Atrybut:Lw uwagi

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

To jest właściwość typu Tekst.

Wyświetlanie 250 stron przy użyciu tej właściwości.
L
Lokomotywa ustawiona w roli pomnika na zachowanym fragmencie toru na terenie zakładu.  +
Malowanie granatowe z czerwonymi czołownicami.  +
typ 2Ls150, Vmax=45 km/h  +
EVN: 98 51 8710 042-7 Malowanie żółte.  +
Malowanie zielone, wcześniej żółte. Lokomotywa posiada silnik 14H6 o mocy 180 KM.  +
Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal  +
Malowanie niebieskie.  +
Malowanie oliwkowe.  +
Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h.  +
Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.  +
malowanie niebieskie z zielonym pasem  +
malowanie zielone  +
Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w marcu 2019.  +
Lokomotywa przez pewien czas posiadała trzeci, górny reflektor.  +
NG 2016.11.10 KSK Wrocław  +
Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300.  +
Egzemplarz wysłany na eksport do Chin.  +
Malowanie czarne z czerwonym pasem.  +
Malowanie niebieskie.  +
Malowanie czerwone z białymi elementami i pasami.  +
Malowanie zielone z pomarańczowym pasem.  +
Malowanie jasnoniebieskie z pomarańczowym pasem.  +
malowanie żółte  +
Lokomotywa przebudowana na pług odśnieżny.  +
Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie.  +
Oznaczenie wojskowe WP 01-400-17  +
Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm  +
Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.  +
-Zmodyfikowany został pulpit: dodano lamki sygnalizujące ustawienie świateł kierunkowych, nowy przycisk do rozruchu lokomotywy, przycisk na Klakson. -Klakson elektryczny.  +
Malowanie białe z czerwonym pasem (CPN).  +
Pomnik we Wrocławiu przy ul. Paczkowskiej  +
Malowanie niebieskie z żółtymi czołownicami i białymi poręczami.  +
Naprawa P4: 24.09.2017r.  +
Lokomotywa ma niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Silnik lokomotywy jest niesprawny od około 7 lat.  +
Malowanie srebrno-czerwono-pomarańczowe.  +
Uszkodzony silnik  +
Brak oznaczenia na budce, przebudowana na zasilanie elektryczne, kablowe.  +
Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm  +
https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=10672  +
*Wersja wąska. *Kolor żółto-czarny.   +
Kolor żółto-czarny.  +
Egzemplarz prototypowy.  +
Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm  +
M
Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.  +
P
Część wystawy interaktywnej w stacyjnej wagonowni.  +
Lokomotywa z terminem rewizji do października 2023, ostatnie kursy wykonała 24.09.2023, obecnie oczekuje naprawy głównej kotła.  +
Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej.  +
Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.  +
Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania  +
T
Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR  +
Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy.  +
Tw9-8 (T40, Schwartzkopf)  +
V
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 2  +
Numer zakładowy 3  +
Numer zakładowy 4  +
W
Przebudowany na salonkę, a następnie na wagon mieszkalny.  +
Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu  +
Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45.  +
Niebieskie malowanie.  +
Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną.  +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 1 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 5   +
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 5  +
Numer zakładowy 10  +
Numer zakładowy 11 (informacja niepewna)  +
Numer zakładowy 1  +
W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3  +
W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4  +
W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.  +
Numer zakładowy 1  +
W KWK "Janina" nr zakładowy 10  +
Numer zakładowy 7  +
Numer zakładowy 6  +
Numer zakładowy 1  +
W Hucie Bobrek nr zakładowy 3  +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 2 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 4   +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 3 *W Hucie Kościuszko nr zakładowy 9 *W ZGH "Orzeł Biały" nr zakładowy 9   +
Numer zakładowy 2  +
Numer zakładowy 3  +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1  +
Prawdopodobnie numer zakładowy 12  +
Numer zakładowy 8  +
Numer zakładowy 3  +
Numer zakładowy 2  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3  +
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 2  +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 4 *W latach 1987 - 1994 (podczas pracy na terenie KWK "Rokitnica") lokomotywa była własnością Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)   +
W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2  +
Prawdopodobnie nr zakładowy 1  +
W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1  +
W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3  +
Numer zakładowy 4  +
Numer zakładowy 5  +
W KWK "Janina" nr zakładowy 9  +
W KWK "Janina" nr zakładowy 8  +
Numer zakładowy 4  +
Lokomotywa ma oliwkową malaturę.  +
Numer zakładowy 6  +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 2  +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 3  +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11  +
W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6  +
Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi.  +
Numer zakładowy 2  +
W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8  +
*W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3 *W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 6   +
Numer zakładowy 7  +
Malowanie oliwkowe z czerwonymi czołownicami (od 2017)  +
Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10  +
Malowanie zielone z pomarańczowymi czołownicami, pasami i "V" na ścianach czołowych  +
Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części.  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9  +
Lokomotywa została ustawiona na pomniku w Trzebnicy w marcu 2015.  +
Numer zakładowy 9  +
Nr zakładowy 11  +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 5 *W Hucie Florian nr zakładowy 2 *W Hucie Zygmunt nr zakładowy 3   +
Nr zakładowy 8  +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie)  +
Numer zakładowy 10  +
Numer zakładowy 4  +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2  +
Numer zakładowy 6  +
Numer zakładowy 7  +
Numer zakładowy 8  +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4  +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4  +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 9 *W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 5   +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 10 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 15   +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 10 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 15 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 1   +
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16 *W latach 1983-1990 lokomotywa należała do Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze) *W latach 2005-2020 lokomotywa pracowała w KWK Kazimierz - Juliusz gdzie była oznaczona numerem zakładowym 6, oraz imieniem własnym "Ziuta". Była tu zinwentaryzowana pod typem i numerem fabrycznym WLs150-7221, należącym do zezłomowanej lokomotywy typu Wls150, która pracowała w tej kopalni pod takim samym numerem zakładowym w latach 1966-2005.   +
Numer zakładowy 6  +
Kolor niebieski (od 2013?)  +
Kolor niebieski (od 2009)  +
Numer zakładowy 7  +
*Numer zakładowy 3 *Data złomowania niepewna   +
Numer zakładowy 9  +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 9  +
Data ponownego przybycia do Rud przypuszczalna  +
Numer zakładowy 5  +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 6 *W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4 *W Tabor Dębica podczas remontu przywrócono fabryczną numerację pozostawiając nazwę „Laleczka” która otrzymała w KWK Kazimierz-Juliusz   +
*W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 4   +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 7 *W cementowni Groszowiwce nr zakładowy 6 *W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 6   +
W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10  +
W Hucie Pokój nr zakładowy 8  +
Lokomotywa prototypowa.  +
Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny  +
Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny  +
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 2  +
Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie  +
Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.  +
Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.  +
Numer zakładowy 3  +
Możliwa pomyłka z 1378  +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5  +
Oznaczenie zakładowe "Ls1"  +
Numer zakładowy 4  +
Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę.  +
Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona.  +
Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.  +
Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968.  +
Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730  +
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad okapotowaniem silnika. *Numer silnika 8213.   +
Pomalowana na kolor ciemnozielony z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem  +
* W kabinie tabliczka z numerem 215   +
W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.  +
Lokomotywa znajdowała się na terenie cegielni co najmniej do roku 2002  +
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami, duży reflektor szperacz nad okapotowaniem silnika. *Numer silnika 12179.   +
W budce tabliczka z numerem 472.  +
Naprawa główna w roku 2014.  +
Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011.  +
Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska  +
Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem  +
Lokomotywa posiada nietypowe czoło.  +
Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/> -Kolor szary zamiast zielonego, <br/> -Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/> -Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/> -Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/> Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.  +
Numer zakładowy 4  +
Numer zakładowy 9.  +
Przeznaczona na częsci  +
Numer zakładowy 7.  +
Zakład nr 1 "Szymiszów"  +
Numer zakładowy 6 ( w Cegielni "Złocieniec")  +
* Silnik nr 28293 * Daty podane w metryce nie są pewne   +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 2, w 1999 r. pomalowana na czerwono-żółto, numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 171-730, silnik z 1972 roku "Made in Poland" (dane z silnika)  +
Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne  +
Dane na temat stanu i stacjonowania wg. stanu na dzień 8 marca 2016  +
Ex zakłady "Solvay"  +
W 1997 roku wrak  +
Lokomotywa była nazywana "Mycha".  +
Data złomowania orientacyjna  +
Ustawiona jako pomnik na terenie firmy w Nowej Wsi Lęborskiej  +
Numer zakładowy 3  +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii.  +
Wersja eksportowa do Hiszpanii.  +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii.  +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii.  +
Zielono-czarno-czerwona  +
Numer zakładowy 3, zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w 1994r. do standardu WLs50M2-001  +
Numer zakładowy 1.  +
Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.  +
Pudło na złomie  +
Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1  +
Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice  +
Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1  +
Numer zakładowy 5.  +
W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno"  +
Kolor zielony  +
Numer zakładowy 1  +
W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.  +
Numer zakładowy 2  +
Numer zakładowy 3  +
Stylizowana na parowóz  +
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 2  +
Numer zakładowy 1  +
Numer zakładowy 4  +
Numer zakładowy 3  +
Numer zakładowy 3.  +
Napęd łańcuchowy, zakryty fartuchami. Zielona z czerwonym czołem z żółtymi pasami w formie podwójnego V. Dodatkowe daszki z przodu i tyłu budki i wysoki komin.  +
Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice"  +
Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana.  +
Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.).  +
Cegielnia "Ostrów" k. Piotrkowa Trybunalskiego  +
Cegielnie Obra i Rostarzewo posiadały jedną, wspólną kolej wąskotorową.  +
Numer zakładowy 3. Na lokomotywie dwie tabliczki znamionowe. Druga z numerem 1860/1966  +
Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa  +
Istniała w 2003 r.  +
Numer zakładowy 4 Huty "Jedność". Przebudowana do standardu WLs50M.  +
WLs50 1976/68  +
Kolor czerwony  +
Numer zakładowy 7  +
Numer zakładowy 1 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1  +
Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna, oznaczona jako "586"  +
Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044.  +
Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm.  +
Numer zakładowy 5. Lokomotywa była szara z czerwonym podwoziem.  +
Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.  +
Błędna albo data budowy, albo numer fabryczny. Powinien być rok produkcji 1970.  +
Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016  +
Ruch "Michał"  +
Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony.  +
Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159)  +
Kolor szary  +
Napęd łańcuchowy, zakryty fartuchami. Kolor zielony z żółtym podwójnym V z przodu, wysoki komin. Na zewnątrz tabliczka z nr 1658.  +
Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1  +