Archiwum:Schemat kolei piaskowych i przemysłowych: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (link do eftepa) |
(Uzupełnienie listy współpracujących przy tworzeniu schematu) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 24: | Linia 24: | ||
|} | |} | ||
− | [ | + | [http://zasoby.enkol.pl/archiwum/Archiwum_Gornoslaskich_Kolei_Waskotorowych/Inne/Piasek-przemysl-schemat-1985.png Link do zasobu na serwerze ftp] |
Autor: [[User:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]] | Autor: [[User:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]] | ||
− | Współpracujący: Jacek Białow, Andrzej Lis, [[User:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] | + | Współpracujący: Jacek Białow, Jakub Dąbrowski, Jarosław Dubowski, Michał Gondzik, Adrian Karwat, Wiesław Kiepura, Andrzej Lis, Paweł Marcinkowski, Jerzy Mi, [[User:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]], Dawid Petelicki, Krzysztof Przybyła, Maciej Rochowiak, Marek Szymański, Wojciech Głowacz |
Aktualna wersja na dzień 13:26, 8 kwi 2021
Schemat kolei piaskowych i przemysłowych | |
---|---|
Tytuł teczki | Schemat kolei piaskowych i przemysłowych |
Data początkowa | 1985 |
Data końcowa | 1985 |
Sygnatura teczki | AT-00075 |
Słowa kluczowe | PMP-PW, koleje piaskowe, koleje przemysłowe, przemysł, schemat, GOP, Górnośląski Okręg Przemysłowy, ROW, Rybnicki Okręg Węglowy |
Schemat normalnotorowych i szerokotorowych kolei piaskowych i przemysłowych Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i Rybnickiego Okręgu Węglowego przedstawia sieć kolei piaskowych i przemysłowych na tle sieci PKP. Podczas tworzenia przyjęto następujące założenia:
- Schemat sporządzono bez skali, z przybliżonym zachowaniem orientacji północnej.
- Tory oznaczono zgodnie z tabelą obok, bez podziału na tory główne i boczne.
- Jako stacje oznaczono również grupy torów na terenie zakładów przemysłowych, gdzie ruch kolejowy prowadził wyodrębniony posterunek obsadzony dyżurnym ruchu.
- Posterunki techniczne nie będące posterunkami ruchu (głównie nastawnie wykonawcze) oznaczono tylko w razie potrzeby (np.. Będące miejscem odgałęzienia bocznicy lub łącznicy).
- Niezależnie od własności, dla rozjazdów odgałęziających przyjęto skrót r.o. stosowany na kolejach piaskowych.
- Nie ujęto wybranych, najmniejszych bocznic odgałęziających się od PKP.
- O ile na sieci PKP zaznaczono przystanki osobowe, na sieci piaskowej wskazano miejsca postoju pociągów służbowych do przewozu pracowników, określone służbowymi rozkładami jazdy.
Szczegółowe objaśnienia symboli oraz pozostałe informacje ujęto bezpośrednio na schemacie.
Rok | Schemat |
---|---|
1985 |
Link do zasobu na serwerze ftp
Autor: Mariusz Herchold
Współpracujący: Jacek Białow, Jakub Dąbrowski, Jarosław Dubowski, Michał Gondzik, Adrian Karwat, Wiesław Kiepura, Andrzej Lis, Paweł Marcinkowski, Jerzy Mi, Paweł Niemczuk, Dawid Petelicki, Krzysztof Przybyła, Maciej Rochowiak, Marek Szymański, Wojciech Głowacz