Archiwum:Regulamin bocznicy kopalni „Nowy Dwór”: Różnice pomiędzy wersjami
m (added Category:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe using HotCat) |
m (dr tech) |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
--------------- | --------------- | ||
− | < | + | <hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900> |
Nowy-dwor-winieta.jpg|Fragment okładki | Nowy-dwor-winieta.jpg|Fragment okładki | ||
Nowy-dwor-tytulowa.jpg|Stona tytułowa | Nowy-dwor-tytulowa.jpg|Stona tytułowa | ||
Linia 35: | Linia 35: | ||
Nowy-dwor13.jpg|Strona 13 (zmiany i uzupełnienia} | Nowy-dwor13.jpg|Strona 13 (zmiany i uzupełnienia} | ||
Nowy-dwor-plan1.jpg|Schemat bocznicy wąskotorowej | Nowy-dwor-plan1.jpg|Schemat bocznicy wąskotorowej | ||
− | </ | + | </hovergallery> |
[[Kategoria:Bocznice - plany, regulaminy, umowy]] | [[Kategoria:Bocznice - plany, regulaminy, umowy]] | ||
[[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | [[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] |
Wersja z 14:52, 24 mar 2018
Regulamin bocznicy kopalni „Nowy Dwór” | |
---|---|
Tytuł teczki | Regulamin techniczny pracy transportu kolejowego na bocznicy wąskotorowej o prześwicie 785 mm Zakładów Górniczych im. L. Waryńskiego w Piekarach Śląskich — Wydział Nowy Dwór, Bytom III |
Data początkowa | 1966 |
Data końcowa | 1966 |
Sygnatura teczki | AT-00023 |
Słowa kluczowe | Kopalnia Cynku i Ołowiu "Nowy Dwór", Zakłady Górniczo-Hutnicze im. Ludwika Waryńskiego, Bytom, Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, bocznica, plan bocznicy, regulamin bocznicy |
Regulamin techniczny pracy transportu kolejowego na bocznicy wąskotorowej o prześwicie 785 mm Zakładów Górniczych im. L. Waryńskiego w Piekarach Śląskich — Wydział Nowy Dwór, Bytom III — dokument składa się z dwóch części: regulaminu opisującego szczegółowo funkcjonowanie bocznicy (a właściwie — niewielkiej kolei zakładowej) oraz schematu bocznicy. Dokument został zatwierdzony 5 stycznia 1967, plan, z kolei (co wynika z sygnatury na jego odwrocie — nie widać jej na skanie) naświetlono w naświetlarni ZG im. Ludwika Waryńskiego w roku 1966 (bliższych danych brak). Autorzy regulaminu, jak i nazwisko kreślarza, który sporządził schemat bocznicy nie są znane. Materiał pochodzi z archiwum Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu, a zeskanował go i udostępnił Paweł Niemczuk.
Zapraszamy też do lektury osobnego artykułu prezentującego zarys historii kopalni „Nowy Dwór”: