Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Hamulec powietrzny”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 406 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 500 | następne 500) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

    • LDH45 24195  + (Huta Kościuszko nr 11 Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011)
    • LDH45 24196  + (Huta Kościuszko nr 12)
    • LDH45 24748  + (Huta Kościuszko nr 13)
    • LDH70 24895  + (Huta Kościuszko nr 14)
    • LDH70 24557  + (Huta Stalowa Wola nr 9)
    • LDH45 25141  + (Huta Szczecin nr 11?)
    • LDH45 24191  + (Huta Szczecin nr 7)
    • LDH45 24192  + (Huta Szczecin nr 8)
    • WLs50M3 033  + (Informacja o stanie lokomotywy wg. stanu z roku 2013, w 2013r. została wystawiona na sprzedaż)
    • WLs50 1887  + (Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice")
    • WLs50 2296  + (Istniała jako reklama w Międzyrzeczu)
    • WLs50 1955  + (Istniała w 2003 r.)
    • 409Da 340  + (Jasnoniebieskie z czerwonymi pasami)
    • WLs40 1986  + (Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywJedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.uje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.)
    • Px48 3916 (fab. 2022)  + (Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania)
    • 2WLs50 1814  + (Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75)
    • L30H 24060  + (Kolor bordowy z kremowym pasem)
    • L45H 20718  + (Kolor bordowy z żółtym paskiem.)
    • L30H 24065  + (Kolor brązowy)
    • GLs30 14128  + (Kolor brązowy.)
    • GLs30 ?  + (Kolor czarny z żółtym podwoziem.)
    • L30H 23386  + (Kolor czerwony)
    • L30H 23390  + (Kolor czerwony)
    • L30H 23393  + (Kolor czerwony)
    • L30H 23395  + (Kolor czerwony)
    • L30H 23416  + (Kolor czerwony)
    • L30H 23432  + (Kolor czerwony)
    • L30H 23433  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24047  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24052  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24053  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24055  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24063  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24377  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24597  + (Kolor czerwony)
    • L30H 24598  + (Kolor czerwony)
    • L30H 23392  + (Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe))
    • GLs30 19220  + (Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku)
    • WLs50 2334  + (Kolor czerwony, numer zakładowy 8 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
    • L45H 20724  + (Kolor niebieski)
    • L45H 20727  + (Kolor niebieski)
    • L45H 23110  + (Kolor niebieski)
    • L30H 23381  + (Kolor niebieski)
    • L30H 23384  + (Kolor niebieski)
    • L30H 23388  + (Kolor niebieski)
    • L30H 23391  + (Kolor niebieski)
    • L30H 23394  + (Kolor niebieski)
    • L30H 24057  + (Kolor niebieski)
    • L30H 24368  + (Kolor niebieski)
    • L30H 24369  + (Kolor niebieski)
    • L30H 24375  + (Kolor niebieski)
    • 409Da 042  + (Kolor niebieski)
    • 2WLs50 2241  + (Kolor niebieski)
    • L45H 23607  + (Kolor niebieski (od 08.2006))
    • WLs180 23  + (Kolor niebieski (od 2009))
    • WLs180 21  + (Kolor niebieski (od 2013?))
    • WLs50 2032  + (Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna, oznaczona jako "586")
    • L30H 24064  + (Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.)
    • WLs50M3 044  + (Kolor pomarańczowy, stalowe osłony z przodu i tyłu)
    • WLs40 1246  + (Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.)
    • GLs20 03018  + (Kolor szary.)
    • GLs20 ?  + (Kolor szary.)
    • GLs30 19216  + (Kolor szary; w 2002 roku była sprawna)
    • GLs30 b/d  + (Kolor zielono-pomarańczowy)
    • L45H 21872  + (Kolor zielony)
    • L30H 24378  + (Kolor zielony)
    • WLs75 33  + (Kolor zielony, pierwotnie czerwony.)
    • 409Da 212  + (Kolor zielony.)
    • Ls600 Nieznany  + (Kolor żółto-czarny.)
    • L45H 22183  + (Kolor żółty z białym paskiem z płytkim "V".)
    • 401Da 9103  + (Kolor żółty z niebieskim pasem.)
    • WLs40 931  + (Lokomotywa była nazywana "Mycha".)
    • Px48 2248  + (Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej.)
    • 409Da Nieznany  + (Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny.)
    • WLp50 Nieznany  + (Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną.)
    • Ls60 114  + (Lokomotywa ma niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Silnik lokomotywy jest niesprawny od około 7 lat.)
    • WLs150 7220  + (Lokomotywa ma oliwkową malaturę.)
    • TGM40 0590  + (Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy.)
    • Köf II nieznany  + (Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego)
    • 409Da 019  + (Lokomotywa ma srebrno-czerwone malowanie.)
    • Ls60 5947  + (Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
    • GLs30 numer nieznany  + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
    • GLs30 ?  + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
    • Ls150 7117  + (Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal)
    • L45H 21260  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
    • L45H 21261  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
    • L45H 21262  + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
    • Ls40 5132  + (Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
    • Ls40 4189  + (Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie.)
    • WLs50 2257  + (Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.)
    • Ls40 5191  + (Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.)
    • WLs40 174  + (Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.)
    • Ls150 Nieznany  + (Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.)
    • 2Ls150? -  + (Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154)
    • 409Da 742/66  + (Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładacLokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.</br></br>Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.ostała wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.)
    • WLs40 568  + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegielnLokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)
    • WLs50 1907  + (Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.).)
    • WLp50 031  + (Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45.)
    • WLs50 1225  + (Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.)
    • 4WLs50 2341  + (Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne)
    • WLs40 511  + (Lokomotywa posiada nietypowe czoło.)
    • WLs50 2279  + (Lokomotywa posiada szarą malaturę.)
    • Px48 3901 (fab. 2117)  + (Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.)
    • L45H Nieznany  + (Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne.)
    • 2WLs40 NN  + (Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm)
    • TGM40 0566  + (Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR)
    • WLs40 001  + (Lokomotywa prototypowa.)
    • Ls40 3621  + (Lokomotywa przebudowana na pług odśnieżny.)
    • WLs50 2046  + (Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm.)
    • 409Da 810/134  + (Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem.)
    • 2WLs40 1184  + (Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r.)
    • Ls150 nieznany  + (Lokomotywa przez pewien czas posiadała trzeci, górny reflektor.)
    • GLs30 nn7  + (Lokomotywa przeznaczona na sprzedaż, podwozie z budką bez silnika)
    • Ls150 157  + (Lokomotywa ustawiona w roli pomnika na zachowanym fragmencie toru na terenie zakładu.)
    • WLs50 NN  + (Lokomotywa wraz z wozem kopalnianym osobowym jest ustawiona jako pomnik)
    • 409Da 388  + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w grudniu 2018r.)
    • Ls150 nieznany  + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w marcu 2019.)
    • L45H 25018  + (Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.)
    • L45H 25017  + (Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.zamontowano dolne reflektory Led.)
    • Px48 1907 (fab. 4508)  + (Lokomotywa z terminem rewizji do października 2023, ostatnie kursy wykonała 24.09.2023, obecnie oczekuje naprawy głównej kotła.)
    • WLs40 318  + (Lokomotywa znajdowała się na terenie cegielni co najmniej do roku 2002)
    • LD2 Nieznany  + (Lokomotywa została przebudowana na rozstaw 750mm.)
    • L30H 24067  + (Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok. Dawniej kolor niebieski. Według http://www.internationalsteam.co.uk/trains/stkitts01.htm, odstawiona bez silnika.)
    • WLs150 7643  + (Lokomotywa została ustawiona na pomniku w Trzebnicy w marcu 2015.)
    • L45H 20855  + (Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na Kolej Grójecką dopiero w 1971 r.)
    • LDH45 25393  + (Malowanie SKPL: barwy niebieskie)
    • Ls40 5254  + (Malowanie białe z czerwonym pasem (CPN).)
    • 401Da nieznany  + (Malowanie ciemnoniebieskie z czerwonym pasem.)
    • Ls300 7849  + (Malowanie czarne z czerwonym pasem.)
    • 401Da nn  + (Malowanie czarno-białe.)
    • 401Da Nieznany  + (Malowanie czarno-żółte.)
    • Ls300 nieznany  + (Malowanie czerwone z białymi elementami i pasami.)
    • L30H 24049  + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
    • L30H 24048  + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
    • L30H 24050  + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
    • 409Da 404  + (Malowanie czerwono-szare z żółtym pasem.)
    • Ls150 170  + (Malowanie granatowe z czerwonymi czołownicami.)
    • Ls300 nn  + (Malowanie jasnoniebieskie z pomarańczowym pasem.)
    • 401Da 8689  + (Malowanie jasnozielone z białym pasem, czarną ostoją i pomarańczowymi czołownicami.)
    • 409Da 276  + (Malowanie niebieskie z biało-czerwonym pasem. Naprawa P5 7.03.2018.)
    • Ls60 095  + (Malowanie niebieskie z żółtymi czołownicami i białymi poręczami.)
    • 401Da 9430  + (Malowanie niebieskie z żółtymi pasami.)
    • Ls150 Nieznany  + (Malowanie niebieskie.)
    • Ls150 012  + (Malowanie niebieskie.)
    • 409Da 567  + (Malowanie niebieskie.)
    • Ls300 8198  + (Malowanie niebieskie.)
    • 409Da 317  + (Malowanie niebieskie.)
    • 401Da -  + (Malowanie niebiesko-biało-pomarańczowe.)
    • 409Da 824/147  + (Malowanie niebiesko-czerwone.)
    • 409Da 704/28  + (Malowanie niebiesko-pomarańczowe.)
    • WLs150 7626  + (Malowanie oliwkowe z czerwonymi czołownicami (od 2017))
    • Ls150 Nieznany  + (Malowanie oliwkowe.)
    • 401Da Nieznany  + (Malowanie pomarańczowe.)
    • 409Da 610  + (Malowanie pomarańczowo-granatowe z zielonymi i żółtymi elementami.)
    • 409Da 494  + (Malowanie pomarańczowo-zielono-czerwono-czarne z żółtymi elementami.)
    • 409Da 498  + (Malowanie różowo-pomarańczowe.)
    • 409Da 169  + (Malowanie srebrno-czerwone. Nosi imię Oleńka.)
    • Ls60 322  + (Malowanie srebrno-czerwono-pomarańczowe.)
    • 409Da 655  + (Malowanie szare z czerwonymi elementami.)
    • 401Da nieznany  + (Malowanie szaro-pomarańczowo-piaskowe.)
    • Ls300 nieznany  + (Malowanie zielone z pomarańczowym pasem.)
    • WLs150 7637  + (Malowanie zielone z pomarańczowymi czołownicami, pasami i "V" na ścianach czołowych)
    • Ls150 6177  + (Malowanie zielone, wcześniej żółte. Lokomotywa posiada silnik 14H6 o mocy 180 KM.)
    • Ls150 -  + (Malowanie zielone.)
    • 409Da 840/163  + (Malowanie zielono-biało-szare.)
    • 409Da 613  + (Malowanie żółte z niebieskim paskiem.)
    • L45H 24842  + (Montaż webasto sterowanego z kabiny maszynisty.)
    • WLs40 1318  + (Możliwa pomyłka z 1378)
    • 2WLs50 1808  + (Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm)
    • Ls300 3532  + (NG 2016.11.10 KSK Wrocław)
    • 409Da 490  + (Na czele widnieje imię "Tomek")
    • L45H 21873  + (Na dole niebieska, na górze niebieskoszara z białym pasem rozdzielającym)
    • L45H 22188  + (Na dole niebieska, na górze szaroniebieska, z białym pasem rozdzielającym)
    • WLs50 2230  + (Na zewnątrz tabliczka z nr 2230/1973, wewnątrz tabliczka z nr 1658.)
    • Ls60 109  + (Naprawa P4: 24.09.2017r.)
    • WLs40 338  + (Naprawa główna w roku 2014.)
    • 409Da 026  + (Naprawa główna: Lok-Tor 4.02.2017r.)
    • WLs50 1658  + (Napęd łańcuchowy.)
    • L18H 24857  + (Nazwa własna "Cristina"; kolor żółty,)
    • L18H 24828  + (Nazwa własna "Ecaterina"; kolor żółty, obecnie niebieski)
    • 409Da 024  + (Nazwa własna "TOLA", kolor niebieski)
    • L45H 21258  + (Niebieska z białym pasem)
    • 401Da 9483  + (Niebieskie malowanie nadwozia.)
    • L45H 24843  + (Niebieskie malowanie, reflektory halogenowe.)
    • WLp50 04  + (Niebieskie malowanie.)
    • WLs40 1465  + (Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.)
    • Wddxh b/d  + (Nietypowy pomost hamulcowy, brak daszku nad jednym stopniem oraz dodatkowa poręcz na ścianie czołowej)
    • WLs50 1901  + (Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana.)
    • WLs150 7648  + (Nr zakładowy 11)
    • WLs150 7650  + (Nr zakładowy 8)
    • A20D-P ?(226)  + (Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.)
    • WLs75 Nieznany  + (Numer fabryczny i rok produkcji nieznane)
    • WLs75 Nieznany  + (Numer fabryczny nieznany)
    • WLs75 Nieznany  + (Numer fabryczny nieznany)
    • L30H 24599  + (Numer na podstawie listy fabrycznej FAUR. Lokomotywa została wysłana z zakładów w Bukareszcie 14.08.82)
    • Wmc 8  + (Numer podmieniony z Wmc 029 i wzajemnie)
    • WLs40 100  + (Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny)
    • WLs150 5652  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs150 5659  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs150 6033  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs150 6830  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs150 6846  + (Numer zakładowy 1)
    • V10C 250419  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs50 1688  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs50 1711  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs50 1762  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs40 1067  + (Numer zakładowy 1)
    • WLs50 903  + (Numer zakładowy 1 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M?. Kolor czerwony.)
    • WLs50 2023  + (Numer zakładowy 1 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
    • WLs50 1205  + (Numer zakładowy 1.)
    • WLs150 5657  + (Numer zakładowy 10)
    • WLs150 7652  + (Numer zakładowy 10)
    • WLs150 5658  + (Numer zakładowy 11 (informacja niepewna))
    • WLs50 1247  + (Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
    • WLs150 6835  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs150 6842  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs150 6847  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs150 7617  + (Numer zakładowy 2)
    • V10C 250420  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs50 2250  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs50 2287  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs50 1704  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs50 1751  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs40 1088  + (Numer zakładowy 2)
    • WLs50 973  + (Numer zakładowy 2 Huty "Jedność". Zmodernizowana do standardu WLs50M3-009. Zderzaki rumuńskiego typu UNO.)
    • WLs50 2123  + (Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony.)
    • WLs150 6836  + (Numer zakładowy 3)
    • WLs150 6841  + (Numer zakładowy 3)
    • V10C 250421  + (Numer zakładowy 3)
    • WLs50 1705  + (Numer zakładowy 3)
    • WLs50 1807  + (Numer zakładowy 3)
    • WLs40 1297  + (Numer zakładowy 3)
    • WLs50 1090  + (Numer zakładowy 3)
    • WLs50 2271  + (Numer zakładowy 3 Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
    • WLs50 1185  + (Numer zakładowy 3, zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w 1994r. do standardu WLs50M2-001)
    • WLs50 1816  + (Numer zakładowy 3.)
    • WLs50 1944  + (Numer zakładowy 3. Na lokomotywie dwie tabliczki znamionowe. Druga z numerem 1860/1966)
    • WLs150 7205  + (Numer zakładowy 4)
    • WLs150 7219  + (Numer zakładowy 4)
    • WLs150 7655  + (Numer zakładowy 4)
    • V10C 250422  + (Numer zakładowy 4)
    • WLs40 598  + (Numer zakładowy 4)
    • WLs50 1763  + (Numer zakładowy 4)
    • WLs40 1396  + (Numer zakładowy 4)
    • WLs50 1970  + (Numer zakładowy 4 Huty "Jedność". Przebudowana do standardu WLs50M.)
    • WLs50 718  + (Numer zakładowy 4 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
    • WLs150 5654  + (Numer zakładowy 5)
    • WLs150 7206  + (Numer zakładowy 5)
    • WLs180 43  + (Numer zakładowy 5)
    • WLs50 2231  + (Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
    • WLs50 1451  + (Numer zakładowy 5.)
    • WLs50 2067  + (Numer zakładowy 5. Lokomotywa była szara z czerwonym podwoziem.)
    • WLs50 2089  + (Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016)
    • WLs150 6829  + (Numer zakładowy 6)
    • WLs150 7221  + (Numer zakładowy 6)
    • WLs150 7659  + (Numer zakładowy 6)
    • WLs180 20  + (Numer zakładowy 6)
    • WLs40 742  + (Numer zakładowy 6 ( w Cegielni "Złocieniec"))
    • WLs50 2042  + (Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044.)
    • WLs50 2332  + (Numer zakładowy 6 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
    • WLs150 6828  + (Numer zakładowy 7)
    • WLs150 7622  + (Numer zakładowy 7)
    • WLs150 7660  + (Numer zakładowy 7)
    • WLs180 24  + (Numer zakładowy 7)
    • WLs50 2011  + (Numer zakładowy 7)
    • WLs50 2333  + (Numer zakładowy 7 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1.)
    • WLs40 662  + (Numer zakładowy 7.)
    • WLs150 6840  + (Numer zakładowy 8)
    • WLs150 7661  + (Numer zakładowy 8)
    • WLs150 7647  + (Numer zakładowy 9)
    • WLs180 31  + (Numer zakładowy 9)
    • WLs50 1429  + (Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1)
    • WLs40 636  + (Numer zakładowy 9.)
    • 2WLs50 1827  + (Numer zakładowy CK2)
    • L45H 21888  + (Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła)
    • L45H 20921  + (Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie)
    • ZNTK Opole 1953 386  + (Od 1970 roku pozbawiony napędu.)
    • L30H 23385  + (Od 2017 imię "Rubinek")
    • Las49 4255  + (Odiskiernik siatkowy na kominie, duże przemysłowe bufory)
    • 2WLs40 1189  + (Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.)
    • EL12 7184  + (Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.)
    • L45H 23367  + (Oznaczenie niepewne)
    • WLs75 30  + (Oznaczenie niepewne)
    • Ls40 4557  + (Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17)
    • 409Da 439  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93)
    • 409Da 517  + (Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97)
    • WLs40 1392  + (Oznaczenie zakładowe "Ls1")
    • WLp50 001  + (Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu)
    • Ls750H 6536  + (Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm)
    • 401Da b/d  + (Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.)
    • L45H 22187  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
    • L45H 22186  + (Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ))
    • L45H 21577  + (Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku)
    • L45H 20859  + (Początkowo czerwona, obecnie czarna.)
    • GLs30 Nieznany 2  + (Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.)
    • 409Da 483  + (Podawana data produkcji 1982 jest błędna,)
    • 409Da 005  + (Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.)
    • 409Da 138  + (Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa)
    • WLs50 2068  + (Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.)
    • WLs40 1418  + (Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.)
    • WM5 238  + (Pojazd posiada kabinę przebudowaną systemem gospodarczym)
    • Wmc nieznany  + (Pojazd z cofnięta kabiną i wydłużonym przedziałem silnikowym)
    • Wmc nieznany  + (Pojazd z krótką kabiną, do początku lat 2000 wrak z uciętą ramą i dachem stał na torach w Krośniewicach)
    • WLs40 291  + (Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem)
    • L45H 21275  + (Pomalowana na zielono z białym pasem)
    • WM5 nieznany  + (Pomnik przed biurowcem PLK)
    • Ls40 5293  + (Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej)
    • L45H 22166  + (Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.)
    • 409Da 049  + (Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.)
    • 409Da 07  + (Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.)
    • GLs30 ??  + (Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni)
    • WLs50 1378  + (Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice)
    • 409Da 402  + (Prawdopodobnie błędny numer.)
    • WLs150 7077  + (Prawdopodobnie nr zakładowy 1)
    • WLs150 6839  + (Prawdopodobnie numer zakładowy 12)
    • 802S 01  + (Prototyp)
    • 1Aw/M 1  + (Prototyp)
    • A20D-P 24979  + (Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
    • A20D-P 24962  + (Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).)
    • 401D 001  + (Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.)
    • A20D-P 25071  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
    • A20D-P ?(223)  + (Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.)
    • WWM5 nieznany  + (Przebudowa w 1972 na Dkc 101)
    • L45H 20849  + (Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357)
    • W1E 372  + (Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.)
    • 409Da 369  + (Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal)
    • L45H 20858  + (Przekazana do cukrowni Targu Mures)
    • 2WLs50 1772  + (Przekuta na 750mm.)
    • A20D-P 25072  + (Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.)
    • A20D-P 25073  + (Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.)
    • WLs40 649  + (Przeznaczona na częsci)
    • WLs50 2255  + (Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r.)
    • Ls150 109  + (Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969)
    • WLs50 1235  + (Pudło na złomie)
    • Björke b/d  + (Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.)
    • WLs50 2111  + (Ruch "Michał")
    • WLs40 1121  + (Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie)
    • L45H 24071  + (Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007))
    • WLs40 425  + (Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.)
    • A20D-P ?(227)  + (Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.)
    • L30H 23380  + (Sprzedana do Francji)
    • 409Da 380  + (Stan na 3.07.2014r.)
    • WLs50 1709  + (Stylizowana na parowóz)
    • Tw9 8  + (Tw9-8 (T40, Schwartzkopf))
    • Ls150 Nieznany  + (Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.)
    • WLs40 NN  + (Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej)
    • Ls60 336  + (Uszkodzony silnik)
    • WLs40 923  + (W 1997 roku wrak)
    • L45H 20867  + (W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modeW 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.e. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.)
    • L45H 24837  + (W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania)
    • WLs150 7618  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2)
    • WLs75 68  + (W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy CBK-3)
    • WLs150 7083  + (W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1)
    • WLs150 7615  + (W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6)
    • WLs150 7635  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10)
    • WLs150 7234  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11)
    • WLs150 6843  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3)
    • WLs150 7667  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4)
    • L30H 23437  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5)
    • L30H 24600  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7)
    • WLs150 7619  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8)
    • WLs150 7640  + (W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9)
    • WLs75 55  + (W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 3)
    • WLs150 6028  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3)
    • WLs150 6029  + (W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4)
    • WLs150 6838  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1)
    • WLs150 7657  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2)
    • WLs150 7228  + (W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3)
    • WLs50 1697  + (W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.czce pochodzącej ze starszego egzemplarza.)
    • 2WLs50 1307  + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8)
    • 2WLs50 1570  + (W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9)
    • WLs75 73  + (W Hucie Baildon nr zakładowy 11)
    • WLs75 82  + (W Hucie Baildon numer zakładowy 12)
    • WLs150 6831  + (W Hucie Bobrek nr zakładowy 3)
    • WLs150 7664  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4)
    • WLs150 7665  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5)
    • WLs150 7651  + (W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie))
    • L30H 24373  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 11)
    • WLs150 7225  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 2)
    • WLs150 7226  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 3)
    • WLs180 32  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 9)
    • WLs180 9  + (W Hucie Pokój nr zakładowy 8)
    • WLs150 6030  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.)
    • WLs150 7076  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2)
    • WLs150 6036  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 10)
    • WLs150 7218  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 8)
    • WLs150 7215  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 9)
    • WLs150 7084  + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
    • WLs180 8  + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
    • WLs50 1492  + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
    • WLs40 330  + (W budce tabliczka z numerem 472.)
    • GLs25 ?  + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
    • 2WLs40 949  + (W cukrowni numer zakładowy 2)
    • A20D-P 25192  + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
    • 2WLs50 1871  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 10)
    • 2WLs50 1817  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
    • Wmc nieznany  + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
    • L45H 20924  + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
    • 401Da 167  + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
    • WLs40 308  + (W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.)
    • WLs50 1976  + (WLs50 1976/68)
    • MBd1 321  + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
    • A20D-P 25116  + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
    • WLs40 436  + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
    • 409Da 321  + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)