Atrybut:Lw uwagi

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

To jest właściwość typu Tekst.

Wyświetlanie 250 stron przy użyciu tej właściwości.
1
Prototyp  +
2
https://sigman.kolej.org.pl/foto/sm03-237b.jpg  +
Lokomotywa oznaczona jako SM-03-154  +
Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r.  +
Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika.  +
W cukrowni numer zakładowy 2  +
Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm  +
Zakład w Piekarach Śl  +
W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8  +
W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9  +
Wersja M3  +
Przekuta na 750mm.  +
Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm  +
Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75  +
W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570)  +
Numer zakładowy CK2  +
W hucie "Baildon" numer zakładowy 10  +
Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek  +
Hamulec powietrzny  +
Kolor niebieski  +
Wersja M1  +
4
Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D.  +
Malowanie niebiesko-biało-pomarańczowe.  +
W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy  +
Malowanie jasnozielone z białym pasem, czarną ostoją i pomarańczowymi czołownicami.  +
Kolor żółty z niebieskim pasem.  +
Malowanie niebieskie z żółtymi pasami.  +
Niebieskie malowanie nadwozia.  +
Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne.  +
Malowanie czarno-żółte.  +
Malowanie pomarańczowe.  +
Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach. Posiada górny reflektor.  +
Malowanie szaro-pomarańczowo-piaskowe.  +
Malowanie ciemnoniebieskie z czerwonym pasem.  +
Malowanie czarno-białe.  +
Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6  +
Podawany rok produkcji 1969 jest prawdopodobnie błędny.  +
Lokomotywa ma srebrno-czerwone malowanie.  +
niebieskie malowanie  +
Nazwa własna "TOLA", kolor niebieski  +
Naprawa główna: Lok-Tor 4.02.2017r.  +
Kolor niebieski  +
Posiada sprzęg automatyczny i niebieskie malowanie.  +
Źródło informacji: fotoblog.  +
Posiada sprzęgi automatyczne i niebieskie malowanie.  +
Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny. Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa  +
Malowanie srebrno-czerwone. Nosi imię Oleńka.  +
Kolor zielony.  +
Malowanie niebieskie z biało-czerwonym pasem. Naprawa P5 7.03.2018.  +
Malowanie niebieskie.  +
Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.  +
706 452 (409Da-333 ZASTAL 333/1976) Brno-Dolní ex Vitana Prostějov 15-10-10  +
Jasnoniebieskie z czerwonymi pasami  +
Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal  +
Stan na 3.07.2014r.  +
Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w grudniu 2018r.  +
Prawdopodobnie błędny numer.  +
Malowanie czerwono-szare z żółtym pasem.  +
Wrak na części zamienne  +
Oznaczenie wojskowe WP 06-400-93  +
Podawana data produkcji 1982 jest błędna,  +
Na czele widnieje imię "Tomek"  +
Malowanie pomarańczowo-zielono-czerwono-czarne z żółtymi elementami.  +
Malowanie różowo-pomarańczowe.  +
Oznaczenie wojskowe WP 06-400-97  +
Malowanie niebieskie.  +
Granatowo-czarne malowanie.  +
Malowanie pomarańczowo-granatowe z zielonymi i żółtymi elementami.  +
Malowanie żółte z niebieskim paskiem.  +
Malowanie szare z czerwonymi elementami.  +
Malowanie niebiesko-pomarańczowe.  +
Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997  +
Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko. Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.  +
Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem.  +
Malowanie niebiesko-czerwone.  +
malowanie pomarańczowo-żółte  +
Malowanie zielono-biało-szare.  +
Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny.  +
malowanie pomarańczowo-żółte  +
Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne  +
8
Prototyp  +
A
Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).  +
Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).  +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.  +
Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku.  +
Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014.  +
Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.  +
Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.  +
Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione.  +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.  +
W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.  +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.  +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.  +
Charakterystyczne żółto-czerwone barwy.  +
Charakterystyczne biało-zielone malowanie.  +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014.  +
Charakterystyczne biało-niebieskie barwy.  +
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.  +
Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304.  +
Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL.  +
B
sprowadzony z PKW Chorzów  +
sprowadzony z PKW Chorzów  +
Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego.  +
D
04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż)  +
E
Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12.  +
G
Kolor szary.  +
Kolor szary.  +
W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.  +
*W cegielni kolor granatowy. *Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.   +
Kolor brązowy.  +
Kolor szary; w 2002 roku była sprawna  +
Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku  +
Lokomotywa ma żółtą malaturę.  +
Kolor czarny z żółtym podwoziem.  +
Pozostała tylko górna część kabiny u byłego maszynisty z cegielni  +
Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy.  +
Kolor zielono-pomarańczowy  +
Lokomotywa przeznaczona na sprzedaż, podwozie z budką bez silnika  +
Lokomotywa ma żółtą malaturę.  +
Charakterystycznie wystający silnik z własną osią.  +
K
Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego  +
L
Nazwa własna "Ecaterina"; kolor żółty, obecnie niebieski  +
Nazwa własna "Cristina"; kolor żółty,  +
Sprzedana do Francji  +
Kolor niebieski  +
Barwa pomarańczowa  +
Kolor niebieski  +
Od 2017 imię "Rubinek"  +
Kolor czerwony  +
*Sprowadzona z Polski w sierpniu 1995 *Na tabliczce znamionowej rok produkcji 1979 *Kolor niebieski   +
Kolor niebieski  +
* Sprowadzona z Polski w lipcu 1993 * Kolor niebieski   +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski  +
Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe)  +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski  +
Kolor czerwony  +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Inteterlok *Na budce jedynie oznaczenie "Lyd2"   +
*Kolor zielony, niegdyś niebieski *W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 6   +
*Numer zakładowy 1 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 2 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 3 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 4 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 5 *Kolor czerwony   +
*Numer zakładowy 6 *Kolor czerwony   +
Kolor czerwony  +
* Numer zakładowy 6 * Kolor czerwony   +
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 7 * Kolor czerwony   +
* Numer zakładowy 8 * Kolor czerwony   +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5  +
Kolor czerwony  +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.  +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.  +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.  +
* Sprowadzona z Polski w sierpniu 1993 * Kolor niebieski, dawniej czerwony   +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski  +
*Kolor zielony *Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34   +
Kolor bordowy z kremowym pasem  +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok. * Według informacji z 2018 roku, sprawna.   +
Kolor czerwony  +
Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.  +
Kolor brązowy  +
Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok. Dawniej kolor niebieski. Według http://www.internationalsteam.co.uk/trains/stkitts01.htm, odstawiona bez silnika.  +
Kolor niebieski  +
Kolor niebieski  +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 11  +
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 10 * Kolor czerwony   +
Kolor niebieski  +
* Kolor zielony * Od roku 1998 lokomotywa nosi imię Hercules * 26.01.2020 lokomotywa została przewieziona na złom przez nowego właściciela, który odkupił ją od Great Whipsnade Railway. Stała w Zoo 5 lat od momentu zakupu przez nowego właściciela, który następnie przewiózł ją do siebie. Wobec braku chętnych na zakup już zdezelowanej lokomotywy zezłomowana.   +
Kolor czerwony  +
Kolor zielony  +
Kolor czerwony  +
Kolor czerwony  +
Numer na podstawie listy fabrycznej FAUR. Lokomotywa została wysłana z zakładów w Bukareszcie 14.08.82  +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7  +
Czarna  +
Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372  +
Kolor bordowy z żółtym paskiem.  +
Kolor niebieski  +
Kolor niebieski  +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-297  +
Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357  +
Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na Kolej Grójecką dopiero w 1971 r.  +
Przekazana do cukrowni Targu Mures  +
Początkowo czerwona, obecnie czarna.  +
W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG.  +
Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie  +
W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.  +
Niebieska z białym pasem  +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie  +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie  +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie  +
Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami  +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-283  +
Pomalowana na zielono z białym pasem  +
Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku  +
ex. Lxd2-302  +
Kolor zielony  +
Na dole niebieska, na górze niebieskoszara z białym pasem rozdzielającym  +
Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła  +
Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem.  +
Zielona z białym paskiem  +
Kolor żółty z białym paskiem z płytkim "V".  +
Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA )  +
Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA )  +
Na dole niebieska, na górze szaroniebieska, z białym pasem rozdzielającym  +
Kolor niebieski  +
Bordowa  +
Oznaczenie niepewne  +
Kolor niebieski (od 08.2006)  +
Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007)  +
Cała czarna, bez pasków  +
*2012r. Lokomotywa przywieziona do Rud z Huty Pokój w Rudzie Śląskiej </br> *2021r. Naprawa główna silnika oraz elementów sterowania. </br> *2021r. Wymiana zderzaka przemysłowego na 2 prostokątne z lok. Lxd2-354 </br> *09.07.2023r. Lokomotywa doznała usterki przekładni podczas prowadzenia ostatniego tego dnia pociągu do Stanicy. Oczekuje naprawy głównej i wymiany przekładni, prace przygotowawcze w trakcie.   +
Bordowa z żółtym pasem  +
* Lokomotywa została zabrana z Karbia do Rud 17.10.2002. * Dnia 9 czerwca 1992 około godziny 8.40 na szlaku Maciejów Śląski - Gliwice Wąskotorowe doszło do wykolejenia tej lokomotywy. Przyczyną zdarzenia była kradzież elementu rozjazdu'"`UNIQ--ref-00000001-QINU`"'   +
Bordowa z szerokim białym pasem u podstawy pudła  +
W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania  +
Montaż webasto sterowanego z kabiny maszynisty.  +
Niebieskie malowanie, reflektory halogenowe.  +
Błedny nr fabr. 20853  +
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.zamontowano dolne reflektory Led.  +
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.  +
Bordowa z białym paskiem  +
Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne.  +
Lokomotywa została przebudowana na rozstaw 750mm.  +
Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977  +
Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977  +
Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977. Huta Kościuszko nr 10  +
18.01.1974 wysłana do CS Resita  +
08.09.1976 wyeksportowana do CSRR  +
Huta Szczecin nr 7  +
Huta Szczecin nr 8  +
Huta Kościuszko nr 11 Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011  +
Huta Kościuszko nr 12  +
Huta Kościuszko nr 13  +
Huta Szczecin nr 11?  +
Malowanie SKPL: barwy niebieskie  +
Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy)  +
Huta Stalowa Wola nr 9  +
Huta Kościuszko nr 14  +
Odiskiernik siatkowy na kominie, duże przemysłowe bufory  +
Malowanie zielone.  +
Malowanie niebieskie.  +
Przybycie z "Zastalu" 05.11.1969  +