Atrybut:Lw uwagi
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
To jest właściwość typu Tekst.
1
2
https://sigman.kolej.org.pl/foto/sm03-237b.jpg +
Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r. +
Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. +
W cukrowni numer zakładowy 2 +
Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm +
Zakład w Piekarach Śl +
W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 +
W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 +
Wersja M3 +
Przekuta na 750mm. +
Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm +
Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 +
W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) +
Numer zakładowy CK2 +
W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 +
Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek +
Hamulec powietrzny +
Kolor niebieski +
Wersja M1 +
4
Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D. +
W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy +
Malowanie jasnozielone z białym pasem, czarną ostoją i pomarańczowymi czołownicami. +
Kolor żółty z niebieskim pasem. +
Malowanie niebieskie z żółtymi pasami. +
Niebieskie malowanie nadwozia. +
Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne. +
Malowanie czarno-żółte. +
Malowanie pomarańczowe. +
Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach.
Posiada górny reflektor. +
Malowanie szaro-pomarańczowo-piaskowe. +
Malowanie ciemnoniebieskie z czerwonym pasem. +
Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny.
Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa +