Rogów Towarowy Wąskotorowy: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(lista loków) |
|||
(Nie pokazano 34 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Obecnie stacjonujący tabor trakcyjny == | == Obecnie stacjonujący tabor trakcyjny == | ||
+ | |||
+ | === Lokomotywy Parowe === | ||
+ | {| class="wikitable sortable" | ||
+ | !Zdjęcie | ||
+ | !Typ i numer fabryczny | ||
+ | !Oznaczenie | ||
+ | !Rok produkcji | ||
+ | !Stan | ||
+ | !W Rogowie od | ||
+ | !Uwagi | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:DSC08268am.JPG|100px]] | ||
+ | |[[O&K/7900|O&K 7900]] | ||
+ | |ST 10 7900 | ||
+ | |1920 | ||
+ | |Odstawiony | ||
+ | |2004 | ||
+ | |nietypowy sprzęg (dwa zderzaki) | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:Px48-1783.JPG|100px]] | ||
+ | |[[D-h2/3070|D-h2 3070]] | ||
+ | |[[Px48]]-1783 | ||
+ | |1953 | ||
+ | |Odstawiony | ||
+ | |2003 | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:DSC03221bm.JPG|100px]] | ||
+ | |[[D-h2/3245|D-h2 3245]] | ||
+ | |[[Px48]]-1911 | ||
+ | |1955 | ||
+ | |Odstawiony | ||
+ | |1997 | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |} | ||
+ | |||
=== Lokomotywy spalinowe === | === Lokomotywy spalinowe === | ||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
Linia 12: | Linia 49: | ||
!Uwagi | !Uwagi | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:DSC03284am.JPG|100px]] |
− | |[[ | + | |[[WLs40/940|2WLs40 940]] |
|[[WLs40]]-940 | |[[WLs40]]-940 | ||
|1959 | |1959 | ||
Linia 20: | Linia 57: | ||
|Używana głównie do manewrów na stacji | |Używana głównie do manewrów na stacji | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:Obraz147am.jpg|100px]] |
|[[WLs75/94|WLs75 94]] | |[[WLs75/94|WLs75 94]] | ||
|[[WLs75]]-94 | |[[WLs75]]-94 | ||
Linia 28: | Linia 65: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:CT WLs150 5.JPG|100px]] |
− | |[[WLs150/7626| | + | |[[WLs150/7626|WLs150 7626]] |
− | |[[WLs150| | + | |[[WLs150|WLs-150]] - 5 |
|1967 | |1967 | ||
|Odstawiona | |Odstawiona | ||
Linia 36: | Linia 73: | ||
|przywracana do ruchu | |przywracana do ruchu | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:AF027Aam.jpg|100px]] |
− | |[[WLs150/7627| | + | |[[WLs150/7627|WLs150 7627]] |
− | |[[Lyd1]]-205 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-205 |
|1967 | |1967 | ||
|Odstawiona | |Odstawiona | ||
Linia 44: | Linia 81: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:AI036Acm.jpg|100px]] |
− | |[[WLs150/7633| | + | |[[WLs150/7633|WLs150 7633]] |
− | |[[Lyd1]]-211 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-211 |
|1967 | |1967 | ||
|w trakcie [[Naprawa główna|NG]] | |w trakcie [[Naprawa główna|NG]] | ||
Linia 52: | Linia 89: | ||
|przywracana do ruchu | |przywracana do ruchu | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:Lyd1-215.jpg|100px]] |
− | |[[WLs150/7637| | + | |[[WLs150/7637|WLs150 7637]] |
− | |[[Lyd1]]-215 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]-215 |
|1967 | |1967 | ||
|Sprawna | |Sprawna | ||
Linia 62: | Linia 99: | ||
|[[Plik:Lxd2-309.JPG|100px]] | |[[Plik:Lxd2-309.JPG|100px]] | ||
|[[L45H/21873|L45H 21873]] | |[[L45H/21873|L45H 21873]] | ||
− | |[[Lxd2]]-309 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-309 |
|1973 | |1973 | ||
|Odstawiona | |Odstawiona | ||
|1974 | |1974 | ||
| | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|[[Plik:Lxd2-340.JPG|100px]] | |[[Plik:Lxd2-340.JPG|100px]] | ||
|[[L45H/24504|L45H 24504]] | |[[L45H/24504|L45H 24504]] | ||
− | |[[Lxd2]]-340 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-340 |
|1982 | |1982 | ||
|Odstawiona | |Odstawiona | ||
Linia 86: | Linia 115: | ||
|[[Plik:Lxd2-264(1).JPG|100px]] | |[[Plik:Lxd2-264(1).JPG|100px]] | ||
|[[L45H/24609|L45H 24609]] | |[[L45H/24609|L45H 24609]] | ||
− | |[[Lxd2]]-264 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-264 |
|1982 | |1982 | ||
|Odstawiona | |Odstawiona | ||
Linia 92: | Linia 121: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:DSC08273bm.JPG|100px]] |
|[[L45H/24611|L45H 24611]] | |[[L45H/24611|L45H 24611]] | ||
− | |[[Lxd2]]-265 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-265 |
|1982 | |1982 | ||
|Sprawna | |Sprawna | ||
Linia 100: | Linia 129: | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | |[[Plik:Obraz137am.jpg|100px]] |
|[[L45H/24849|L45H 24849]] | |[[L45H/24849|L45H 24849]] | ||
− | |[[Lxd2]]-249 | + | |[[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-249 |
|1983 | |1983 | ||
|odstawiony (wrak) | |odstawiony (wrak) | ||
|1984 | |1984 | ||
|Własność ZN | |Własność ZN | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:SM03-134.JPG|100px]] | ||
+ | |[[Ls150/|Ls150]] | ||
+ | |[[SM03]]-134 | ||
+ | | | ||
+ | |Odstawiona | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:DSC08265am.JPG|100px]] | ||
+ | |[[Ls60/5992|Ls60 5992]] | ||
+ | |[[Ls60]]-036 | ||
+ | |1961 | ||
+ | |Odstawiona | ||
+ | |2009 | ||
+ | |Producent: [[Zaodrzańskie Zakłady Przemysłu Metalowego im. M. Nowotki w Zielonej Górze "Zastal"|Zastal]] | ||
+ | |-]] | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:Ls60 Zastal.JPG|100px]] | ||
+ | |[[Ls60/281|Ls60 281]] | ||
+ | |[[Ls60]]- | ||
+ | |1967 | ||
+ | |Odstawiona | ||
+ | |2009 | ||
+ | |Producent: [[Zaodrzańskie Zakłady Przemysłu Metalowego im. M. Nowotki w Zielonej Górze "Zastal"|Zastal]] | ||
+ | |- | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | === Wagony i drezyny silnikowe === | ||
+ | {| class="wikitable sortable" | ||
+ | !Zdjęcie | ||
+ | !Typ i numer fabryczny | ||
+ | !Oznaczenie | ||
+ | !Rok produkcji | ||
+ | !Stan | ||
+ | !W Rogowie od | ||
+ | !Uwagi | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:Obraz 101am.jpg|100px]] | ||
+ | |[[1Mw]] [[1Mw/3|3]] | ||
+ | |Mx-203 | ||
+ | |1965 | ||
+ | |Odstawiony | ||
+ | |2003 | ||
+ | |Bez silnika | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | |[[Mw63]] [[Mw63/9|9]] | ||
+ | |[[Mbd1]]-133 | ||
+ | |1966 | ||
+ | |W trakcie [[Naprawa główna|NG]] | ||
+ | |2002 | ||
+ | |NG zawieszona na czas nieokreślony | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:DSC08019am.JPG|100px]] | ||
+ | |[[Mw63]] [[Mw63/14|14]] | ||
+ | |[[Mbd1]]-138 | ||
+ | |1970 | ||
+ | |Odstawiony | ||
+ | |2007 | ||
+ | |jednokierunkowy, całkowicie zdemontowany układ napędowy | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | |[[PKS M1]] | ||
+ | |[[M1]] | ||
+ | |1937 | ||
+ | |Przebudowany | ||
+ | |2004 | ||
+ | |Zachowana ostoja i zestawy kołowe | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Plik:Wmc009.jpg|100px]] | ||
+ | |[[Wmc]] [[Wmc/009|009]] | ||
+ | |Wmc-009 | ||
+ | | | ||
+ | |Sprawna | ||
+ | | | ||
+ | |Silnik [[4C90]] | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | |[[Wmc]] [[Wmc/014|014]] | ||
+ | |Wmc-014 | ||
+ | | | ||
+ | |Odstawiona | ||
+ | | | ||
+ | |Silnik [[S21]] | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
+ | |||
+ | {{Stacja kolejowa/sąsiednie | ||
+ | |stacja = Rogów Towarowy Wąskotorowy | ||
+ | |kilometr = 0,4 | ||
+ | |linia = [[Linia kolejowa Rogów Osobowy Wąskotorowy - Biała Rawska Wąskotorowa|Rogów Osobowy Wąskotorowy – Biała Rawska Wąskotorowa]] | ||
+ | |poprzedni = [[Rogów Osobowy Wąskotorowy]] | ||
+ | |poprzedni_km = 0.4 | ||
+ | |następny = [[Jeżów (stacja kolejowa)|Jeżów]] | ||
+ | |następny_km = 6.88 | ||
+ | |inne = | ||
+ | }} | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
[[Kategoria:Stacje i przystanki kolejowe KWRRB]] | [[Kategoria:Stacje i przystanki kolejowe KWRRB]] |
Aktualna wersja na dzień 17:26, 9 gru 2021
Rogów Towarowy Wąskotorowy Największa stacja na linii Kolei Wąskotorowej Rogów - Rawa - Biała. Została zbudowana przez niemieckie wojska inżynieryjne w 1915 roku jako początkowa stacja linii kolei polowej styczna z linią Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej. Jest obecnie zlokalizowana na 0,4 kilometrze szlaku. Na jej terenie znajduje się teraz zaplecze techniczne kolei, tory odstawcze i ładunkowe wraz z rampa transporterową, budynki gospodarcze oraz muzeum i ekspozycja zabytkowego taboru zgromadzonego przez FPKW. Stacjami sąsiednimi są Rogów Osobowy Wąskotorowy (0,0 km) i Jeżów (7.28 km).
Obecnie stacjonujący tabor trakcyjny[edytuj]
Lokomotywy Parowe[edytuj]
Zdjęcie | Typ i numer fabryczny | Oznaczenie | Rok produkcji | Stan | W Rogowie od | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|
O&K 7900 | ST 10 7900 | 1920 | Odstawiony | 2004 | nietypowy sprzęg (dwa zderzaki) | |
D-h2 3070 | Px48-1783 | 1953 | Odstawiony | 2003 | ||
D-h2 3245 | Px48-1911 | 1955 | Odstawiony | 1997 |
Lokomotywy spalinowe[edytuj]
Zdjęcie | Typ i numer fabryczny | Oznaczenie | Rok produkcji | Stan | W Rogowie od | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40 940 | WLs40-940 | 1959 | W trakcie NG | 2006 | Używana głównie do manewrów na stacji | |
WLs75 94 | WLs75-94 | 1974 | Odstawiona | 2003 | ||
WLs150 7626 | WLs-150 - 5 | 1967 | Odstawiona | 2010 | przywracana do ruchu | |
WLs150 7627 | Lyd1-205 | 1967 | Odstawiona | 2002 | ||
WLs150 7633 | Lyd1-211 | 1967 | w trakcie NG | 2002 | przywracana do ruchu | |
WLs150 7637 | Lyd1-215 | 1967 | Sprawna | 2007 | Prowadzi większość pociągów na KWRRB | |
L45H 21873 | Lxd2-309 | 1973 | Odstawiona | 1974 | ||
L45H 24504 | Lxd2-340 | 1982 | Odstawiona | 1982 | ||
L45H 24609 | Lxd2-264 | 1982 | Odstawiona | 1983 | ||
L45H 24611 | Lxd2-265 | 1982 | Sprawna | 1983 | ||
L45H 24849 | Lxd2-249 | 1983 | odstawiony (wrak) | 1984 | Własność ZN | |
Ls150 | SM03-134 | Odstawiona | ||||
Ls60 5992 | Ls60-036 | 1961 | Odstawiona | 2009 | Producent: Zastal | |
Ls60 281 | Ls60- | 1967 | Odstawiona | 2009 | Producent: Zastal |
Wagony i drezyny silnikowe[edytuj]
Zdjęcie | Typ i numer fabryczny | Oznaczenie | Rok produkcji | Stan | W Rogowie od | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|
1Mw 3 | Mx-203 | 1965 | Odstawiony | 2003 | Bez silnika | |
Mw63 9 | Mbd1-133 | 1966 | W trakcie NG | 2002 | NG zawieszona na czas nieokreślony | |
Mw63 14 | Mbd1-138 | 1970 | Odstawiony | 2007 | jednokierunkowy, całkowicie zdemontowany układ napędowy | |
PKS M1 | M1 | 1937 | Przebudowany | 2004 | Zachowana ostoja i zestawy kołowe | |
Wmc 009 | Wmc-009 | Sprawna | Silnik 4C90 | |||
Wmc 014 | Wmc-014 | Odstawiona | Silnik S21 |
Rogów Towarowy Wąskotorowy | ||
Linia Rogów Osobowy Wąskotorowy – Biała Rawska Wąskotorowa (km linii: 0,4) | ||
odległość: 0,4 km Rogów Osobowy Wąskotorowy
|
odległość: 6,88 km
|