Tabor:Lw-00250: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(linki) |
|||
| Linia 7: | Linia 7: | ||
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
| − | |obecne_oznaczenie = [[Lxd2]]-375 | + | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-375 |
|obecne_stacjonowanie = [[Bytom Karb Wąskotorowy]] | |obecne_stacjonowanie = [[Bytom Karb Wąskotorowy]] | ||
|typ_silnika = Maybach | |typ_silnika = Maybach | ||
| Linia 40: | Linia 40: | ||
|10_stacjonowanie = | |10_stacjonowanie = | ||
|10_okres_stacjonowania = | |10_okres_stacjonowania = | ||
| − | |1_oznaczenie = Lxd2-375 | + | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-375 |
|1_rok = 1982 | |1_rok = 1982 | ||
|2_oznaczenie = | |2_oznaczenie = | ||
Wersja z 23:39, 25 lut 2013
| L45H 24511 | |
| Rok produkcji | 1982 |
| Stan | w trakcie remontu
|
| Obecne oznaczenie | Lxd2-375 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1982
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Bytom Karb Wąskotorowy | 1982 - 1995 |
| Bytom Rozbark | 1995 - 2009 |
| Bytom Karb Wąskotorowy | 21.11.2009 [1]
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-375 | 1982
|
| ' | |
W latach 1982 - 1995 lokomotywa stacjonowała w WMD Bytom Karb, a następnie, po odstawieniu do rezerwy, na terenie warsztatów naprawczych na Rozbarku. Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych maszyna pozostała własnością Polskich Kolei Państwowych (Zakładu Gospodarownia Nieruchomościami w Katowicach). W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe. W listopadzie 2009 dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytom została przetransportowana spowrotem do WMD Bytom Karb. Obecnie przechodzi naprawę mającą na celu przywrócenie jej do ruchu. Dnia 8 października 2011 odbyła się jej pierwsza samodzielna jazda (jazda próbna) od momentu odstawienia do rezerwy w roku 1995.