Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(poprawiłem razem) |
m (dr meryt) |
||
(Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|- | |- | ||
! rowspan=2 | kolej | ! rowspan=2 | kolej | ||
− | ! colspan= | + | ! colspan=8 | km czynnych w roku |
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||
|- | |- | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
! 2015 | ! 2015 | ||
! 2016 | ! 2016 | ||
+ | ! 2017 | ||
+ | ! 2018 | ||
+ | ! 2019 | ||
+ | ! 2020 | ||
+ | ! 2021 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
+ | | 41 | ||
| 41 | | 41 | ||
| 41 | | 41 | ||
Linia 24: | Linia 28: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | + | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] | ||
| 36 | | 36 | ||
− | | | + | | 32 |
+ | | 30 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 32 | ||
+ | | 32 | ||
| 30 | | 30 | ||
− | | | + | | 32 |
+ | | +7% | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |
− | + | ||
+ | |||
+ | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
Linia 60: | Linia 54: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
| 20 | | 20 | ||
| 20 | | 20 | ||
Linia 66: | Linia 68: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
| 18 | | 18 | ||
| 18 | | 18 | ||
Linia 72: | Linia 80: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | +100% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | -29% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
Linia 78: | Linia 116: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
Linia 84: | Linia 128: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] | | [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] | ||
| 14 | | 14 | ||
| 0 | | 0 | ||
| 14 | | 14 | ||
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | | | + | | 14 |
− | |||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
| 12 | | 12 | ||
| 12 | | 12 | ||
Linia 102: | Linia 152: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Kolej Leśna Hajnówka]] | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
| 11 | | 11 | ||
| 11 | | 11 | ||
Linia 108: | Linia 164: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Kolej Leśna Płociczno]] | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
| 10 | | 10 | ||
| 10 | | 10 | ||
Linia 114: | Linia 176: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 8 | ||
+ | | 8 | ||
+ | | 8 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
| [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] | ||
| 49 | | 49 | ||
| 49 | | 49 | ||
| 7 | | 7 | ||
− | | | + | | 7 |
+ | | 26 | ||
+ | | 26 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | + | |
+ | |||
+ | | [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | ||
+ | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |
− | | | + | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] |
− | | | + | | 13 |
− | | | + | | 13 |
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | +100% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Bydgosko - Wyrzyskie Koleje Dojazdowe]] | ||
+ | | 29 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Maltanka]] | | [[Maltanka]] | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
| 4 | | 4 | ||
| 4 | | 4 | ||
Linia 138: | Linia 261: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 25 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | -57% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
Linia 144: | Linia 285: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
| [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | | [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | ||
| 0 | | 0 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |
− | | | + | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] |
− | | | + | | 5 |
+ | | 4 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
| 3 | | 3 | ||
− | | | + | | +100% |
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |
+ | |||
+ | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
Linia 168: | Linia 322: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |- |
+ | |||
+ | |||
+ | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
| 0 | | 0 | ||
− | |||
| 0 | | 0 | ||
− | | | + | | bez zmian |
|- | |- | ||
− | | [[ | + | |
− | | | + | |
− | | | + | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] |
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
− | | - | + | | bez zmian |
+ | |- | ||
+ | |||
|- class="sortbottom” | |- class="sortbottom” | ||
| RAZEM | | RAZEM | ||
− | | | + | | 514 |
− | | | + | | 474 |
| 407 | | 407 | ||
+ | | 397 | ||
+ | | 398 | ||
+ | | 402 | ||
+ | | 279 | ||
+ | | 299 | ||
+ | |||
+ | | +7% | ||
|- } | |- } |
Aktualna wersja na dzień 12:08, 1 cze 2022
W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.
kolej | km czynnych w roku | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | ||
Gryficka Kolej Dojazdowa | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | bez zmian |
Żuławska Kolej Dojazdowa | 36 | 32 | 30 | 32 | 32 | 32 | 30 | 32 | +7% |
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Koszalińska Kolej Wąskotorowa | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | bez zmian |
Sochaczewska Kolej Dojazdowa | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | bez zmian |
Przeworska Kolej Dojazdowa | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 0 | 18 | +100% |
Bieszczadzka Kolej Leśna | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 15 | -29% |
Ełcka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Grójecka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Średzka Kolej Wąskotorowa | 14 | 0 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | bez zmian |
Żnińska Kolej Powiatowa | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | bez zmian |
Kolej Leśna Hajnówka | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | bez zmian |
Kolej Leśna Płociczno | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | bez zmian |
Śmigielska Kolej Dojazdowa | 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | 8 | 8 | 8 | bez zmian |
Rogowska Kolej Dojazdowa | 49 | 49 | 7 | 7 | 26 | 26 | 7 | 7 | bez zmian |
Kolejka Wąskotorowa w Rudach | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | bez zmian |
Starachowcka Kolej Dojazdowa | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | 7 | 0 | 7 | +100% |
Bydgosko - Wyrzyskie Koleje Dojazdowe | 29 | 34 | 34 | 21 | 6 | 6 | 6 | 6 | bez zmian |
Maltanka | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | 33 | 33 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
Kaliska Kolej Dojazdowa | 25 | 3 | 3 | 3 | 3 | 6 | 7 | 3 | -57% |
Krośnicka Kolej Parkowa | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Pleszewska Kolej Lokalna | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Mławska Kolej Dojazdowa | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | +100% |
Muzeum Kolei Helskich | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | bez zmian |
Jędrzejowska Kolej Dojazdowa | 30 | 30 | 30 | 33 | 30 | 30 | 0 | 0 | bez zmian |
Nałęczowska Kolej Dojazdowa | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 0 | 0 | bez zmian |
Chorzowska Kolej Parkowa | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
RAZEM | 514 | 474 | 407 | 397 | 398 | 402 | 279 | 299 | +7% |