Archiwum:Regulamin bocznicy kopalni „Nowy Dwór”: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech)
Linia 18: Linia 18:
 
---------------
 
---------------
  
<gallery>
+
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
Nowy-dwor-winieta.jpg|Fragment okładki
 
Nowy-dwor-winieta.jpg|Fragment okładki
 
Nowy-dwor-tytulowa.jpg|Stona tytułowa
 
Nowy-dwor-tytulowa.jpg|Stona tytułowa
Linia 35: Linia 35:
 
Nowy-dwor13.jpg|Strona 13 (zmiany i uzupełnienia}
 
Nowy-dwor13.jpg|Strona 13 (zmiany i uzupełnienia}
 
Nowy-dwor-plan1.jpg|Schemat bocznicy wąskotorowej
 
Nowy-dwor-plan1.jpg|Schemat bocznicy wąskotorowej
</gallery>
+
</hovergallery>
  
 
[[Kategoria:Bocznice - plany, regulaminy, umowy]]
 
[[Kategoria:Bocznice - plany, regulaminy, umowy]]
 
[[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]]
 
[[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]]

Wersja z 14:52, 24 mar 2018

Regulamin bocznicy kopalni „Nowy Dwór”
Tytuł teczki Regulamin techniczny pracy transportu kolejowego na bocznicy wąskotorowej o prześwicie 785 mm Zakładów Górniczych im. L. Waryńskiego w Piekarach Śląskich — Wydział Nowy Dwór, Bytom III
Data początkowa 1966
Data końcowa 1966
Sygnatura teczki AT-00023
Słowa kluczowe Kopalnia Cynku i Ołowiu "Nowy Dwór", Zakłady Górniczo-Hutnicze im. Ludwika Waryńskiego, Bytom, Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, bocznica, plan bocznicy, regulamin bocznicy
Nowy-dwor-miniatura.jpg

Regulamin techniczny pracy transportu kolejowego na bocznicy wąskotorowej o prześwicie 785 mm Zakładów Górniczych im. L. Waryńskiego w Piekarach Śląskich — Wydział Nowy Dwór, Bytom III — dokument składa się z dwóch części: regulaminu opisującego szczegółowo funkcjonowanie bocznicy (a właściwie — niewielkiej kolei zakładowej) oraz schematu bocznicy. Dokument został zatwierdzony 5 stycznia 1967, plan, z kolei (co wynika z sygnatury na jego odwrocie — nie widać jej na skanie) naświetlono w naświetlarni ZG im. Ludwika Waryńskiego w roku 1966 (bliższych danych brak). Autorzy regulaminu, jak i nazwisko kreślarza, który sporządził schemat bocznicy nie są znane. Materiał pochodzi z archiwum Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu, a zeskanował go i udostępnił Paweł Niemczuk.


Zapraszamy też do lektury osobnego artykułu prezentującego zarys historii kopalni „Nowy Dwór”: