Użytkownik:Mariusz Herchold: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:Jurorzy using HotCat)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{Babel|head|pl|en-3|cs-1}}
+
{{Babel|head|pl|en-3|de-1}}
  
Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem już referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i rozwijałem projekty informatyczne dla kolei. Obecnie pracuję jako instruktor, gdzie szkolę dyżurnych ruchu, a w wolnych chwilach zajmuję się rozwojem rozwiązań automatyki kolejowej.
+
Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego.
  
 
Ale kolej to dla mnie oczywiście przede wszystkim pasja. :) W razie potrzeby - chętnie służę swoją kolejową wiedzą.
 
Ale kolej to dla mnie oczywiście przede wszystkim pasja. :) W razie potrzeby - chętnie służę swoją kolejową wiedzą.
  
 +
<div style="display: none;">
 +
{{#set:
 +
Art juror={{PAGENAME}}
 +
}}
 +
</div>
 
[[Kategoria:Jurorzy]]
 
[[Kategoria:Jurorzy]]

Aktualna wersja na dzień 11:39, 27 mar 2021

Wieża Babel
pl Polski jest językiem ojczystym tego użytkownika.
en-3 This user is able to contribute with an advanced level of English.
de-1 Dieser Benutzer hat grundlegende Deutschkenntnisse.


Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego.

Ale kolej to dla mnie oczywiście przede wszystkim pasja. :) W razie potrzeby - chętnie służę swoją kolejową wiedzą.