Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki/Brudnopis/lista: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(tabela) |
(propozycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | Lista artykułów jakie można napisać lub rozwiąć. | ||
+ | |||
+ | == Do napisania == | ||
+ | |||
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
+ | ! L.p. !! Art. !! Uwagi | ||
|- | |- | ||
− | + | | 1 || [[Aparatura elektryczna]] || | |
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | + | | 2 || [[Asymetria]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 3 || [[Autobus szynowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 4 || [[Automat biletowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 5 || [[Automatyzacja nastawiania przebiegu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 6 || [[Automatyzacja rozrządu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 7 || [[Automatyzacja rozrządu – hamulce torowe]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 8 || [[Automatyzacja rozrządu – kontrola niezajętości zwrotnic]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 9 || [[Automatyzacja rozrządu – kontrola prędkości staczania]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 10 || [[Automatyzacja rozrządu – kontrola zajętości torów kierunkowych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 11 || [[Automatyzacja rozrządu – program kolejności odprzęgów]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 12 || [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia wewnętrzne w nastawni]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 13 || [[Automatyzacja rozrządu – urządzenia zewnętrzne na górce rozrządowej i torach kierunkowych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 14 || [[Autoryzacja bezpieczeństwa zarządców infrastruktury]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 15 || [[Autotransformatory]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 16 || [[Badania marketingowe]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 17 || [[Banalizacja]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 18 || [[Baza pojazdu szynowego]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 19 || [[Baza wózka]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 20 || [[Bazy nawierzchniowe]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 21 || [[Belka bujakowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 22 || [[Bezpieczeństwo komunikacyjne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 23 || [[Bezpieczeństwo osobiste]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 24 || [[Bezpieczeństwo przeciw wykolejeniu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 25 || [[Bezpieczeństwo ruchu zapewniane przez urządzenia SRK]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 26 || [[Bezpieczeństwo urządzeń SRK]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 27 || [[Bezpieczna kontrola jazdy pociągu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 28 || [[Bezzłączowy obwód torowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 29 || [[Bilet kolejowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 30 || [[Bilety fip]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 31 || [[Blok prądu przemiennego]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 32 || [[Blok przebiegowo-utwierdzający]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 33 || [[Blokada liniowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 34 || [[Blokada liniowa półsamoczynna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 35 || [[Blokada liniowa półsamoczynna jednokierunkowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 36 || [[Blokada liniowa półsamoczynna z blokami przekaźnikowymi]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 37 || [[Blokada liniowa półsamoczynna zmiennokierunkowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 38 || [[Blokada liniowa samoczynna – charakterystyka ogólna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 39 || [[Blokada liniowa samoczynna – minimalna droga następstwa pociągów]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 40 || [[Blokada liniowa samoczynna czterostawna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 41 || [[Blokada liniowa samoczynnna – powiązanie z urządzeniami stacyjnymi]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 42 || [[Blokada samoczynna – wymagania techniczne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 43 || [[Blokada samoczynna kodowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 44 || [[Blokada samoczynna komputerowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 45 || [[Blokada samoczynna przekaźnikowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 46 || [[Blokada samoczynna z czujnikami i licznikami osi]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 47 || [[Blokada stacyjna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 48 || [[Bocznica stacyjna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 49 || [[Bocznica szlakowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 50 || [[Booster-transformatory]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 51 || [[Bramka]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 52 || [[Bramka jednoprzęsłowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 53 || [[Bramka wieloprzęsłowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 54 || [[Budowa drogi kolejowej]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 55 || [[Budowla kolejowa związana z torem]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 56 || [[Całkowita przerwa w łączności]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 57 || [[Cecha stanu urządzenia SRK]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 58 || [[Celka minusowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 59 || [[Cena biletu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 60 || [[Cena globalna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 61 || [[Cena relacyjna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 62 || [[Centralna magistrala kolejowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 63 || [[Centrum dyspozytorskie–cd]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 64 || [[Centrum sterowania]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 65 || [[Certyfikacja bezpieczeństwa przewoźników kolejowych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 66 || [[Charakterystyka trakcyjna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 67 || [[Charakterystyka zewnętrzna zespołu/podstacji trakcyjnej]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 68 || [[Chłodzenie silnika]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 69 || [[Cięgło trakcyjne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 70 || [[Ciężary naprężające]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 71 || [[Comodality]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 72 || [[Cykl napraw]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 73 || [[Cykl przeglądów]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 74 || [[Cykl życia urządzenia SRK]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 75 || [[Czas jazdy pociągu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 76 || [[Czas następstwa pociągów]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 77 || [[Czas życia urządzeń SRK]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 78 || [[Częstotliwość kursowania pociągów]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 79 || [[Czop skrętu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 80 || [[Czoper]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 81 || [[Czujniki torowe]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 82 || [[Czuwak]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 83 || [[Czwarta szyna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 84 || [[Degradacja nawierzchni kolejowej]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 85 || [[Diagnostyka dróg kolejowych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 86 || [[Diagnostyka pokładowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 87 || [[Diagnozowanie stanu technicznego urządzenia SRK]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 88 || [[Dławik katodowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 89 || [[Długość pociągu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 90 || [[Długość pojazdu ze zderzakami]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 91 || [[Długość tunelu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 92 || [[Długość użyteczna toru]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 93 || [[Dokumentacja systemu utrzymania]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 94 || [[Dokumentacja techniczna pojazdu kolejowego]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 95 || [[Dopłata do biletu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 96 || [[Dopuszczalne zużycie koła]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 97 || [[Dostępność sieci transportowej]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 98 || [[Drążek przebiegowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 99 || [[Drezyna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 100 || [[Drezyna pomiarowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 101 || [[Droga hamowania]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 102 || [[Droga oporowa klamry]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 103 || [[Droga przebiegu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 104 || [[Droga zwrotnicowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 105 || [[Drogi ewakuacyjne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 106 || [[Drużyna konduktorska]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 107 || [[Drużyna pociągowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 108 || [[Drużyna trakcyjna]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 109 || [[Dupleks]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 110 || [[Dworzec kolejowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 111 || [[Dybel]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 112 || [[Dynamiczny stabilizator podsypki]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 113 || [[Dyrektywa o jednolitym europejskim obszarze kolejowym]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 114 || [[Dyrektywa odnosząca się do oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 115 || [[Dyrektywa w sprawie bezpieczeństwa kolei wspólnotowych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 116 || [[Dyrektywa w sprawie interoperacyjności kolei we wspólnocie]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 117 || [[Dyrektywa w sprawie ochrony dzikiego ptactwa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 118 || [[Dyrektywa w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 119 || [[Dysponent]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 120 || [[Dystrybucja]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 121 || [[Dystrybucja usług kolejowych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 122 || [[Dysze piaskujące]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 123 || [[Dziobnica manganowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 124 || [[Dźwignia sygnałowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 125 || [[Dźwignia zwrotnicowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 126 || [[Ekrany akustyczne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 127 || [[Eksploatacja dróg kolejowych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 128 || [[Eksploatacja urządzeń SRK]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 129 || [[Ekwiwalentna stożkowatość]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 130 || [[Elastyczność sieci jezdnej]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 131 || [[Elektroenergetyka do 1 kV]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 132 || [[Elektroniczne zabezpieczenie ziemnozwarciowe]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 133 || [[Elektroniczny obwód nakładany]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 134 || [[Elektryczne ogrzewanie rozjazdów]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 135 || [[Elektryczny napęd zwrotnicowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 136 || [[Elektryczny obwód torowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 137 || [[Elektryczny obwód torowy zwrotnicowy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 138 || [[Elektryczny zespół trakcyjny]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 139 || [[Energia zużyta na cele trakcyjne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 140 || [[Energia zużyta na potrzeby nietrakcyjne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 141 || [[Estakada]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 142 || [[Europejska agencja kolejowa]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 143 || [[Europejska federacja pracowników transportu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 144 || [[Europejski niezależny związek maszynistów]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 145 || [[Europejski system sterowania pociągiem]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 146 || [[Europejski system sterowania pociągiem – główne tryby pracy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 147 || [[Europejski system sterowania pociągiem – kanały transmisji tor-pojazd]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 148 || [[Europejski system sterowania pociągiem – podstawowe funkcje systemu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 149 || [[Europejski system sterowania pociągiem – poziomy etcs i architektura systemu]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 150 || [[Europejski system sterowania pociągiem – pulpit maszynisty]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 151 || [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy dla sytuacji awaryjnych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 152 || [[Europejski system sterowania pociągiem – tryby pracy przy niepełnym nadzorze]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 153 || [[Europejski system zarządzania ruchem kolejowym]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 154 || [[Europejskie normy]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 155 || [[Europejskie organizacje normalizacyjne]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 156 || [[Europejskie specyfikacje]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 157 || [[Europejskie stowarzyszenie leasingodawców pociągów pasażerskich i pojazdów trakcyjnych]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 158 || [[Europejskie stowarzyszenie przemysłu kolejowego]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 159 || [[Europejskie stowarzyszenie transportu towarowego]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 160 || [[Europejskie stowarzyszenie zarządców infrastruktury]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 161 || [[Faliste zużycie szyn]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 162 || [[Falownik]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 163 || [[Filar]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 164 || [[Filtry wygładzające w podstacjach prądu stałego]] || | |
− | + | |- | |
− | + | | 165 || [[Filtry wyższych harmonicznych po stronie sieci prądu | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|} | |} |
Wersja z 07:27, 6 lis 2014
Lista artykułów jakie można napisać lub rozwiąć.
Do napisania
Do rozwinięcia
L.p. | Art. | Uwagi |
---|---|---|
1 | Blachownica | |
2 | Bocznica kolejowa | |
3 | Czołownica | |
4 | Droga kolejowa | |
5 | Dyżurny ruchu | |
6 | Górka rozrządowa | |
7 | Infrastruktura kolejowa | |
8 | Manewry | |
9 | Masa służbowa | |
10 | Maszynista | |
11 | Maźnica | |
12 | Mijanka | |
13 | Modernizacja pojazdu kolejowego | |
14 | Nastawnia | |
15 | Nastawnica | |
16 | Obrotnica | |
17 | Obrzeże koła | |
18 | Odprzęg | |
19 | Odstęp | |
20 | Okręg nastawczy | |
21 | Ostoja | |
22 | Pociąg | |
23 | Podłużnica | |
24 | Pojazd kolejowy | |
25 | Poprzecznica | |
26 | Posterunek następczy | |
27 | Posterunek odgałęźny | |
28 | Posterunek odstępowy | |
29 | Posterunek osłonny | |
30 | Posterunek ruchu | |
31 | Posterunek zapowiadawczy | |
32 | Powierzchnia toczna koła | |
33 | Przewoźnik kolejowy | |
34 | Punkt eksploatacyjny | |
35 | Rozjazd | |
36 | Rozkład jazdy pociągów | |
37 | Semafor | |
38 | Skrajnia budowli | |
39 | Stacja | |
40 | Stacja rozrządowa | |
41 | Stacja węzłowa | |
42 | Szlak | |
43 | Tarcza ostrzegawcza | |
44 | Transport wewnątrzzakładowy | |
45 | Wagon silnikowy | |
46 | Wieniec koła | |
47 | Zarządca infrastruktury | |
48 | Zestaw kołowy | |
49 | Zwrotnica |