Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- 2WLs50 2173 + (Hamulec powietrzny)
- LDH45 24195 + (Huta Kościuszko nr 11 Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011)
- LDH45 24196 + (Huta Kościuszko nr 12)
- LDH45 24748 + (Huta Kościuszko nr 13)
- LDH70 24895 + (Huta Kościuszko nr 14)
- LDH70 24557 + (Huta Stalowa Wola nr 9)
- LDH45 25141 + (Huta Szczecin nr 11?)
- LDH45 24191 + (Huta Szczecin nr 7)
- LDH45 24192 + (Huta Szczecin nr 8)
- WLs50M3 033 + (Informacja o stanie lokomotywy wg. stanu z roku 2013, w 2013r. została wystawiona na sprzedaż)
- WLs50 1887 + (Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice")
- WLs50 2296 + (Istniała jako reklama w Międzyrzeczu)
- WLs50 1955 + (Istniała w 2003 r.)
- 409Da 340 + (Jasnoniebieskie z czerwonymi pasami)
- WLs40 1986 + (Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotyw … Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.uje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.)
- Px48 3916 (fab. 2022) + (Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania)
- 2WLs50 1814 + (Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75)
- L30H 24060 + (Kolor bordowy z kremowym pasem)
- L45H 20718 + (Kolor bordowy z żółtym paskiem.)
- L30H 24065 + (Kolor brązowy)
- GLs30 14128 + (Kolor brązowy.)
- GLs30 ? + (Kolor czarny z żółtym podwoziem.)
- L30H 23386 + (Kolor czerwony)
- L30H 23390 + (Kolor czerwony)
- L30H 23393 + (Kolor czerwony)
- L30H 23395 + (Kolor czerwony)
- L30H 23416 + (Kolor czerwony)
- L30H 23432 + (Kolor czerwony)
- L30H 23433 + (Kolor czerwony)
- L30H 24047 + (Kolor czerwony)
- L30H 24052 + (Kolor czerwony)
- L30H 24053 + (Kolor czerwony)
- L30H 24055 + (Kolor czerwony)
- L30H 24063 + (Kolor czerwony)
- L30H 24377 + (Kolor czerwony)
- L30H 24597 + (Kolor czerwony)
- L30H 24598 + (Kolor czerwony)
- L30H 23392 + (Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe))
- GLs30 19220 + (Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku)
- WLs50 2334 + (Kolor czerwony, numer zakładowy 8 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
- L45H 20724 + (Kolor niebieski)
- L45H 20727 + (Kolor niebieski)
- L45H 23110 + (Kolor niebieski)
- L30H 23381 + (Kolor niebieski)
- L30H 23384 + (Kolor niebieski)
- L30H 23388 + (Kolor niebieski)
- L30H 23391 + (Kolor niebieski)
- L30H 23394 + (Kolor niebieski)
- L30H 24057 + (Kolor niebieski)
- L30H 24368 + (Kolor niebieski)
- L30H 24369 + (Kolor niebieski)
- L30H 24375 + (Kolor niebieski)
- 409Da 042 + (Kolor niebieski)
- 2WLs50 2241 + (Kolor niebieski)
- L45H 23607 + (Kolor niebieski (od 08.2006))
- WLs180 23 + (Kolor niebieski (od 2009))
- WLs180 21 + (Kolor niebieski (od 2013?))
- WLs50 2032 + (Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna, oznaczona jako "586")
- L30H 24064 + (Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.)
- WLs50M3 044 + (Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu)
- WLs40 1246 + (Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.)
- GLs20 03018 + (Kolor szary.)
- GLs20 ? + (Kolor szary.)
- GLs30 19216 + (Kolor szary; w 2002 roku była sprawna)
- GLs30 b/d + (Kolor zielono-pomarańczowy)
- L45H 21872 + (Kolor zielony)
- L30H 24378 + (Kolor zielony)
- WLs75 33 + (Kolor zielony, pierwotnie czerwony.)
- 409Da 212 + (Kolor zielony.)
- Ls600 Nieznany + (Kolor żółto-czarny.)
- L45H 22183 + (Kolor żółty z białym paskiem z płytkim "V".)
- 401Da 9103 + (Kolor żółty z niebieskim pasem.)
- WLs40 931 + (Lokomotywa była nazywana "Mycha".)
- Px48 2248 + (Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej.)
- 409Da Nieznany + (Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny.)
- WLp50 Nieznany + (Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną.)
- Ls60 114 + (Lokomotywa ma niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Silnik lokomotywy jest niesprawny od około 7 lat.)
- WLs150 7220 + (Lokomotywa ma oliwkową malaturę.)
- TGM40 0590 + (Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy.)
- Köf II nieznany + (Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego)
- 409Da 019 + (Lokomotywa ma srebrno-czerwone malowanie.)
- Ls60 5947 + (Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
- GLs30 numer nieznany + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
- GLs30 ? + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
- Ls150 7117 + (Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal)
- L45H 21260 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- L45H 21261 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- L45H 21262 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- Ls40 5132 + (Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
- Ls40 4189 + (Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie.)
- WLs50 2257 + (Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.)
- Ls40 5191 + (Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.)
- WLs40 174 + (Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.)
- Ls150 Nieznany + (Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.)
- 2Ls150? - + (Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154)
- 409Da 742/66 + (Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładac … Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.</br></br>Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.ostała wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.)
- WLs40 568 + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegieln … Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)
- WLs50 1907 + (Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.).)
- WLp50 031 + (Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45.)
- WLs50 1225 + (Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.)
- 4WLs50 2341 + (Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne)
- WLs40 511 + (Lokomotywa posiada nietypowe czoło.)
- WLs50 2279 + (Lokomotywa posiada szarą malaturę.)
- Px48 3901 (fab. 2117) + (Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.)
- L45H Nieznany + (Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne.)
- 2WLs40 NN + (Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm)
- TGM40 0566 + (Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR)
- WLs40 001 + (Lokomotywa prototypowa.)
- Ls40 3621 + (Lokomotywa przebudowana na pług odśnieżny.)
- WLs50 2046 + (Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm.)
- 409Da 810/134 + (Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem.)
- 2WLs40 1184 + (Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r.)
- Ls150 nieznany + (Lokomotywa przez pewien czas posiadała trzeci, górny reflektor.)
- GLs30 nn7 + (Lokomotywa przeznaczona na sprzedaż, podwozie z budką bez silnika)
- Ls150 157 + (Lokomotywa ustawiona w roli pomnika na zachowanym fragmencie toru na terenie zakładu.)
- WLs50 NN + (Lokomotywa wraz z wozem kopalnianym osobowym jest ustawiona jako pomnik)
- 409Da 388 + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w grudniu 2018r.)
- Ls150 nieznany + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w marcu 2019.)
- L45H 25018 + (Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.)
- L45H 25017 + (Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.zamontowano dolne reflektory Led.)
- Px48 1907 (fab. 4508) + (Lokomotywa z terminem rewizji do października 2023, ostatnie kursy wykonała 24.09.2023, obecnie oczekuje naprawy głównej kotła.)
- WLs40 318 + (Lokomotywa znajdowała się na terenie cegielni co najmniej do roku 2002)
- LD2 Nieznany + (Lokomotywa została przebudowana na rozstaw 750mm.)
- L30H 24067 + (Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok. Dawniej kolor niebieski. Według http://www.internationalsteam.co.uk/trains/stkitts01.htm, odstawiona bez silnika.)
- WLs150 7643 + (Lokomotywa została ustawiona na pomniku w Trzebnicy w marcu 2015.)
- L45H 20855 + (Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na Kolej Grójecką dopiero w 1971 r.)
- LDH45 25393 + (Malowanie SKPL: barwy niebieskie)
- Ls40 5254 + (Malowanie białe z czerwonym pasem (CPN).)
- 401Da nieznany + (Malowanie ciemnoniebieskie z czerwonym pasem.)
- Ls300 7849 + (Malowanie czarne z czerwonym pasem.)
- 401Da nn + (Malowanie czarno-białe.)
- 401Da Nieznany + (Malowanie czarno-żółte.)
- Ls300 nieznany + (Malowanie czerwone z białymi elementami i pasami.)
- L30H 24049 + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
- L30H 24048 + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
- L30H 24050 + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
- 409Da 404 + (Malowanie czerwono-szare z żółtym pasem.)
- Ls150 170 + (Malowanie granatowe z czerwonymi czołownicami.)
- Ls300 nn + (Malowanie jasnoniebieskie z pomarańczowym pasem.)
- 401Da 8689 + (Malowanie jasnozielone z białym pasem, czarną ostoją i pomarańczowymi czołownicami.)
- 409Da 276 + (Malowanie niebieskie z biało-czerwonym pasem. Naprawa P5 7.03.2018.)
- Ls60 095 + (Malowanie niebieskie z żółtymi czołownicami i białymi poręczami.)
- 401Da 9430 + (Malowanie niebieskie z żółtymi pasami.)
- Ls150 Nieznany + (Malowanie niebieskie.)
- Ls150 012 + (Malowanie niebieskie.)
- 409Da 567 + (Malowanie niebieskie.)
- Ls300 8198 + (Malowanie niebieskie.)
- 409Da 317 + (Malowanie niebieskie.)
- 401Da - + (Malowanie niebiesko-biało-pomarańczowe.)
- 409Da 824/147 + (Malowanie niebiesko-czerwone.)
- 409Da 704/28 + (Malowanie niebiesko-pomarańczowe.)
- WLs150 7626 + (Malowanie oliwkowe z czerwonymi czołownicami (od 2017))
- Ls150 Nieznany + (Malowanie oliwkowe.)
- 401Da Nieznany + (Malowanie pomarańczowe.)
- 409Da 610 + (Malowanie pomarańczowo-granatowe z zielonymi i żółtymi elementami.)
- 409Da 494 + (Malowanie pomarańczowo-zielono-czerwono-czarne z żółtymi elementami.)
- 409Da 498 + (Malowanie różowo-pomarańczowe.)
- 409Da 169 + (Malowanie srebrno-czerwone. Nosi imię Oleńka.)
- Ls60 322 + (Malowanie srebrno-czerwono-pomarańczowe.)
- 409Da 655 + (Malowanie szare z czerwonymi elementami.)
- 401Da nieznany + (Malowanie szaro-pomarańczowo-piaskowe.)
- Ls300 nieznany + (Malowanie zielone z pomarańczowym pasem.)
- WLs150 7637 + (Malowanie zielone z pomarańczowymi czołownicami, pasami i "V" na ścianach czołowych)
- Ls150 6177 + (Malowanie zielone, wcześniej żółte. Lokomotywa posiada silnik 14H6 o mocy 180 KM.)
- Ls150 - + (Malowanie zielone.)
- 409Da 840/163 + (Malowanie zielono-biało-szare.)
- 409Da 613 + (Malowanie żółte z niebieskim paskiem.)
- L45H 24842 + (Montaż webasto sterowanego z kabiny maszynisty.)
- WLs40 1318 + (Możliwa pomyłka z 1378)
- 2WLs50 1808 + (Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm)
- Ls300 3532 + (NG 2016.11.10 KSK Wrocław)
- 409Da 490 + (Na czele widnieje imię "Tomek")
- L45H 21873 + (Na dole niebieska, na górze niebieskoszara z białym pasem rozdzielającym)
- L45H 22188 + (Na dole niebieska, na górze szaroniebieska, z białym pasem rozdzielającym)
- WLs50 2230 + (Na zewnątrz tabliczka z nr 2230/1973, wewnątrz tabliczka z nr 1658.)
- Ls60 109 + (Naprawa P4: 24.09.2017r.)
- WLs40 338 + (Naprawa główna w roku 2014.)
- 409Da 026 + (Naprawa główna: Lok-Tor 4.02.2017r.)
- WLs50 1658 + (Napęd łańcuchowy.)
- L18H 24857 + (Nazwa własna "Cristina"; kolor żółty,)
- L18H 24828 + (Nazwa własna "Ecaterina"; kolor żółty, obecnie niebieski)
- 409Da 024 + (Nazwa własna "TOLA", kolor niebieski)
- L45H 21258 + (Niebieska z białym pasem)
- 401Da 9483 + (Niebieskie malowanie nadwozia.)
- L45H 24843 + (Niebieskie malowanie, reflektory halogenowe.)
- WLp50 04 + (Niebieskie malowanie.)
- WLs40 1465 + (Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.)
- Wddxh b/d + (Nietypowy pomost hamulcowy, brak daszku nad jednym stopniem oraz dodatkowa poręcz na ścianie czołowej)
- WLs50 1901 + (Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana.)
- WLs150 7648 + (Nr zakładowy 11)
- WLs150 7650 + (Nr zakładowy 8)
- A20D-P ?(226) + (Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.)
- WLs75 Nieznany + (Numer fabryczny i rok produkcji nieznane)
- WLs75 Nieznany + (Numer fabryczny nieznany)
- WLs75 Nieznany + (Numer fabryczny nieznany)
- L30H 24599 + (Numer na podstawie listy fabrycznej FAUR. Lokomotywa została wysłana z zakładów w Bukareszcie 14.08.82)
- Wmc 8 + (Numer podmieniony z Wmc 029 i wzajemnie)
- WLs40 100 + (Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny)
- WLs150 5652 + (Numer zakładowy 1)
- WLs150 5659 + (Numer zakładowy 1)
- WLs150 6033 + (Numer zakładowy 1)
- WLs150 6830 + (Numer zakładowy 1)
- WLs150 6846 + (Numer zakładowy 1)
- V10C 250419 + (Numer zakładowy 1)
- WLs50 1688 + (Numer zakładowy 1)
- WLs50 1711 + (Numer zakładowy 1)
- WLs50 1762 + (Numer zakładowy 1)
- WLs40 1067 + (Numer zakładowy 1)
- WLs50 903 + (Numer zakładowy 1 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M?. Kolor czerwony.)
- WLs50 2023 + (Numer zakładowy 1 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs50 1205 + (Numer zakładowy 1.)
- WLs150 5657 + (Numer zakładowy 10)
- WLs150 7652 + (Numer zakładowy 10)
- WLs150 5658 + (Numer zakładowy 11 (informacja niepewna))
- WLs50 1247 + (Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs150 6835 + (Numer zakładowy 2)
- WLs150 6842 + (Numer zakładowy 2)
- WLs150 6847 + (Numer zakładowy 2)
- WLs150 7617 + (Numer zakładowy 2)
- V10C 250420 + (Numer zakładowy 2)
- WLs50 2250 + (Numer zakładowy 2)
- WLs50 2287 + (Numer zakładowy 2)
- WLs50 1704 + (Numer zakładowy 2)
- WLs50 1751 + (Numer zakładowy 2)
- WLs40 1088 + (Numer zakładowy 2)
- WLs50 973 + (Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO.)
- WLs50 2123 + (Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony.)
- WLs150 6836 + (Numer zakładowy 3)
- WLs150 6841 + (Numer zakładowy 3)
- V10C 250421 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 1705 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 1807 + (Numer zakładowy 3)
- WLs40 1297 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 1090 + (Numer zakładowy 3)
- WLs50 2271 + (Numer zakładowy 3 Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs50 1185 + (Numer zakładowy 3, zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w 1994r. do standardu WLs50M2-001)
- WLs50 1816 + (Numer zakładowy 3.)
- WLs50 1944 + (Numer zakładowy 3. Na lokomotywie dwie tabliczki znamionowe. Druga z numerem 1860/1966)
- WLs150 7205 + (Numer zakładowy 4)
- WLs150 7219 + (Numer zakładowy 4)
- WLs150 7655 + (Numer zakładowy 4)
- V10C 250422 + (Numer zakładowy 4)
- WLs40 598 + (Numer zakładowy 4)
- WLs50 1763 + (Numer zakładowy 4)
- WLs40 1396 + (Numer zakładowy 4)
- WLs50 1970 + (Numer zakładowy 4 Huty "Jedność". Przebudowana do standardu WLs50M.)
- WLs50 718 + (Numer zakładowy 4 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs150 5654 + (Numer zakładowy 5)
- WLs150 7206 + (Numer zakładowy 5)
- WLs180 43 + (Numer zakładowy 5)
- WLs50 2231 + (Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs50 1451 + (Numer zakładowy 5.)
- WLs50 2067 + (Numer zakładowy 5. Lokomotywa była szara z czerwonym podwoziem.)
- WLs50 2089 + (Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016)
- WLs150 6829 + (Numer zakładowy 6)
- WLs150 7221 + (Numer zakładowy 6)
- WLs150 7659 + (Numer zakładowy 6)
- WLs180 20 + (Numer zakładowy 6)
- WLs40 742 + (Numer zakładowy 6 ( w Cegielni "Złocieniec"))
- WLs50 2042 + (Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044.)
- WLs50 2332 + (Numer zakładowy 6 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
- WLs150 6828 + (Numer zakładowy 7)
- WLs150 7622 + (Numer zakładowy 7)
- WLs150 7660 + (Numer zakładowy 7)
- WLs180 24 + (Numer zakładowy 7)
- WLs50 2011 + (Numer zakładowy 7)
- WLs50 2333 + (Numer zakładowy 7 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
- WLs40 662 + (Numer zakładowy 7.)
- WLs150 6840 + (Numer zakładowy 8)
- WLs150 7661 + (Numer zakładowy 8)
- WLs150 7647 + (Numer zakładowy 9)
- WLs180 31 + (Numer zakładowy 9)
- WLs50 1429 + (Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
- WLs40 636 + (Numer zakładowy 9.)
- 2WLs50 1827 + (Numer zakładowy CK2)
- L45H 21888 + (Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła)
- L45H 20921 + (Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie)
- ZNTK Opole 1953 386 + (Od 1970 roku pozbawiony napędu.)
- L30H 23385 + (Od 2017 imię "Rubinek")
- Las49 4255 + (Odiskiernik siatkowy na kominie, duże przemysłowe bufory)
- 2WLs40 1189 + (Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.)
- EL12 7184 + (Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest … Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.)
- L45H 23367 + (Oznaczenie niepewne)
- WLs75 30 + (Oznaczenie niepewne)
- Ls40 4557 + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
- 409Da 439 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
- 409Da 517 + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
- WLs40 1392 + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
- WLp50 001 + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
- Ls750H 6536 + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
- 401Da b/d + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
- L45H 22187 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 22186 + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
- L45H 21577 + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
- L45H 20859 + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
- GLs30 Nieznany 2 + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
- 409Da 483 + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
- 409Da 005 + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
- 409Da 138 + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
- WLs50 2068 + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
- WLs40 1418 + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
- WM5 238 + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
- Wmc nieznany + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
- WLs40 291 + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
- L45H 21275 + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
- WM5 nieznany + (Pomnik przed biurowcem PLK)
- Ls40 5293 + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
- L45H 22166 + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
- 409Da 049 + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
- 409Da 07 + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
- GLs30 ?? + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
- WLs50 1378 + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
- 409Da 402 + (Prawdopodobnie błędny numer.)
- WLs150 7077 + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
- WLs150 6839 + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
- 802S 01 + (Prototyp)
- 1Aw/M 1 + (Prototyp)
- A20D-P 24979 + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- A20D-P 24962 + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
- 401D 001 + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
- A20D-P 25071 + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- A20D-P ?(223) + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
- WWM5 nieznany + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
- L45H 20849 + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
- W1E 372 + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
- 409Da 369 + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal)
- L45H 20858 + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
- 2WLs50 1772 + (Przekuta na 750mm.)
- A20D-P 25072 + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
- A20D-P 25073 + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
- WLs40 649 + (Przeznaczona na częsci)
- WLs50 2255 + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)
- Ls150 109 + (Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969)
- WLs50 1235 + (Pudło na złomie)
- Björke b/d + (Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.)
- WLs50 2111 + (Ruch "Michał")
- WLs40 1121 + (Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie)
- L45H 24071 + (Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007))
- WLs40 425 + (Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.)
- A20D-P ?(227) + (Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.)
- L30H 23380 + (Sprzedana do Francji)
- 409Da 380 + (Stan na 3.07.2014r.)
- WLs50 1709 + (Stylizowana na parowóz)
- Tw9 8 + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
- Ls150 Nieznany + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
- WLs40 NN + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
- Ls60 336 + (Uszkodzony silnik)
- WLs40 923 + (W 1997 roku wrak)
- L45H 20867 + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej mode … W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
- L45H 24837 + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
- WLs150 7618 + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
- WLs75 68 + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
- WLs150 7083 + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)
- WLs150 7615 + (W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6)
- WLs150 7635 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10)
- WLs150 7234 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11)
- WLs150 6843 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3)
- WLs150 7667 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4)
- L30H 23437 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5)
- L30H 24600 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7)
- WLs150 7619 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8)
- WLs150 7640 + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9)
- WLs75 55 + (W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 3)
- WLs150 6028 + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3)
- WLs150 6029 + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4)
- WLs150 6838 + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1)
- WLs150 7657 + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2)
- WLs150 7228 + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3)
- WLs50 1697 + (W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna … W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.czce pochodzącej ze starszego egzemplarza.)
- 2WLs50 1307 + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8)
- 2WLs50 1570 + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9)
- WLs75 73 + (W Hucie Baildon nr zakładowy 11)
- WLs75 82 + (W Hucie Baildon numer zakładowy 12)
- WLs150 6831 + (W Hucie Bobrek nr zakładowy 3)
- WLs150 7664 + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4)
- WLs150 7665 + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5)
- WLs150 7651 + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie))
- L30H 24373 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 11)
- WLs150 7225 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 2)
- WLs150 7226 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 3)
- WLs180 32 + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 9)
- WLs180 9 + (W Hucie Pokój nr zakładowy 8)
- WLs150 6030 + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.)
- WLs150 7076 + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2)
- WLs150 6036 + (W KWK "Janina" nr zakładowy 10)
- WLs150 7218 + (W KWK "Janina" nr zakładowy 8)
- WLs150 7215 + (W KWK "Janina" nr zakładowy 9)
- WLs150 7084 + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
- WLs180 8 + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
- WLs50 1492 + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
- WLs40 330 + (W budce tabliczka z numerem 472.)
- GLs25 ? + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
- 2WLs40 949 + (W cukrowni numer zakładowy 2)
- A20D-P 25192 + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
- 2WLs50 1871 + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 10)
- 2WLs50 1817 + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
- Wmc nieznany + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
- L45H 20924 + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
- 401Da 167 + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
- WLs40 308 + (W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.)
- WLs50 1976 + (WLs50 1976/68)
- MBd1 321 + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
- A20D-P 25116 + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
- WLs40 436 + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
- 409Da 321 + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)