WLs150: Różnice pomiędzy wersjami
(Nie pokazano 36 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lokomotywa spalinowa infobox | {{Lokomotywa spalinowa infobox | ||
− | |typ_lokomotywy = | + | |typ_lokomotywy = WLs150 |
− | |przewoźnik = [[PKP]], [[przemysł]] | + | |grafika = [[Plik:DSC07994am.JPG|290px]] |
− | |oznaczenie_przewoźnika = na PKP [[Oznaczenia taboru PKP ( | + | |opis_zdjęcia = Lokomotywy typu WLs150 w malowaniach przemysłowym i PKP |
− | + | |przewoźnik = [[PKP]], [[przemysł]], Wojsko Polskie | |
− | + | |oznaczenie_przewoźnika = na PKP [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]], w przemyśle WLs150 | |
|producent = Fablok | |producent = Fablok | ||
|lata_budowy = 1960-1969 | |lata_budowy = 1960-1969 | ||
− | |układ_osi = C | + | |układ_osi = C<ref name=ZO_Wls150_7232_1>[[Media:Zaświadczenie odbioru lokomotywy spalinowej Lyd-1-308 str 1.jpg|Zaświadczenie nr 79]] odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 1</ref> |
− | + | |rozstaw_szyn = 750, 785{{r|ZO_Wls150_7232_1}}, 900 mm | |
− | + | |masa_własna = 17,2 t<ref name=P-759>Charakterystyka lokomotywy z dokumentu [[Media:Lokomotywa spalinowa wąskotorowa 150 KM WLs150 P-759.jpg|Fablok Chrzanów, P-759, Lokomotywa spalinowa wąskotorowa 150 KM]]</ref> | |
− | + | |masa_służbowa = 18 t{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |rozstaw_szyn = | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
|nacisk_osi = 6 t | |nacisk_osi = 6 t | ||
+ | |rozstaw_osi_skrajnych = 2000 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} | ||
+ | |średnica_kół = 850 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} | ||
+ | |długość_ze_zderzakami = 5482<ref name=ZO_Wls150_7232_2>[[Media:Zaświadczenie odbioru lokomotywy spalinowej Lyd-1-308 str 2.jpg|Zaświadczenie nr 79]] odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 2</ref>{{r|P-759}}-5720 mm | ||
+ | |szerokość = 2055 mm{{r|P-759}} | ||
+ | |wysokość = 3050 mm{{r|P-759}}{{r|ZO_Wls150_7232_2}} | ||
+ | |minimalny_promień_łuku = 35 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} | ||
+ | |prędkość_konstrukcyjna = 31,4 km/h{{r|P-759}} | ||
+ | |masa_doczepna = 500 t{{r|P-759}} | ||
+ | |siła_pociągowa = 40,7 [[kN]] (4150 [[kG]]){{r|P-759}} | ||
+ | |typ_silnika = [[5DSR150 Wola]]{{r|ZO_Wls150_7232_1}} (Wola Dz-17A-150){{r|P-759}} | ||
+ | |moc_znamionowa = 112 [[kW]] (150 [[KM]]){{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} | ||
+ | |zapas_paliwa = 250 l{{r|P-759}} | ||
+ | |rodzaj_przekładni = mechaniczna 4{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} biegowa typu [[2P154]]{{r|P-759}} (1P-154{{r|ZO_Wls150_7232_2}}) | ||
|system_hamulca = Westinghouse* | |system_hamulca = Westinghouse* | ||
|sterowanie_wielokrotne = brak | |sterowanie_wielokrotne = brak | ||
|system_ogrzewania = Ogrzewanie kabiny od przewodu wydechowego silnika | |system_ogrzewania = Ogrzewanie kabiny od przewodu wydechowego silnika | ||
+ | |swiadectwo_typu = [[Media:T_2001_0307.jpg|T/2001/0307]]; [[Media:T_2004_193.jpg|T/2004/193]]; [[Media:T_2005_260.jpg|T/2005/260]]; [[Media:T_2011_0392.jpg|T/2011/0392]]; [[Media:T_2012_0350.jpg|T/2012/0350]]; [[Media:T_2012_0405.jpg|T/2012/0405]]; [[Media:T_2012_0769.jpg|T/2012/0769]]; [[Media:T_2014_0133.jpg|T/2014/0133]] | ||
|uwagi = * - w wersjach przemysłowych często nie było hamulca zespolonego | |uwagi = * - w wersjach przemysłowych często nie było hamulca zespolonego | ||
}} | }} | ||
− | '''WLs150 ''' – [[kolej wąskotorowa|'''W''' ąskotorowa]] [[spalinowóz|'''L''' okomotywa '''s''' palinowa]] o mocy '''150''' [[KM]], produkowana w zakładach [[Fablok]] w Chrzanowie. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do [[PKP]], gdzie zostały oznaczone serią [[Oznaczenia taboru PKP ( | + | '''WLs150 ''' – [[kolej wąskotorowa|'''W'''''ąskotorowa'']] [[spalinowóz|'''L'''''okomotywa'' '''s'''''palinowa'']] o mocy '''150''' [[KM]], produkowana w zakładach [[Fablok]] w Chrzanowie. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do [[PKP]], gdzie zostały oznaczone serią [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]. Pozostała część została skierowana do służby na kolejach przemysłowych. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 [[Koń mechaniczny|KM]]. |
− | Obecnie lokomotywy | + | Obecnie lokomotywy WLs150 są eksploatowane na [[Rogowska Kolej Wąskotorowa|muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów – Rawa – Biała]], [[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełckiej Kolei Wąskotorowej]] oraz w [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Skansenie w Rudach]] i [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe|Górnośląskich Kolejach Wąskotorowych w Bytomiu]] |
+ | Lokomotywy budowane dla PKP oraz dla kolei KWK Janina oraz KWK Kazimierz-Juliusz w trakcie eksploatacji wyposażono w instalację hamulca zespolonego. | ||
__TOC__ | __TOC__ | ||
Linia 35: | Linia 40: | ||
== Lista lokomotyw == | == Lista lokomotyw == | ||
+ | ''Szczegółowy opis każdego egzemplarza dostępny po kliknięciu na jego nr fabryczny.'' | ||
− | + | <!--- wywołanie kwerendy generującej listę lokomotyw --> | |
− | + | {{Lw kwerenda wszystkie|WLs150}} | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | ! | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
Na podstawie: | Na podstawie: | ||
Linia 1059: | Linia 49: | ||
* tabor.wask.pl | * tabor.wask.pl | ||
* notatek własnych | * notatek własnych | ||
+ | |||
+ | __NOCACHE__ | ||
== Zobacz też == | == Zobacz też == | ||
Linia 1070: | Linia 62: | ||
[[Kategoria: Lokomotywy spalinowe PKP]] | [[Kategoria: Lokomotywy spalinowe PKP]] | ||
[[Kategoria: WLs150|*]] | [[Kategoria: WLs150|*]] | ||
+ | [[Kategoria:Typy wąskotorowych pojazdów trakcyjnych]] |
Aktualna wersja na dzień 13:30, 1 maj 2018
WLs150 | |
Lokomotywy typu WLs150 w malowaniach przemysłowym i PKP | |
Przewoźnik | PKP, przemysł, Wojsko Polskie |
Oznaczenie przewoźnika | na PKP Lyd1, w przemyśle WLs150 |
Producent | Fablok |
Lata budowy | 1960-1969 |
Układ osi | C[1] |
Rozstaw szyn | 750, 785[1], 900 mm |
Masa własna | 17,2 t[2] |
Masa służbowa | 18 t[1][2] |
Nacisk osi na szyny | 6 t |
Rozstaw osi skrajnych | 2000 mm[1][2] |
Średnica kół | 850 mm[1][2] |
Długość ze zderzakami | 5482[3][2]-5720 mm |
Szerokość | 2055 mm[2] |
Wysokość | 3050 mm[2][3] |
Minimalny promień łuku | 35 mm[1][2] |
Prędkość konstrukcyjna | 31,4 km/h[2] |
Maksymalna masa doczepna | 500 t[2] |
Maksymalna siła pociągowa | 40,7 kN (4150 kG)[2] |
Typ silnika spalinowego | 5DSR150 Wola[1] (Wola Dz-17A-150)[2] |
Moc znamionowa | 112 kW (150 KM)[1][2] |
Zapas paliwa | 250 l[2] |
Rodzaj przekładni | mechaniczna 4[1][2] biegowa typu 2P154[2] (1P-154[3]) |
System hamulca | Westinghouse* |
Sterowanie wielokrotne | brak |
System ogrzewania | Ogrzewanie kabiny od przewodu wydechowego silnika |
Świadectwo typu | T/2001/0307; T/2004/193; T/2005/260; T/2011/0392; T/2012/0350; T/2012/0405; T/2012/0769; T/2014/0133 |
* - w wersjach przemysłowych często nie było hamulca zespolonego |
WLs150 – Wąskotorowa Lokomotywa spalinowa o mocy 150 KM, produkowana w zakładach Fablok w Chrzanowie. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do PKP, gdzie zostały oznaczone serią Lyd1. Pozostała część została skierowana do służby na kolejach przemysłowych. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 KM.
Obecnie lokomotywy WLs150 są eksploatowane na muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów – Rawa – Biała, Ełckiej Kolei Wąskotorowej oraz w Skansenie w Rudach i Górnośląskich Kolejach Wąskotorowych w Bytomiu
Lokomotywy budowane dla PKP oraz dla kolei KWK Janina oraz KWK Kazimierz-Juliusz w trakcie eksploatacji wyposażono w instalację hamulca zespolonego.
Lista lokomotyw[edytuj]
Szczegółowy opis każdego egzemplarza dostępny po kliknięciu na jego nr fabryczny.
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
WLs150/3800 | 1960 | Eksponat | 750 mm | Wola 5DSR150 | WP-15-40581 | Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie | |
WLs150/5651 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5651 | Cementownia Groszowice | *W Hucie Pokój nr zakładowy 1
|
WLs150/5652 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5652 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | Numer zakładowy 1 |
WLs150/5653 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5653 | Cementownia Groszowice | |
WLs150/5654 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5654 | Huta Kościuszko | Numer zakładowy 5 |
WLs150/5655 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5655 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Powstańców Śląskich" rejon Bytom | |
WLs150/5656 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5656 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" | |
WLs150/5657 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5657 | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | Numer zakładowy 10 |
WLs150/5658 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5658 | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | Numer zakładowy 11 (informacja niepewna) |
WLs150/5659 | 1962 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-5659 | Cementownia Groszowice | Numer zakładowy 1 |
WLs150/6027 | 1963 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6027 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
WLs150/6028 | 1963 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6028 | Cukrownia Tuczno | W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3 |
WLs150/6029 | 1963 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6029 | Cukrownia Tuczno | W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4 |
WLs150/6030 | 1963 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6030 | Huta Zygmunt | W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny. |
WLs150/6031 | 1963 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6031 | Zakłady Górniczo-Hutnicze Kłobuck | |
WLs150/6032 | 1963 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6032 | Cukrownia Włostów | |
WLs150/6033 | 1963 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6033 | Cukrownia Tuczno | Numer zakładowy 1 |
WLs150/6034 | 1963 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6034 | Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Osieciny | |
WLs150/6035 | 1963 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6035 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Sulejów | |
WLs150/6036 | 1963 | Pomnik | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6036 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Janina" | W KWK "Janina" nr zakładowy 10 |
WLs150/6828 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6828 | Huta Kościuszko | Numer zakładowy 7 |
WLs150/6829 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6829 | Huta Kościuszko | Numer zakładowy 6 |
WLs150/6830 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6830 | Huta Gliwice | Numer zakładowy 1 |
WLs150/6831 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6831 | Huta Bobrek | W Hucie Bobrek nr zakładowy 3 |
WLs150/6832 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6832 | Huta Bobrek | |
WLs150/6833 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6833 | Cementownia Groszowice | *W Hucie Pokój nr zakładowy 2
|
WLs150/6834 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6834 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | *W Hucie Pokój nr zakładowy 3
|
WLs150/6835 | 1964 | W trakcie remontu | 750 mm | Wola Henschel 14H6 | WLs150-6835 | SPS Mieczkowski (Lisi Ogon) | Numer zakładowy 2 |
WLs150/6836 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6836 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | Numer zakładowy 3 |
WLs150/6837 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6837 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" | |
WLs150/6838 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6838 | Stanica | W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1 |
WLs150/6839 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6839 | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | Prawdopodobnie numer zakładowy 12 |
WLs150/6840 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6840 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | Numer zakładowy 8 |
WLs150/6841 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6841 | Cementownia Groszowice | Numer zakładowy 3 |
WLs150/6842 | 1964 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6842 | Cementownia Groszowice | Numer zakładowy 2 |
WLs150/6843 | 1964 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6843 | Cukrownia Kruszwica | W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3 |
WLs150/6844 | 1964 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6844 | Zakłady Górniczo-Hutnicze Kłobuck | |
WLs150/6845 | 1964 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6845 | Zakłady Górniczo-Hutnicze Kłobuck | |
WLs150/6846 | 1964 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6846 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" | Numer zakładowy 1 |
WLs150/6847 | 1964 | Odstawiona | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-6847 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | Numer zakładowy 2 |
WLs150/7075 | 1965 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7075 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Pstrowski" Rejon Rokitnica | *W Hucie Pokój nr zakładowy 4
|
WLs150/7076 | 1965 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7076 | Huta Zygmunt | W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2 |
WLs150/7077 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7077 | Huta Cynku Miasteczko Śląskie | Prawdopodobnie nr zakładowy 1 |
WLs150/7078 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7078 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" zakład "Waryński" | |
WLs150/7079 | 1966 | Złom | 900 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7079 | Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie | |
WLs150/7080 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7080 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Powstańców Śląskich" rejon Bytom | |
WLs150/7081 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7081 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Powstańców Śląskich" rejon Bytom | |
WLs150/7082 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7082 | Zakłady Górniczo-Hutnicze Kłobuck | |
WLs150/7083 | 1966 | Nieznany | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7083 | nieznane | W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1 |
WLs150/7084 | 1966 | Sprawna | 750 mm | Wola 5DSR150 | Lyd1-001 | Jędrzejów Wąskotorowy | W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3 |
WLs150/7205 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7025 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | Numer zakładowy 4 |
WLs150/7206 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7206 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | Numer zakładowy 5 |
WLs150/7207 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7207 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | |
WLs150/7208 | 1966 | Sprawna | 750 mm | Wola 5DSR150 | Lyd1-226 | Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie | |
WLs150/7209 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7209 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Kleofas" | |
WLs150/7210 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7210 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Kleofas" | |
WLs150/7211 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Wola 5DSR150 | Lyd1-150 | Rudy | |
WLs150/7212 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7212 | Zakłady Górniczo-Hutnicze Kłobuck | |
WLs150/7213 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7213 | Zakłady Górniczo-Hutnicze Kłobuck | |
WLs150/7214 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7214 | Zakład Budowy Maszyn Osiny | |
WLs150/7215 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7215 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Janina" | W KWK "Janina" nr zakładowy 9 |
WLs150/7216 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7216 | Zakład Budowy Maszyn Osiny | |
WLs150/7217 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7217 | Cukrownia Łubna | |
WLs150/7218 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7218 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Janina" | W KWK "Janina" nr zakładowy 8 |
WLs150/7219 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7219 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" | Numer zakładowy 4 |
WLs150/7220 | 1966 | Sprawna | 750 mm | Wola Henschel 14H6 | WLs180-7220 | Krośnice | Lokomotywa ma oliwkową malaturę. |
WLs150/7221 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7221 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" | Numer zakładowy 6 |
WLs150/7222 | 1966 | Nieznany | 750 mm | Wola 5DSR150 | nieznane | Rarotonga Steam Railway, Wyspy Cooka | |
WLs150/7223 | 1966 | Pomnik | 750 mm | Wola 5DSR150 | Lyd1-228 | Milicz | |
WLs150/7224 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola 5DSR150 | WLs150-7224 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" zakład "Waryński" | |
WLs150/7225 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Wola DSR150 | Wls150-7225 | Rudy | W Hucie Gliwice nr zakładowy 2 |
WLs150/7226 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7226 | Huta Gliwice | W Hucie Gliwice nr zakładowy 3 |
WLs150/7227 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7227 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Polska" | |
WLs150/7228 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7228 | Złomowisko w Gliwicach - Łabędach | W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3 |
WLs150/7229 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-224 | Starachowice Wschodnie Wąskotorowe | |
WLs150/7230 | 1966 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | Lyd1-306 | Bytom Rozbark | |
WLs150/7231 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-227 | Jędrzejów Wąskotorowy | |
WLs150/7232 | 1966 | Pomnik | 785 mm | Wola DSR150 | Lyd1-308 | Nadleśnictwo w Marculach | |
WLs150/7233 | 1966 | Sprawna | 785 mm | Wola DSR150 | Lyd1-309 | Bytom Karb Wąskotorowy | |
WLs150/7234 | 1966 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7234 | Cukrownia Kruszwica | W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11 |
WLs150/7235 | 1966 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7235 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7236 | 1966 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7236 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7237 | 1966 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7237 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7238 | 1966 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-7238 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7239 | 1966 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7239 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7615 | 1967 | Sprawna | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7615 | Przasnysz | W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6 |
WLs150/7616 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | WLs 150 | Majdan | Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi. |
WLs150/7617 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7617 | Cukrownia Tuczno | Numer zakładowy 2 |
WLs150/7618 | 1967 | Nieznany | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7618 | Firma "Tabor" | W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2 |
WLs150/7619 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7619 | Cukrownia Kruszwica | W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8 |
WLs150/7620 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7620 | Cukrownia Włostów | |
WLs150/7621 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7621 | Cukrownia Tuczno | *W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3
|
WLs150/7622 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7622 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" | Numer zakładowy 7 |
WLs150/7623 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-201 | Jędrzejów Wąskotorowy | |
WLs150/7624 | 1967 | Nieznany | 750 mm | Wola DSR150 | nieznane | Rarotonga Steam Railway, Wyspy Cooka | |
WLs150/7625 | 1967 | Sprawna | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-203 | Ełk Wąskotorowy | |
WLs150/7626 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | WLs-150-5 | Rogów Towarowy Wąskotorowy | Malowanie oliwkowe z czerwonymi czołownicami (od 2017) |
WLs150/7627 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-205 | Rogów Towarowy Wąskotorowy | |
WLs150/7628 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-206 | Starachowice Wschodnie Wąskotorowe | |
WLs150/7629 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-207 | Starachowice Wschodnie Wąskotorowe | |
WLs150/7630 | 1967 | Sprawna | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-208 | Ełk Wąskotorowy | |
WLs150/7631 | 1967 | Sprawna | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-209 | Krośniewice | |
WLs150/7632 | 1967 | Sprawna | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-210 | Środa Wielkopolska Miasto | Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym |
WLs150/7633 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-211 | Rogów Towarowy Wąskotorowy | |
WLs150/7634 | 1967 | Sprawna | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-212 | Ełk Wąskotorowy | |
WLs150/7635 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7635 | Cukrownia Kruszwica | W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10 |
WLs150/7636 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-214 | Ełk Wąskotorowy | |
WLs150/7637 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-215 | Rogów Towarowy Wąskotorowy | Malowanie zielone z pomarańczowymi czołownicami, pasami i "V" na ścianach czołowych |
WLs150/7638 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-216 | Opalenica Wąskotorowa | |
WLs150/7639 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | WLs 175 | Majdan | Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części. |
WLs150/7640 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | 7640 | Oechsle Schmalspurbahn | W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9 |
WLs150/7641 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-219 | Valcesa (Hiszpania) | |
WLs150/7642 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-220 | Ełk Wąskotorowy | |
WLs150/7643 | 1967 | Pomnik | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-221 | Trzebnica Zdrój | Lokomotywa została ustawiona na pomniku w Trzebnicy w marcu 2015. |
WLs150/7644 | 1967 | Eksponat | 750 mm | Wola DSR150 | Lyd1-222 | Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie | |
WLs150/7645 | 1967 | Złom | 750 mm | Wola DSR150 | WLs150-7645 | Cukrownia Dobre | |
WLs150/7646 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7646 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | |
WLs150/7647 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7647 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | Numer zakładowy 9 |
WLs150/7648 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7648 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | Nr zakładowy 11 |
WLs150/7649 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7649 | Huta Zygmunt | *W Hucie Pokój nr zakładowy 5
|
WLs150/7650 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7650 | Huta Kościuszko | Nr zakładowy 8 |
WLs150/7651 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7651 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Barbara-Chorzów" | W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie) |
WLs150/7652 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7652 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | Numer zakładowy 10 |
WLs150/7653 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7653 | Elektrownia Zabrze | |
WLs150/7654 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7654 | Huta Bobrek | |
WLs150/7655 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7655 | Huta Gliwice | Numer zakładowy 4 |
WLs150/7656 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7656 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
WLs150/7657 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7657 | Złomowisko w Gliwicach - Łabędach | W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2 |
WLs150/7658 | 1967 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-7658 | Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie | |
WLs150/7659 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7659 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | Numer zakładowy 6 |
WLs150/7660 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7660 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | Numer zakładowy 7 |
WLs150/7661 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7661 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | Numer zakładowy 8 |
WLs150/7662 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7662 | Kopalnia Węgla Kaiennego "Powstańców Śląskich" rejon Bytom | |
WLs150/7663 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7663 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Powstańców Śląskich" rejon Bytom | |
WLs150/7664 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7664 | nieznane | W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4 |
WLs150/7665 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7665 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Barbara-Chorzów" | W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5 |
WLs150/7666 | 1967 | Złom | 785 mm | Wola DSR150 | WLs150-7666 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
WLs150/7667 | 1967 | Odstawiona | 750 mm | Wola DSR150 | nieznane | Oechsle Smalspurbahn | W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4 |
WLs150/7668 | 1967 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7668 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7669 | 1967 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7669 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7670 | 1967 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7670 | Zakłady Przemysłu Wapienniczego Górażdźe | |
WLs150/7671 | 1968 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7671 | Komibinat Górniczo-Hutniczy Miedzi - Zakłady Górnicze Lubin | |
WLs150/7672 | 1968 | Złom | 900 mm | Wola DSR150 | WLs150-2-7672 | Komibinat Górniczo-Hutniczy Miedzi - Zakłady Górnicze Lubin |
Na podstawie:
- Stalowe Szlaki 2/2000
- tabor.wask.pl
- notatek własnych
Zobacz też[edytuj]
Ta strona zawiera treści z Wikipedii. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą WLs150. Lista autorów jest dostępna w historii strony. Tekst z Wikipedii jest udostępniony na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach.
- ↑ 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Zaświadczenie nr 79 odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 1
- ↑ 2,00 2,01 2,02 2,03 2,04 2,05 2,06 2,07 2,08 2,09 2,10 2,11 2,12 2,13 2,14 2,15 Charakterystyka lokomotywy z dokumentu Fablok Chrzanów, P-759, Lokomotywa spalinowa wąskotorowa 150 KM
- ↑ 3,0 3,1 3,2 Zaświadczenie nr 79 odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 2