Szablon:Lokomotywa elektryczna infobox/opis
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Użycie[edytuj]
Aby wstawić infobox do artykułu, wklej poniższy pusty formularz i wypełnij odpowiednie pola stosownymi danymi. Jeżeli nie znasz jakiejś danej, zostaw pole bez wartości.
{{Lokomotywa elektryczna infobox
|typ_lokomotywy =
|grafika =
|opis_zdjęcia =
|przeznaczenie_lokomotywy =
|przewoźnik =
|oznaczenie_przewoźnika =
|producent =
|lata_budowy =
|liczba_członów =
|układ_osi =
|masa_służbowa =
|długość_ze_zderzakami =
|szerokość =
|wysokość =
|rozstaw_osi_skrajnych =
|nacisk_osi =
|średnica_kół =
|rozstaw_szyn =
|system_zasilania =
|liczba_silników =
|typ_silników =
|moc_ciągła =
|moc_godzinna =
|siła_pociągowa =
|stosunek_przekładni =
|prędkość_konstrukcyjna =
|sterowanie_wielokrotne =
|system_hamulca =
|system_ogrzewania =
|uwagi =
}}
Przykład[edytuj]
| 104E, 104Ea, 104Eb | |
| ' | |
| Przeznaczenie lokomotywy | pasażerska |
| Przewoźnik | PKP |
| Oznaczenie przewoźnika | EP09 |
| Producent | Pafawag |
| Lata budowy | 1986-1997 |
| Układ osi | Bo'Bo' |
| Masa służbowa | 83,5 tony |
| Długość ze zderzakami | 16740 mm |
| Szerokość | 2974 mm |
| Wysokość | 4300 mm |
| Nacisk osi na szyny | 20 T |
| Średnica kół | 1250 mm |
| Rozstaw szyn | 1435 mm |
| System zasilania | 3 kV DC |
| Liczba silników | 4 |
| Typ silników | LKa740 |
| Moc ciągła | 2940 kW |
| Moc godzinna | 3180 kW |
| Maksymalna siła pociągowa | 21 T |
| Stosunek przekładni | 73:38 |
| Prędkość konstrukcyjna | 160 km/h |
| Sterowanie wielokrotne | brak |
| System hamulca | Oerlikon + ED |
{{Lokomotywa elektryczna infobox
|typ_lokomotywy =104E, 104Ea, 104Eb
|grafika =
|opis_zdjęcia =
|przeznaczenie_lokomotywy =pasażerska
|przewoźnik =[[PKP]]
|oznaczenie_przewoźnika =EP09
|producent =[[Pafawag]]
|lata_budowy =1986-1997
|liczba_członów =
|układ_osi =Bo'Bo'
|masa_służbowa =83,5 tony
|długość_ze_zderzakami =16740 mm
|szerokość =2974 mm
|wysokość =4300 mm
|rozstaw_osi_skrajnych =
|nacisk_osi =20 T
|średnica_kół =1250 mm
|rozstaw_szyn =1435 mm
|system_zasilania =3 kV DC
|liczba_silników =4
|typ_silników =LKa740
|moc_ciągła =2940 kW
|moc_godzinna =3180 kW
|siła_pociągowa =21 T
|stosunek_przekładni =73:38
|prędkość_konstrukcyjna =160 km/h
|sterowanie_wielokrotne =brak
|system_hamulca =Oerlikon + ED
|system_ogrzewania =
|uwagi =
}}
Strony, na których został użyty ten szablon[edytuj]
Błędy[edytuj]
Błędy należy zgłaszać na stronie Portal społeczności/techniczne.