Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981)/2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus opisy)
m (dr tech)
Linia 4: Linia 4:
  
 
Poniższy dokument ze swoich zbiorów udostępnił [[User:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]]
 
Poniższy dokument ze swoich zbiorów udostępnił [[User:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]]
 +
 +
__TOC__
  
 
<hovergallery maxhoverheight = 900 maxhoverwidth = 1200>
 
<hovergallery maxhoverheight = 900 maxhoverwidth = 1200>

Wersja z 00:56, 10 cze 2020

Opis dokumentu

Niniejszy dokument jest skanem jednego z trzech znajdujących się w naszych zbiorach Dodatku do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Górnośląskich Kolei Wąskotorowych' z roku 1981. Poniżej prezentujemy jedynie skan jego zawartości. Główny dokument wraz z opisem merytorycznym znajduje się tutaj: Archiwum:Dodatki do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW (1981).

Poniższy dokument ze swoich zbiorów udostępnił Mariusz Herchold

Tablica 1 - Wykaz szlaków i posterunków ruchu zagrożonych podmyciem podczas ulewy lub przyboru wód

Tablica 2 - Wykaz miejsc niebezpiecznych ze względu na pożar

Tablica 3 - Wykaz posterunków ruchu, na których jest zabronione lub ograniczone przetaczanie wagonów odrzutem

Tablica 4 - Wykaz posterunków zapowiadawczych, na których obowiązuje podanie nakazu jazdy lub sygnału zezwalającego na wyjazd pociągu na semaforze wyjazdowym lub wystawienie pisemnego zezwolenia

Tablica 5 - Wykaz stacji, na których drużyna pociągowa zgłasza dyżurnemu ruchu wjazd pociągu z sygnałami końcowymi i zatrzymaniu się ostatniego wagonu w ukresie torów

Tablica 6 - Wykaz stacji wyznaczonych do wydawania "Rozkazów Szczególnych" drużynom pociągowym

Tablica 7 - Wykaz stacji, na których rewidenci powinni dokonywać oględzin technicznych wagonów w składach pociągów

Tablica 8 - Wykaz dozwolonej liczby osi obliczeniowych wagonów w pociągach towarowych

Tablica 8 podaje liczbę oraz pojemności torów na poszczególnych stacjach. Warto zwrócić uwagę, że wówczas długości torów jak i pociągów podawano nie w metrach, a w tzw. osiach obliczeniowych. Dla GKW przyjęte było, że 1 oś to 3 metry. M.in. na tej podstawie podejmowano decyzję o możliwej długości uruchamianych pociągów. Ujęte w tablicy 8 wartości podane są bez liczby osi lokomotyw czynnych (czyli dotyczą składu pociągu).

Tablica 9 - Wykaz pochyleń (spadków) miarodajnych w ‰ do obliczania ciężaru hamującego na odcinkach poszczególnych linii

Tablica 10 - Wykaz procentowy norm do obliczania wymaganego ciężaru hamującego w pociągach

Tablica 11 - Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosowanie podwójnej trakcji

Tablica 12 - Wykaz odcinków, na których zabronione jest stosowanie lokomotywy popychającej

Tablica 16 - Wykaz stacji i bocznic, na których warunki miejscowe wymagają zahamowania hamulcem ręcznym wagonów w składzie pociągów odstawionych na postój

Tablica 18 - Wykaz surowych czasów jazdy lokomotyw przesyłanych luzem (w min.)

Tablica 20 - Wykaz dopuszczalnej szybkości i obciążeń dla lokomotyw poszczególnych serii na szlakach i odcinkach sieci

Tablica 21 - Wykaz posterunków nieczynnych i czynnych okresowo

Tablica 22 - Wykaz bocznic oraz torów ogólnego użytku na stacjach