Atrybut:Lw uwagi
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
To jest właściwość typu Tekst.
4
Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal +
Malowanie niebiesko-pomarańczowe. +
Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.
Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r. +
Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem. +
Malowanie niebiesko-czerwone. +
malowanie pomarańczowo-żółte +
Malowanie zielono-biało-szare. +
Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny. +
Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne +
8
A
Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). +
Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014. +
Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku. +
Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014. +
Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym. +
Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14. +
Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione. +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. +
W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą. +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany. +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. +
Charakterystyczne żółto-czerwone barwy. +
Charakterystyczne biało-zielone malowanie. +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014. +
Charakterystyczne biało-niebieskie barwy. +
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla. +
Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304. +
Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL. +