Rejestr filtru nadużyć

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Szczegóły wpisu w rejestrze 3994

01:20, 19 lut 2019: Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) uruchomił(a) filtr 4, wykonując „edit” na Semantyczny Schemat:A-02841. Podjęte działania: Znacznik; Opis filtru: Nowy wpis w katalogu art prasowych (sprawdź)

Wprowadzone w edycji zmiany

 
+
{{Art karta katalogowa
 +
|Tytuł=Lokomotywy elektryczne w spółce Przewozy Regionalne
 +
|Autor=Jeziorny Lucjan
 +
|Omówienie=W związku z niedostatkiem własnych lokomotyw elektrycznych (spowodowanym podziałem taboru trakcyjnego dawnego monolitycznego PKP pomiędzy poszczególne powstałe w wyniku jego podziału spółki) Przewozy Regionalne zmuszone były do korzystania z pojazdów trakcyjnych innych przewoźników. W latach 2008-2013 PR wynajmowały lokomotywy różnych typów od wielu przewoźników: PKP Cargo, PKP Intercity, Metchemu oraz Kolei Czeskich (České dráhy). Wynajmowały też lokomotywy od firm typu Railpool, czy Dispolok. Prowadziły też zakupy lokomotyw elektrycznych na rynku krajowym. Artykuł opisuje szczegółowo sprawę oraz zawiera tabele i zestawienia tych lokomotyw.
 +
|Słowa kluczowe=Przewozy Regionalne, EU07, EP07P, ET22, seria 163, E186, E189, Bombardier Traxx, Siemens Eurosprinter, ES64 F4, pojazdy trakcyjne, lokomotywa elektryczna
 +
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
 +
|Rocznik=2014
 +
|Numer=2014/01-2/31
 +
|Strony=35-43
 +
}}

Parametry akcji

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
13399
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-02841'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-02841'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Lokomotywy elektryczne w spółce Przewozy Regionalne |Autor=Jeziorny Lucjan |Omówienie=W związku z niedostatkiem własnych lokomotyw elektrycznych (spowodowanym podziałem taboru trakcyjnego dawnego monolitycznego PKP pomiędzy poszczególne powstałe w wyniku jego podziału spółki) Przewozy Regionalne zmuszone były do korzystania z pojazdów trakcyjnych innych przewoźników. W latach 2008-2013 PR wynajmowały lokomotywy różnych typów od wielu przewoźników: PKP Cargo, PKP Intercity, Metchemu oraz Kolei Czeskich (České dráhy). Wynajmowały też lokomotywy od firm typu Railpool, czy Dispolok. Prowadziły też zakupy lokomotyw elektrycznych na rynku krajowym. Artykuł opisuje szczegółowo sprawę oraz zawiera tabele i zestawienia tych lokomotyw. |Słowa kluczowe=Przewozy Regionalne, EU07, EP07P, ET22, seria 163, E186, E189, Bombardier Traxx, Siemens Eurosprinter, ES64 F4, pojazdy trakcyjne, lokomotywa elektryczna |Czasopismo=Koleje Małe i Duże |Rocznik=2014 |Numer=2014/01-2/31 |Strony=35-43 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Lokomotywy elektryczne w spółce Przewozy Regionalne +|Autor=Jeziorny Lucjan +|Omówienie=W związku z niedostatkiem własnych lokomotyw elektrycznych (spowodowanym podziałem taboru trakcyjnego dawnego monolitycznego PKP pomiędzy poszczególne powstałe w wyniku jego podziału spółki) Przewozy Regionalne zmuszone były do korzystania z pojazdów trakcyjnych innych przewoźników. W latach 2008-2013 PR wynajmowały lokomotywy różnych typów od wielu przewoźników: PKP Cargo, PKP Intercity, Metchemu oraz Kolei Czeskich (České dráhy). Wynajmowały też lokomotywy od firm typu Railpool, czy Dispolok. Prowadziły też zakupy lokomotyw elektrycznych na rynku krajowym. Artykuł opisuje szczegółowo sprawę oraz zawiera tabele i zestawienia tych lokomotyw. +|Słowa kluczowe=Przewozy Regionalne, EU07, EP07P, ET22, seria 163, E186, E189, Bombardier Traxx, Siemens Eurosprinter, ES64 F4, pojazdy trakcyjne, lokomotywa elektryczna +|Czasopismo=Koleje Małe i Duże +|Rocznik=2014 +|Numer=2014/01-2/31 +|Strony=35-43 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
1054
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Lokomotywy elektryczne w spółce Przewozy Regionalne', 2 => '|Autor=Jeziorny Lucjan', 3 => '|Omówienie=W związku z niedostatkiem własnych lokomotyw elektrycznych (spowodowanym podziałem taboru trakcyjnego dawnego monolitycznego PKP pomiędzy poszczególne powstałe w wyniku jego podziału spółki) Przewozy Regionalne zmuszone były do korzystania z pojazdów trakcyjnych innych przewoźników. W latach 2008-2013 PR wynajmowały lokomotywy różnych typów od wielu przewoźników: PKP Cargo, PKP Intercity, Metchemu oraz Kolei Czeskich (České dráhy). Wynajmowały też lokomotywy od firm typu Railpool, czy Dispolok. Prowadziły też zakupy lokomotyw elektrycznych na rynku krajowym. Artykuł opisuje szczegółowo sprawę oraz zawiera tabele i zestawienia tych lokomotyw.', 4 => '|Słowa kluczowe=Przewozy Regionalne, EU07, EP07P, ET22, seria 163, E186, E189, Bombardier Traxx, Siemens Eurosprinter, ES64 F4, pojazdy trakcyjne, lokomotywa elektryczna', 5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże', 6 => '|Rocznik=2014', 7 => '|Numer=2014/01-2/31', 8 => '|Strony=35-43', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1550539231