Wyniki wyszukiwania
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Utwórz stronę „1” na tej wiki! Zobacz też wyniki wyszukiwania.
Znaleziono w tytułach
- ...[[manewry|manewrującego]] [[tabor]]u kolejowego przed tą tarczą. Sygnał Z 1 na tarczy zaporowej jest ważny zarówno dla manewrów, jak i dla pociągó ...stale sygnał Z 1 „Stój” lub [[semafor]] świetlny stale wskazujący sygnał S 1 „Stój” ustawia się z prawej strony toru, patrząc w kierunku jazdy, w2 KB (237 słów) - 16:56, 17 sty 2013
- '''D 1''' (''Stój'') - sygnał ""Stój"" dawany przenośną tarczą zatrzymania. Sygnał D 1 „Stój” dawany tarczą zatrzymania stosuje się do oznaczenia miejsca,3 KB (446 słów) - 16:42, 17 sty 2013
- '''Sr 1''' (''Stój'') - sygnał nadawany przez [[semafor|semafor kształtowy]] nak Plik:Sr1-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Sr 1714 bajtów (110 słów) - 16:54, 17 sty 2013
- '''Rm 1''' (''Do mnie'') - ręczny i słuchowy sygnał podawany przy [[manewry|mane Gdyby podanie lub odebranie sygnału Rm 1 było utrudnione lub niemożliwe, to w przypadkach, w których wymagane jes1 KB (193 słowa) - 16:49, 17 sty 2013
- '''S 1''' (''Stój'') - sygał nadawany przez [[semafor|semafor świetlny]] nakazu Plik:S1.jpg|Obraz sygnału S 1561 bajtów (84 słowa) - 16:51, 17 sty 2013
- '''Od 1''' (''Semafor wskazuje sygnał Sr 1 "Stój”'') - sygnał nadawany przez [[tarcza ostrzegawcza|dwustawną kszt Plik:Od1-d.jpg|*Dzienny obraz sygnału Od 1840 bajtów (129 słów) - 16:47, 17 sty 2013
- 25 bajtów (3 słowa) - 14:07, 22 cze 2022
- '''Ot 1''' (''Semafor wskazuje sygnał [[Sr 1]] — "Stój"'') - sygnał nadawany przez [[tarcza ostrzegawcza|trzystawną Plik:Ot1-d.jpg|*Dzienny obraz sygnału Ot 1919 bajtów (145 słów) - 16:48, 17 sty 2013
- '''Os 1''' (''[[Semafor]], do którego się [[tarcza]] odnosi, wskazuje sygnał "St668 bajtów (102 słowa) - 16:47, 17 sty 2013
- '''Osp 1''' (''Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się [[tarcza]]852 bajtów (132 słowa) - 16:48, 17 sty 2013
- '''M 1''' (''Jazda manewrowa zabroniona'') - sygnał nadawany przez kształtową [ Jeżeli tarcza manewrowa kształtowa wskazuje stale sygnał M 1 „Jazda manewrowa zabroniona”, dopuszcza się niestosowanie sygnału noc984 bajtów (143 słowa) - 16:45, 17 sty 2013
- '''Ms 1''' (''Jazda manewrowa zabroniona'') - sygnał nadawany przez świetlną [[t611 bajtów (85 słów) - 16:45, 17 sty 2013
- '''Rt 1''' (''Pchanie zabronione'') - sygnał nadawany przez [[tarcza rozrządowa|t Plik:Rt1-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Rt 1942 bajtów (153 słowa) - 16:50, 17 sty 2013
- 90 bajtów (15 słów) - 15:42, 14 sty 2017
Znaleziono w treści stron
- '''Od 1''' (''Semafor wskazuje sygnał Sr 1 "Stój”'') - sygnał nadawany przez [[tarcza ostrzegawcza|dwustawną kszt Plik:Od1-d.jpg|*Dzienny obraz sygnału Od 1840 bajtów (129 słów) - 16:47, 17 sty 2013
- '''Ot 1''' (''Semafor wskazuje sygnał [[Sr 1]] — "Stój"'') - sygnał nadawany przez [[tarcza ostrzegawcza|trzystawną Plik:Ot1-d.jpg|*Dzienny obraz sygnału Ot 1919 bajtów (145 słów) - 16:48, 17 sty 2013
- '''Rt 1''' (''Pchanie zabronione'') - sygnał nadawany przez [[tarcza rozrządowa|t Plik:Rt1-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Rt 1942 bajtów (153 słowa) - 16:50, 17 sty 2013
- '''M 1''' (''Jazda manewrowa zabroniona'') - sygnał nadawany przez kształtową [ Jeżeli tarcza manewrowa kształtowa wskazuje stale sygnał M 1 „Jazda manewrowa zabroniona”, dopuszcza się niestosowanie sygnału noc984 bajtów (143 słowa) - 16:45, 17 sty 2013
- '''Sr 1''' (''Stój'') - sygnał nadawany przez [[semafor|semafor kształtowy]] nak Plik:Sr1-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Sr 1714 bajtów (110 słów) - 16:54, 17 sty 2013
- '''Rm 1''' (''Do mnie'') - ręczny i słuchowy sygnał podawany przy [[manewry|mane Gdyby podanie lub odebranie sygnału Rm 1 było utrudnione lub niemożliwe, to w przypadkach, w których wymagane jes1 KB (193 słowa) - 16:49, 17 sty 2013
- * 1 klasy * 1 klasy z przedziałami menadżerskimi734 bajtów (93 słowa) - 15:41, 18 kwi 2018
- | 1,27 | 1,412 KB (182 słowa) - 11:48, 16 mar 2012
- '''S 1''' (''Stój'') - sygał nadawany przez [[semafor|semafor świetlny]] nakazu Plik:S1.jpg|Obraz sygnału S 1561 bajtów (84 słowa) - 16:51, 17 sty 2013
- | style="text-align:center" | 1 | style="text-align:center" | 12 KB (204 słowa) - 11:13, 9 maj 2018
- ...[[manewry|manewrującego]] [[tabor]]u kolejowego przed tą tarczą. Sygnał Z 1 na tarczy zaporowej jest ważny zarówno dla manewrów, jak i dla pociągó ...stale sygnał Z 1 „Stój” lub [[semafor]] świetlny stale wskazujący sygnał S 1 „Stój” ustawia się z prawej strony toru, patrząc w kierunku jazdy, w2 KB (237 słów) - 16:56, 17 sty 2013
- | style="text-align:center" | 1 | style="text-align:center" | 12 KB (214 słów) - 07:58, 21 maj 2018
- ...do zapewnienia bezpiecznego prowadzenia ruchu kolejowego. <ref>Art. 4 ust. 1 Ustawy o transporcie kolejowym (Dz.U. 2003 Nr 86 poz. 789 z późniejszymi413 bajtów (53 słowa) - 20:53, 6 lis 2013
- * Do symbolu osi napędzanych indywidualnie dodaje się '''o''' np. 1'Bo. ...]] traktuje się jak dwa oddzielne parowozy i oddziela '''X''' np. (1'C1')X(1'C1').6 KB (1064 słowa) - 10:36, 2 sty 2012
- |1 |43,11 KB (182 słowa) - 12:59, 21 sie 2014
- | style="text-align:center" | 1 | style="text-align:center" | 12 KB (320 słów) - 15:26, 24 kwi 2018
- ...[[D 1]]. Przed przenośną tarczą ostrzegawczą nie ustawia się wskaźnika [[W 1]].1 KB (210 słów) - 16:44, 17 sty 2013
- *stosunek sprężania: 1:16 *kolejność zapłonu: 1-5-3-6-2-43 KB (391 słów) - 15:35, 8 lut 2012
- Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]]12 KB (1373 słowa) - 17:09, 21 mar 2023
- *pojemność całkowita: 19,1 dm3541 bajtów (71 słów) - 20:22, 18 kwi 2018
Zobacz (poprzednie 20 | następne 20) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)