Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981)/2: Różnice pomiędzy wersjami
m (Paweł Niemczuk przeniósł stronę Archiwum:Dodatek I, V i VII do służbowego rozkładu jazdy Górnośląskich Kolei Wąskotorowych (1981) do Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981) (2): ujednolicenie) |
m (Paweł Niemczuk przeniósł stronę Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981) (2) do Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981)/2: pomyłka) |
(Brak różnic)
|
Wersja z 13:44, 11 cze 2020
Opis dokumentu
Niniejszy dokument jest skanem jednego z trzech znajdujących się w naszych zbiorach Dodatku do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Górnośląskich Kolei Wąskotorowych' z roku 1981. Poniżej prezentujemy jedynie skan jego zawartości. Główny dokument wraz z opisem merytorycznym znajduje się tutaj: Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981).
Poniższy dokument ze swoich zbiorów udostępnił Mariusz Herchold
Tablica 1 - Wykaz szlaków i posterunków ruchu zagrożonych podmyciem podczas ulewy lub przyboru wód
Tablica 2 - Wykaz miejsc niebezpiecznych ze względu na pożar
Tablica 3 - Wykaz posterunków ruchu, na których jest zabronione lub ograniczone przetaczanie wagonów odrzutem
Tablica 4 - Wykaz posterunków zapowiadawczych, na których obowiązuje podanie nakazu jazdy lub sygnału zezwalającego na wyjazd pociągu na semaforze wyjazdowym lub wystawienie pisemnego zezwolenia
Tablica 5 - Wykaz stacji, na których drużyna pociągowa zgłasza dyżurnemu ruchu wjazd pociągu z sygnałami końcowymi i zatrzymaniu się ostatniego wagonu w ukresie torów
Tablica 6 - Wykaz stacji wyznaczonych do wydawania "Rozkazów Szczególnych" drużynom pociągowym
Tablica 7 - Wykaz stacji, na których rewidenci powinni dokonywać oględzin technicznych wagonów w składach pociągów
Tablica 8 - Wykaz dozwolonej liczby osi obliczeniowych wagonów w pociągach towarowych
Tablica 8 podaje liczbę oraz pojemności torów na poszczególnych stacjach. Warto zwrócić uwagę, że wówczas długości torów jak i pociągów podawano nie w metrach, a w tzw. osiach obliczeniowych. Dla GKW przyjęte było, że 1 oś to 3 metry. M.in. na tej podstawie podejmowano decyzję o możliwej długości uruchamianych pociągów. Ujęte w tablicy 8 wartości podane są bez liczby osi lokomotyw czynnych (czyli dotyczą składu pociągu).