Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-03098' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-03098' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim
|Autor=Zintel Krzysztof
|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie)
|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku
|Czasopismo=Parowozik
|Rocznik=1990
|Numer=1990/03/011
|Strony=6
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim
+|Autor=Zintel Krzysztof
+|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie)
+|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku
+|Czasopismo=Parowozik
+|Rocznik=1990
+|Numer=1990/03/011
+|Strony=6
+}}
' |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Kolej w świecie: Pierwsze lokomotywy parowe zbudowane na kontynencie europejskim',
2 => '|Autor=Zintel Krzysztof',
3 => '|Omówienie=Historia i budowa pierwszych dwóch parowozów zbudowanych na kontynencie europejskim. Zbudowano je w Królewskiej Odlewni Żeliwa w Berlinie. Pierwszy z nich miał służyć na kolei łączącej Hutę Król i Kopalnię Król w Królewskiej Hucie (dziś: Chorzowie)',
4 => '|Słowa kluczowe=parowozy, lokomotywa parowa, Huta Król, Królewska Huta, Chorzów, Salamanca, historia kolei w Prusach, historia kolei na Górnym Śląsku, koleje przemysłowe na Górnym Śląsku',
5 => '|Czasopismo=Parowozik',
6 => '|Rocznik=1990',
7 => '|Numer=1990/03/011',
8 => '|Strony=6',
9 => '}}'
] |