Tabor:Lw-00183: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 2: | Linia 2: | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
|numer_seryjny_pojazdu = 23115 | |numer_seryjny_pojazdu = 23115 | ||
− | |grafika = [[Plik:Lxd2-322-karb.jpg|290px]] | + | |grafika =[[Plik:Lxd2-322-karb.jpg|290px]] |
|rok_produkcji = 1976 | |rok_produkcji = 1976 | ||
|stan = odstawiony | |stan = odstawiony |
Wersja z 14:45, 24 lut 2012
L45H 23115 | |
Rok produkcji | 1976 |
Stan | odstawiony
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-372' |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1976 |
785 mm | 2011
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Piotrków Trybunalski Wąskotorowy[1] | 1976 - 2010 |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 2010
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-322 | 1976 |
Lxd2-372' [2] | 2010
|
' |
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę Lxd2-372, po której też otrzymała oznaczenie.
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.[3]
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ Źródło: rejestr taboru SGKW
- ↑ Stan na 6.10.2011