Atrybut:Lw uwagi

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

To jest właściwość typu Tekst.

Wyświetlanie 50 stron przy użyciu tej właściwości.
4
Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.  +
706 452 (409Da-333 ZASTAL 333/1976) Brno-Dolní ex Vitana Prostějov 15-10-10  +
Jasnoniebieskie z czerwonymi pasami  +
Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal  +
Stan na 3.07.2014r.  +
Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w grudniu 2018r.  +
Prawdopodobnie błędny numer.  +
Malowanie czerwono-szare z żółtym pasem.  +
Wrak na części zamienne  +
Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93  +
Podawana data produkcji 1982 jest błędna,  +
Na czele widnieje imię "Tomek"  +
Malowanie pomarańczowo-zielono-czerwono-czarne z żółtymi elementami.  +
Malowanie różowo-pomarańczowe.  +
Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97  +
Malowanie niebieskie.  +
Granatowo-czarne malowanie.  +
Malowanie pomarańczowo-granatowe z zielonymi i żółtymi elementami.  +
Malowanie żółte z niebieskim paskiem.  +
Malowanie szare z czerwonymi elementami.  +
Malowanie niebiesko-pomarańczowe.  +
Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997  +
Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko. Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.  +
Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem.  +
Malowanie niebiesko-czerwone.  +
malowanie pomarańczowo-żółte  +
Malowanie zielono-biało-szare.  +
Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny.  +
malowanie pomarańczowo-żółte  +
Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne  +
8
Prototyp  +
A
Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).  +
Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).  +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.  +
Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.  +
Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.  +
Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.  +
Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.  +
Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione.  +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.  +
W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.  +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.  +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.  +
Charakterystyczne żółto-czerwone barwy.  +
Charakterystyczne biało-zielone malowanie.  +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.  +
Charakterystyczne biało-niebieskie barwy.  +
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.  +
Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.  +
Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL.  +