie jej oznaczenie zostało zmienione na Wls150-7633. Po zakończeniu służby w cukrowni została odkupiona przez Fundację Polskich Kolei Wąskotorowych. W 2002 roku lokomotywa została sprowadzona do Rogowa, gdzie w przez 2 lata była sporadycznie używana do lekkich prac. Coraz większy stopień wyeksploatowania wymusił wyłączenie jej z ruchu.

Obecnie od 2008 roku lokomotywa jest w trakcie naprawy głównej.

Linki zewnętrzne