L45H: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(się rypie przy odnośnikach xyz co ciekawe problem nie występuje w rubryce "przewoźnik") |
(teraz działają odniesienia :D) |
||
| Linia 5: | Linia 5: | ||
|grafika = | |grafika = | ||
|opis = | |opis = | ||
| − | |producent = FAUR | + | |producent = [[FAUR]] |
|lata_budowy = 1964-1987 | |lata_budowy = 1964-1987 | ||
|układ_osi = B'B' | |układ_osi = B'B' | ||
| Linia 15: | Linia 15: | ||
|średnica_kół = 750 mm | |średnica_kół = 750 mm | ||
|zapas_paliwa = 1500 l | |zapas_paliwa = 1500 l | ||
| − | |typ_silnika = | + | |typ_silnika = [[MB836Bb]], lub [[71H12A]]* |
|moc_znamionowa = 450 KM <br />(505 KM*) | |moc_znamionowa = 450 KM <br />(505 KM*) | ||
|siła_pociągowa = 7600 kG (74,5 kN) ciągła | |siła_pociągowa = 7600 kG (74,5 kN) ciągła | ||
Wersja z 20:32, 6 cze 2011
| {{{typ_lokomotywy}}} | |
| {{{opis_zdjęcia}}} | |
| Przewoźnik | PKP, Przemysł |
| Oznaczenie przewoźnika | Lxd2 |
| Producent | FAUR |
| Lata budowy | 1964-1987 |
| Układ osi | B'B'
|
| Masa służbowa | 32 t |
| Nacisk osi na szyny | 8 t |
| Średnica kół | 750 mm |
| Długość ze zderzakami | 10 240 mm |
| Szerokość | 2300 mm |
| Wysokość | 3100 mm |
| Prędkość konstrukcyjna | 36 km/h |
| Maksymalna siła pociągowa | 7600 kG (74,5 kN) ciągła |
| Typ silnika spalinowego | MB836Bb, lub 71H12A* |
| Moc znamionowa | 450 KM (505 KM*) |
| Zapas paliwa | 1500 l |
| Rodzaj przekładni | hydrokinetyczna |
| System hamulca | Westinghouse |
| System ogrzewania | Wapor lub Webasto do ogrzania cieczy chłodzącej silnik |
| * - zmodernizowana wersja | |
L45H (oznaczenie PKP Lxd2) – wąskotorowa lokomotywa spalinowa produkowana w latach 1964-1987 przez rumuńskie zakłady FAUR w Bukareszcie, eksploatowana w Polsce na kolejach wąskotorowych.
Ta strona zawiera treści z Wikipedii. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą L45H. Lista autorów jest dostępna w historii strony. Tekst z Wikipedii jest udostępniony na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach.