L45H
Wersja z dnia 20:32, 6 cze 2011 autorstwa Jacek Fink-Finowicki (dyskusja | edycje) (teraz działają odniesienia :D)
{{{typ_lokomotywy}}} | |
{{{opis_zdjęcia}}} | |
Przewoźnik | PKP, Przemysł |
Oznaczenie przewoźnika | Lxd2 |
Producent | FAUR |
Lata budowy | 1964-1987 |
Układ osi | B'B'
|
Masa służbowa | 32 t |
Nacisk osi na szyny | 8 t |
Średnica kół | 750 mm |
Długość ze zderzakami | 10 240 mm |
Szerokość | 2300 mm |
Wysokość | 3100 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 36 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 7600 kG (74,5 kN) ciągła |
Typ silnika spalinowego | MB836Bb, lub 71H12A* |
Moc znamionowa | 450 KM (505 KM*) |
Zapas paliwa | 1500 l |
Rodzaj przekładni | hydrokinetyczna |
System hamulca | Westinghouse |
System ogrzewania | Wapor lub Webasto do ogrzania cieczy chłodzącej silnik |
* - zmodernizowana wersja |
L45H (oznaczenie PKP Lxd2) – wąskotorowa lokomotywa spalinowa produkowana w latach 1964-1987 przez rumuńskie zakłady FAUR w Bukareszcie, eksploatowana w Polsce na kolejach wąskotorowych.
Ta strona zawiera treści z Wikipedii. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą L45H. Lista autorów jest dostępna w historii strony. Tekst z Wikipedii jest udostępniony na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach.