Szablon:Lokomotywa elektryczna infobox: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|pole=style="text-align:center; font-size:x-small; background-color:#ffffff;"}} | |pole=style="text-align:center; font-size:x-small; background-color:#ffffff;"}} | ||
|colspan="2" style="background-color:#F2F2F2; text-align:center; font-size:80%"|''{{{opis_zdjęcia}}}'' | |colspan="2" style="background-color:#F2F2F2; text-align:center; font-size:80%"|''{{{opis_zdjęcia}}}'' | ||
+ | {{Infobox wiersz dodaj | ||
+ | |Przeznaczenie lokomotywy | ||
+ | |{{{przeznaczenie_lokomotywy}}} | ||
+ | |kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | ||
{{Infobox wiersz dodaj | {{Infobox wiersz dodaj | ||
|Przewoźnik | |Przewoźnik | ||
Linia 22: | Linia 26: | ||
|Lata budowy | |Lata budowy | ||
|{{{lata_budowy}}} | |{{{lata_budowy}}} | ||
+ | |kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | ||
+ | {{Infobox wiersz dodaj | ||
+ | |[[Liczba członów]] | ||
+ | |{{{liczba_członów}}} | ||
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | |kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | ||
{{Infobox wiersz dodaj | {{Infobox wiersz dodaj | ||
Linia 58: | Linia 66: | ||
|Rozstaw szyn | |Rozstaw szyn | ||
|{{{rozstaw_szyn}}} | |{{{rozstaw_szyn}}} | ||
+ | |kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | ||
+ | {{Infobox wiersz dodaj | ||
+ | |System zasilania | ||
+ | |{{{system_zasilania}}} | ||
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | |kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | ||
{{Infobox wiersz dodaj | {{Infobox wiersz dodaj |
Aktualna wersja na dzień 23:18, 3 sie 2011
{{{typ_lokomotywy}}} | |
{{{opis_zdjęcia}}} | |
Przeznaczenie lokomotywy | {{{przeznaczenie_lokomotywy}}} |
Przewoźnik | {{{przewoźnik}}} |
Oznaczenie przewoźnika | {{{oznaczenie_przewoźnika}}} |
Producent | {{{producent}}} |
Lata budowy | {{{lata_budowy}}} |
Liczba członów | {{{liczba_członów}}} |
Układ osi | {{{układ_osi}}} |
Masa służbowa | {{{masa_służbowa}}} |
Długość ze zderzakami | {{{długość_ze_zderzakami}}} |
Szerokość | {{{szerokość}}} |
Wysokość | {{{wysokość}}} |
Rozstaw osi skrajnych | {{{rozstaw_osi_skrajnych}}} |
Nacisk osi na szyny | {{{nacisk_osi}}} |
Średnica kół | {{{średnica_kół}}} |
Rozstaw szyn | {{{rozstaw_szyn}}} |
System zasilania | {{{system_zasilania}}} |
Liczba silników | {{{liczba_silników}}} |
Typ silników | {{{typ_silników}}} |
Moc ciągła | {{{moc_ciągła}}} |
Moc godzinna | {{{moc_godzinna}}} |
Maksymalna siła pociągowa | {{{siła_pociągowa}}} |
Stosunek przekładni | {{{stosunek_przekładni}}} |
Prędkość konstrukcyjna | {{{prędkość_konstrukcyjna}}} |
Sterowanie wielokrotne | {{{sterowanie_wielokrotne}}} |
System hamulca | {{{system_hamulca}}} |
System ogrzewania | {{{system_ogrzewania}}} |
{{{uwagi}}} |
Użycie[edytuj]
Aby wstawić infobox do artykułu, wklej poniższy pusty formularz i wypełnij odpowiednie pola stosownymi danymi. Jeżeli nie znasz jakiejś danej, zostaw pole bez wartości.
{{Lokomotywa elektryczna infobox |typ_lokomotywy = |grafika = |opis_zdjęcia = |przeznaczenie_lokomotywy = |przewoźnik = |oznaczenie_przewoźnika = |producent = |lata_budowy = |liczba_członów = |układ_osi = |masa_służbowa = |długość_ze_zderzakami = |szerokość = |wysokość = |rozstaw_osi_skrajnych = |nacisk_osi = |średnica_kół = |rozstaw_szyn = |system_zasilania = |liczba_silników = |typ_silników = |moc_ciągła = |moc_godzinna = |siła_pociągowa = |stosunek_przekładni = |prędkość_konstrukcyjna = |sterowanie_wielokrotne = |system_hamulca = |system_ogrzewania = |uwagi = }}
Przykład[edytuj]
104E, 104Ea, 104Eb | |
' | |
Przeznaczenie lokomotywy | pasażerska |
Przewoźnik | PKP |
Oznaczenie przewoźnika | EP09 |
Producent | Pafawag |
Lata budowy | 1986-1997 |
Układ osi | Bo'Bo' |
Masa służbowa | 83,5 tony |
Długość ze zderzakami | 16740 mm |
Szerokość | 2974 mm |
Wysokość | 4300 mm |
Nacisk osi na szyny | 20 T |
Średnica kół | 1250 mm |
Rozstaw szyn | 1435 mm |
System zasilania | 3 kV DC |
Liczba silników | 4 |
Typ silników | LKa740 |
Moc ciągła | 2940 kW |
Moc godzinna | 3180 kW |
Maksymalna siła pociągowa | 21 T |
Stosunek przekładni | 73:38 |
Prędkość konstrukcyjna | 160 km/h |
Sterowanie wielokrotne | brak |
System hamulca | Oerlikon + ED |
{{Lokomotywa elektryczna infobox |typ_lokomotywy =104E, 104Ea, 104Eb |grafika = |opis_zdjęcia = |przeznaczenie_lokomotywy =pasażerska |przewoźnik =[[PKP]] |oznaczenie_przewoźnika =EP09 |producent =[[Pafawag]] |lata_budowy =1986-1997 |liczba_członów = |układ_osi =Bo'Bo' |masa_służbowa =83,5 tony |długość_ze_zderzakami =16740 mm |szerokość =2974 mm |wysokość =4300 mm |rozstaw_osi_skrajnych = |nacisk_osi =20 T |średnica_kół =1250 mm |rozstaw_szyn =1435 mm |system_zasilania =3 kV DC |liczba_silników =4 |typ_silników =LKa740 |moc_ciągła =2940 kW |moc_godzinna =3180 kW |siła_pociągowa =21 T |stosunek_przekładni =73:38 |prędkość_konstrukcyjna =160 km/h |sterowanie_wielokrotne =brak |system_hamulca =Oerlikon + ED |system_ogrzewania = |uwagi = }}
Strony, na których został użyty ten szablon[edytuj]
Błędy[edytuj]
Błędy należy zgłaszać na stronie Portal społeczności/techniczne.