Atrybut:Lw uwagi
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
To jest właściwość typu Tekst.
L
typ 2Ls150, Vmax=45 km/h +
EVN: 98 51 8710 042-7
Malowanie żółte. +
Malowanie zielone, wcześniej żółte. Lokomotywa posiada silnik 14H6 o mocy 180 KM. +
Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal +
Malowanie niebieskie. +
Malowanie oliwkowe. +
Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h. +
Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych. +
Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w marcu 2019. +
Lokomotywa przez pewien czas posiadała trzeci, górny reflektor. +
NG 2016.11.10 KSK Wrocław +
Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300. +
Egzemplarz wysłany na eksport do Chin. +
Malowanie czarne z czerwonym pasem. +
Malowanie niebieskie. +
Malowanie czerwone z białymi elementami i pasami. +
Malowanie zielone z pomarańczowym pasem. +
Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie. +
Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm +
Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem.
Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł. +
-Zmodyfikowany został pulpit: dodano lamki sygnalizujące ustawienie świateł kierunkowych, nowy przycisk do rozruchu lokomotywy, przycisk na Klakson.
-Klakson elektryczny. +
Lokomotywa ma niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Silnik lokomotywy jest niesprawny od około 7 lat. +
Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm +
Kolor żółto-czarny. +
Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm +
M
Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie. +
P
Lokomotywa z terminem rewizji do października 2023, ostatnie kursy wykonała 24.09.2023, obecnie oczekuje naprawy głównej kotła. +
Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej. +
Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych. +
Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania +
T
Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR +
Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy. +
V
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 3 +
Numer zakładowy 4 +
W
Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45. +
Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną. +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 1
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 5
+
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 5 +
Numer zakładowy 10 +
Numer zakładowy 11 (informacja niepewna) +
Numer zakładowy 1 +
W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3 +
W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4 +
W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny. +
Numer zakładowy 1 +
W KWK "Janina" nr zakładowy 10 +
Numer zakładowy 7 +
Numer zakładowy 6 +
Numer zakładowy 1 +
W Hucie Bobrek nr zakładowy 3 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 2
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 4
+
*W Hucie Pokój nr zakładowy 3
*W Hucie Kościuszko nr zakładowy 9
*W ZGH "Orzeł Biały" nr zakładowy 9
+
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 3 +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1 +
Prawdopodobnie numer zakładowy 12 +
Numer zakładowy 8 +
Numer zakładowy 3 +
Numer zakładowy 2 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3 +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 4
*W latach 1987 - 1994 (podczas pracy na terenie KWK "Rokitnica") lokomotywa była własnością Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)
+
W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2 +
Prawdopodobnie nr zakładowy 1 +
W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1 +
W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3 +
Numer zakładowy 4 +
Numer zakładowy 5 +
W KWK "Janina" nr zakładowy 9 +
W KWK "Janina" nr zakładowy 8 +
Numer zakładowy 4 +
Lokomotywa ma oliwkową malaturę. +
Numer zakładowy 6 +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 2 +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 3 +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11 +
W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6 +
Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi. +
Numer zakładowy 2 +
W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8 +
*W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3
*W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 6
+
Numer zakładowy 7 +
Malowanie oliwkowe z czerwonymi czołownicami (od 2017) +
Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10 +
Malowanie zielone z pomarańczowymi czołownicami, pasami i "V" na ścianach czołowych +
Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części. +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9 +
Lokomotywa została ustawiona na pomniku w Trzebnicy w marcu 2015. +
Numer zakładowy 9 +
Nr zakładowy 11 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 5
*W Hucie Florian nr zakładowy 2
*W Hucie Zygmunt nr zakładowy 3
+
Nr zakładowy 8 +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie) +
Numer zakładowy 10 +
Numer zakładowy 4 +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2 +
Numer zakładowy 6 +
Numer zakładowy 7 +
Numer zakładowy 8 +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4 +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 10
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 15
*W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 1
+
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16
*W latach 1983-1990 lokomotywa należała do Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)
*W latach 2005-2020 lokomotywa pracowała w KWK Kazimierz - Juliusz gdzie była oznaczona numerem zakładowym 6, oraz imieniem własnym "Ziuta". Była tu zinwentaryzowana pod typem i numerem fabrycznym WLs150-7221, należącym do zezłomowanej lokomotywy typu Wls150, która pracowała w tej kopalni pod takim samym numerem zakładowym w latach 1966-2005.
+
*W Hucie Pokój nr zakładowy 6
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8
*W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4
*W Tabor Dębica podczas remontu przywrócono fabryczną numerację pozostawiając nazwę „Laleczka” która otrzymała w KWK Kazimierz-Juliusz
+
*W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 4
+
*W Hucie Pokój nr zakładowy 7
*W cementowni Groszowiwce nr zakładowy 6
*W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 6
+
Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny +
Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie +
Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697. +
Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż. +
Numer zakładowy 3 +
Możliwa pomyłka z 1378 +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5 +
Oznaczenie zakładowe "Ls1" +
Numer zakładowy 4 +
Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę. +
Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona. +
Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny. +
Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968. +
Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730 +
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad okapotowaniem silnika.
*Numer silnika 8213.
+
W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska. +
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami, duży reflektor szperacz nad okapotowaniem silnika.
*Numer silnika 12179.
+
Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011. +
Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska +
Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem +
Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/>
-Kolor szary zamiast zielonego, <br/>
-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/>
-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/>
-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/>
Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę. +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 2, w 1999 r. pomalowana na czerwono-żółto, numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 171-730, silnik z 1972 roku "Made in Poland" (dane z silnika) +
Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne +
Numer zakładowy 3 +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii. +
Wersja eksportowa do Hiszpanii. +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii. +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii. +
Zielono-czarno-czerwona +
Numer zakładowy 3, zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w 1994r. do standardu WLs50M2-001 +
Numer zakładowy 1. +
Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog. +
Pudło na złomie +
Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice +
Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Numer zakładowy 5. +
W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno" +
Kolor zielony +
Numer zakładowy 1 +
W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. +
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 3 +
Stylizowana na parowóz +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 4 +
Numer zakładowy 3 +
Numer zakładowy 3. +
Napęd łańcuchowy, zakryty fartuchami. Zielona z czerwonym czołem z żółtymi pasami w formie podwójnego V. Dodatkowe daszki z przodu i tyłu budki i wysoki komin. +
Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice" +
Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana. +
Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.). +
Cegielnia "Ostrów" k. Piotrkowa Trybunalskiego +
Cegielnie Obra i Rostarzewo posiadały jedną, wspólną kolej wąskotorową. +
Numer zakładowy 3. Na lokomotywie dwie tabliczki znamionowe. Druga z numerem 1860/1966 +
Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa +
Istniała w 2003 r. +
Numer zakładowy 4 Huty "Jedność". Przebudowana do standardu WLs50M. +
WLs50 1976/68 +
Kolor czerwony +
Numer zakładowy 7 +
Numer zakładowy 1 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna, oznaczona jako "586" +
Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044. +
Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm. +
Numer zakładowy 5. Lokomotywa była szara z czerwonym podwoziem. +
Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło. +
Błędna albo data budowy, albo numer fabryczny. Powinien być rok produkcji 1970. +
Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016 +
Ruch "Michał" +
Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. +
Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159) +
Kolor szary +
Napęd łańcuchowy, zakryty fartuchami. Kolor zielony z żółtym podwójnym V z przodu, wysoki komin. Na zewnątrz tabliczka z nr 1658. +
Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +