Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(korekta o nowodworski Cmentarz Komunalny w 2015.) |
m (dr meryt) |
||
(Nie pokazano 20 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum | + | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum [http://750mm.pl 750mm.pl] na podstawie stron i informacji od operatorów. |
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
|- | |- | ||
− | ! | + | ! rowspan=2 | kolej |
− | ! km czynnych 2016 | + | ! colspan=8 | km czynnych w roku |
− | ! | + | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu |
− | ! | + | |- |
+ | ! 2014 | ||
+ | ! 2015 | ||
+ | ! 2016 | ||
+ | ! 2017 | ||
+ | ! 2018 | ||
+ | ! 2019 | ||
+ | ! 2020 | ||
+ | ! 2021 | ||
+ | |||
+ | |- | ||
+ | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 36 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | +7% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | +100% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | -29% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
− | |- | + | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] |
− | | [[ | + | | 15 |
− | | | + | | 15 |
− | | | + | | 15 |
− | | | + | | 15 |
− | |- | + | | 15 |
− | | [[ | + | | 15 |
− | | | + | | 15 |
− | | | + | | 15 |
− | | | + | | bez zmian |
− | |- | + | |- |
− | | [[ | + | |
− | | | + | | [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 0 |
− | |- | + | | 14 |
− | | [[ | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | |- | + | | 14 |
− | | [[ | + | | bez zmian |
− | | | + | |- |
− | | | + | |
− | | | + | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] |
− | |- | + | | 12 |
− | | [[ | + | | 12 |
− | | | + | | 12 |
− | | | + | | 12 |
− | | | + | | 12 |
− | |- | + | | 12 |
− | | [[ | + | | 12 |
− | | 21 | + | | 12 |
− | | | + | | bez zmian |
− | | | + | |- |
− | |- | + | |
− | | [[ | + | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] |
− | | | + | | 11 |
− | | | + | | 11 |
− | | | + | | 11 |
− | |- | + | | 11 |
− | | [[ | + | | 11 |
− | | | + | | 11 |
− | | | + | | 11 |
− | | | + | | 11 |
− | |- | + | | bez zmian |
− | | [[ | + | |- |
− | | | + | |
− | | | + | | [[Kolej Leśna Płociczno]] |
− | | | + | | 10 |
− | |- | + | | 10 |
− | | [[ | + | | 10 |
− | | | + | | 10 |
− | | | + | | 10 |
− | | | + | | 10 |
− | |- | + | | 10 |
− | | [[ | + | | 10 |
− | | | + | | bez zmian |
− | | | + | |- |
− | | | + | |
+ | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 8 | ||
+ | | 8 | ||
+ | | 8 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 49 | ||
+ | | 49 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 26 | ||
+ | | 26 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | | [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | +100% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Bydgosko - Wyrzyskie Koleje Dojazdowe]] | ||
+ | | 29 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Maltanka]] | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 25 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | -57% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | +100% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] | |
− | + | | 2 | |
− | + | | 2 | |
− | | [[ | + | | 2 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | bez zmian |
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
|- | |- | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | |- class="sortbottom” | |
− | + | | RAZEM | |
− | |- | + | | 514 |
− | | | + | | 474 |
− | | | + | | 407 |
− | | | + | | 397 |
− | | | + | | 398 |
− | | | + | | 402 |
− | | | + | | 279 |
− | | | + | | 299 |
− | | | + | |
− | | | + | | +7% |
− | + | |- } | |
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- } |
Aktualna wersja na dzień 12:08, 1 cze 2022
W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.
kolej | km czynnych w roku | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | ||
Gryficka Kolej Dojazdowa | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | bez zmian |
Żuławska Kolej Dojazdowa | 36 | 32 | 30 | 32 | 32 | 32 | 30 | 32 | +7% |
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Koszalińska Kolej Wąskotorowa | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | bez zmian |
Sochaczewska Kolej Dojazdowa | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | bez zmian |
Przeworska Kolej Dojazdowa | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 0 | 18 | +100% |
Bieszczadzka Kolej Leśna | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 15 | -29% |
Ełcka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Grójecka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Średzka Kolej Wąskotorowa | 14 | 0 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | bez zmian |
Żnińska Kolej Powiatowa | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | bez zmian |
Kolej Leśna Hajnówka | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | bez zmian |
Kolej Leśna Płociczno | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | bez zmian |
Śmigielska Kolej Dojazdowa | 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | 8 | 8 | 8 | bez zmian |
Rogowska Kolej Dojazdowa | 49 | 49 | 7 | 7 | 26 | 26 | 7 | 7 | bez zmian |
Kolejka Wąskotorowa w Rudach | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | bez zmian |
Starachowcka Kolej Dojazdowa | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | 7 | 0 | 7 | +100% |
Bydgosko - Wyrzyskie Koleje Dojazdowe | 29 | 34 | 34 | 21 | 6 | 6 | 6 | 6 | bez zmian |
Maltanka | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | 33 | 33 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
Kaliska Kolej Dojazdowa | 25 | 3 | 3 | 3 | 3 | 6 | 7 | 3 | -57% |
Krośnicka Kolej Parkowa | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Pleszewska Kolej Lokalna | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Mławska Kolej Dojazdowa | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | +100% |
Muzeum Kolei Helskich | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | bez zmian |
Jędrzejowska Kolej Dojazdowa | 30 | 30 | 30 | 33 | 30 | 30 | 0 | 0 | bez zmian |
Nałęczowska Kolej Dojazdowa | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 0 | 0 | bez zmian |
Chorzowska Kolej Parkowa | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
RAZEM | 514 | 474 | 407 | 397 | 398 | 402 | 279 | 299 | +7% |