Atrybut:Lw uwagi
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
To jest właściwość typu Tekst.
1
2
https://sigman.kolej.org.pl/foto/sm03-237b.jpg +
Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r. +
Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. +
W cukrowni numer zakładowy 2 +
Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm +
Zakład w Piekarach Śl +
W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 +
W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 +
Wersja M3 +
Przekuta na 750mm. +
Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm +
Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 +
W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) +
Numer zakładowy CK2 +
W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 +
Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek +
Hamulec powietrzny +
Kolor niebieski +
Wersja M1 +
4
Prototypowy egzemplarz będący pierwszą lokomotywą tej serii. Z powodu wad fabrycznych i niestabilnej jazdy przy wyższych prędkościach, PKP zrezygnowały z zakupu kolejnych egzemplarzy. Jest to jednocześnie jedyny egzemplarz typu 401D. +
W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy +
Malowanie jasnozielone z białym pasem, czarną ostoją i pomarańczowymi czołownicami. +
Kolor żółty z niebieskim pasem. +
Malowanie niebieskie z żółtymi pasami. +
Niebieskie malowanie nadwozia. +
Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne. +
Malowanie czarno-żółte. +
Malowanie pomarańczowe. +
Po naprawie w ZENLS zyskała ponownie zielone malowanie. Wcześniej przez pewien czas jeździła w niebieskich barwach.
Posiada górny reflektor. +
Malowanie szaro-pomarańczowo-piaskowe. +
Malowanie ciemnoniebieskie z czerwonym pasem. +
Podawany rok produkcji 1971 jest prawdopodobnie błędny.
Lokomotywa została wystawiona na sprzedaż: https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-lokomotywe-409da-sprawna-serwisowana-CID5-IDp7HKL.html#bd25c67faa +
Przegląd w P.P.H.U. Tabor Jaroszowiec Olkuski (04.02.2023), posiada błędne tabliczki zakładów Mystal +
Malowanie niebiesko-pomarańczowe. +
Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.
Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r. +
Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem. +
Malowanie niebiesko-czerwone. +
malowanie pomarańczowo-żółte +
Malowanie zielono-biało-szare. +
Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny. +
Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne +
8
A
Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). +
Prototyp - nieco różni się od egzemplarzy seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014. +
Przekuty w 2004 roku na 750 mm. Wykorzystano wózki od zezłomowanego w 1997 roku w Ełku wagonu 227. Pozyskane wózki 1000mm zostały zakupione przez TKKW i zamontowane w MBxd2-225 sprowadzonym z Ełku. +
Przeszedł przebudowę na przełomie lat 2013/2014. +
Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym. +
Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14. +
Brak wielu części - wyjęte lub ukradzione. +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. +
W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą. +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany. +
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. +
Charakterystyczne żółto-czerwone barwy. +
Charakterystyczne biało-zielone malowanie. +
Przebudowa na przełomie lat 2013/2014. +
Charakterystyczne biało-niebieskie barwy. +
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla. +
Sprowadzony z Opalenicy na części. Dawca wózków dla MBxd2-304. +
Błędnie oznaczony jako 226. Charakterystyczne barwy po SKPL. +
B
Pług Wąskotorowy służący do odśnieżania szlaków zimą, posiada płaty boczne oraz pług czołowy po obu stronach wagonu. Regulacja odśnieżania odbywa się poprzez pokrętła znajdujące się w wagonie i powietrznie dla pługu czołowego. +
D
04.07.2020 pierwsza jazda po remoncie na silniku DEUTZ F1L 712 (typ silnika, który szedł na pierwszy fabryczny montaż) +
E
Oznaczenie namalowane na lokomotywie jest fikcyjne, oznaczenie zakładowe w ZGH "Orzeł Biały" wyglądało odmiennie. Dokładna nazwa producenta to "VEB Lokomotivbau-Elektrotechnische Werke "Hans Beimler" Hennigsdorf ". Lokomotywa pracowała w Hucie im. Ludwika Waryńskiego w Piekarach Śląskich, która była częścią kombinatu Zakładów Górniczo Hutniczych "Orzeł Biały". W literaturze spotyka się także oznaczanie typu LEW EL12 jako Bo12. +
G
Kolor szary. +
Kolor brązowy. +
Kolor szary; w 2002 roku była sprawna +
Kolor czerwony(?), czynna w 2002 roku +
Pod koniec lat 90. istniały niektóre elementy. +
Lokomotywa ma żółtą malaturę. +
Charakterystycznie wystający silnik z własną osią. +
K
Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego +
L
Nazwa własna "Ecaterina"; kolor żółty, obecnie niebieski +
Nazwa własna "Cristina"; kolor żółty, +
Sprzedana do Francji +
Kolor niebieski +
Barwa pomarańczowa +
Kolor niebieski +
Od 2017 imię "Rubinek" +
Kolor czerwony +
*Sprowadzona z Polski w sierpniu 1995
*Na tabliczce znamionowej rok produkcji 1979
*Kolor niebieski
+
Kolor niebieski +
* Sprowadzona z Polski w lipcu 1993
* Kolor niebieski
+
Kolor czerwony +
Kolor niebieski +
Kolor czerwony (wąski biały pas, poziomy na ścianie przedniej, czołownice czerwono-białe, przynajmniej od 2014 czarno-białe) +
Kolor czerwony +
Kolor niebieski +
Kolor czerwony +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Inteterlok
*Na budce jedynie oznaczenie "Lyd2"
+
*Kolor zielony, niegdyś niebieski
*W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 6
+
*Numer zakładowy 1
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 2
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 3
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 4
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 5
*Kolor czerwony
+
*Numer zakładowy 6
*Kolor czerwony
+
Kolor czerwony +
* Numer zakładowy 6
* Kolor czerwony
+
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 7
* Kolor czerwony
+
* Numer zakładowy 8
* Kolor czerwony
+
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 5 +
Kolor czerwony +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. +
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. +
* Sprowadzona z Polski w sierpniu 1993
* Kolor niebieski, dawniej czerwony
+
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
Kolor niebieski +
*Kolor zielony
*Na kabinie maszynisty naniesiono imię "Oshgar" oraz numer 34
+
Kolor bordowy z kremowym pasem +
* Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok.
* Według informacji z 2018 roku, sprawna.
+
Kolor czerwony +
Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte. +
Kolor brązowy +
Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok.
Dawniej kolor niebieski. Według http://www.internationalsteam.co.uk/trains/stkitts01.htm, odstawiona bez silnika. +
Kolor niebieski +
Kolor niebieski +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 11 +
* W Hucie Gliwice nr zakładowy 10
* Kolor czerwony
+
Kolor niebieski +
* Kolor zielony
* Od roku 1998 lokomotywa nosi imię Hercules
* 26.01.2020 lokomotywa została przewieziona na złom przez nowego właściciela, który odkupił ją od Great Whipsnade Railway. Stała w Zoo 5 lat od momentu zakupu przez nowego właściciela, który następnie przewiózł ją do siebie. Wobec braku chętnych na zakup już zdezelowanej lokomotywy zezłomowana.
+
Kolor czerwony +
Kolor zielony +
Kolor czerwony +
Kolor czerwony +
Numer na podstawie listy fabrycznej FAUR. Lokomotywa została wysłana z zakładów w Bukareszcie 14.08.82 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 7 +
Czarna +
Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 +
Kolor bordowy z żółtym paskiem. +
Kolor niebieski +
Kolor niebieski +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-297 +
Przebudowana na rotacyjne urządzenie do oczyszczania toru w roku 1987 z lokomotywy Lxd2-357 +
Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na Kolej Grójecką dopiero w 1971 r. +
Przekazana do cukrowni Targu Mures +
Początkowo czerwona, obecnie czarna. +
W 2014 roku lokomotywę poddano pełnej modernizacji w TecSol GmbH w Austrii. Zmieniono rozstaw z 760 mm na 1000 mm; wymieniono silnik na Caterpillar C18 490kW; wydłużono i poszerzono ostoję; zbudowano pomosty na czołach; wymieniono całą instalację elektryczną oraz wyposażono lokomotywę w sterowanie radiowe; zabudowano elektromagnetyczne hamulce szynowe. Pojazd przedsiębiorstwa Furrer+Frey AG. +
Ocalona tabliczka fabryczna jest z zbiorach Stacji Muzeum w Sochaczewie +
W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego. +
Niebieska z białym pasem +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie +
Lokomotywa miała podwójne oznaczenie +
Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami +
Błędnie oznaczona jako Lxd2-283 +
Pomalowana na zielono z białym pasem +
Po zezłomowaniu czoło wykorzystano jako element dekoracyjny budynku +
ex. Lxd2-302 +
Kolor zielony +
Na dole niebieska, na górze niebieskoszara z białym pasem rozdzielającym +
Obecnie bordowa z dwoma kremowymi paskami na dole pudła +
Poprzednio niebieska, obecnie czarna z niebieskim pasem. +
Zielona z białym paskiem +
Kolor żółty z białym paskiem z płytkim "V". +
Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ) +
Po zakończeniu eksploatacji w Borsodnádasdi Lemezgyár (BNL) sprzedana w 1994 na Słowację na następnie do Afryki (prawdopodobnie RPA ) +
Na dole niebieska, na górze szaroniebieska, z białym pasem rozdzielającym +
Kolor niebieski +
Bordowa +
Oznaczenie niepewne +
Kolor niebieski (od 08.2006) +
Silnik przełożony ze skasowanej Lxd2-356. Niebieska (od 04.2007) +
Cała czarna, bez pasków +
*2012r. Lokomotywa przywieziona do Rud z Huty Pokój w Rudzie Śląskiej </br>
*2021r. Naprawa główna silnika oraz elementów sterowania. </br>
*2021r. Wymiana zderzaka przemysłowego na 2 prostokątne z lok. Lxd2-354 </br>
*09.07.2023r. Lokomotywa doznała usterki przekładni podczas prowadzenia ostatniego tego dnia pociągu do Stanicy. Oczekuje naprawy głównej i wymiany przekładni, prace przygotowawcze w trakcie.
+
Bordowa z żółtym pasem +
* Lokomotywa została zabrana z Karbia do Rud 17.10.2002.
* Dnia 9 czerwca 1992 około godziny 8.40 na szlaku Maciejów Śląski - Gliwice Wąskotorowe doszło do wykolejenia tej lokomotywy. Przyczyną zdarzenia była kradzież elementu rozjazdu'"`UNIQ--ref-00000001-QINU`"'
+
Bordowa z szerokim białym pasem u podstawy pudła +
W 2019 roku wymieniono silnik Maybach na silnik Wola Henschel bez turbodoładowania +
Montaż webasto sterowanego z kabiny maszynisty. +
Niebieskie malowanie, reflektory halogenowe. +
Błedny nr fabr. 20853 +
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.zamontowano dolne reflektory Led. +
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. +
Bordowa z białym paskiem +
Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne. +
Lokomotywa została przebudowana na rozstaw 750mm. +
Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977 +
Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977 +
Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977.
Huta Kościuszko nr 10 +
18.01.1974 wysłana do CS Resita +
08.09.1976 wyeksportowana do CSRR +
Huta Szczecin nr 7 +
Huta Szczecin nr 8 +
Huta Kościuszko nr 11
Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011 +
Huta Kościuszko nr 12 +
Huta Kościuszko nr 13 +
Huta Szczecin nr 11? +
Malowanie SKPL: barwy niebieskie +
Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy) +
Huta Stalowa Wola nr 9 +
Huta Kościuszko nr 14 +
Odiskiernik siatkowy na kominie, duże przemysłowe bufory +
typ 2Ls150, Vmax=45 km/h +
EVN: 98 51 8710 042-7
Malowanie żółte. +
Malowanie zielone, wcześniej żółte. Lokomotywa posiada silnik 14H6 o mocy 180 KM. +
Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal +
Malowanie niebieskie. +
Malowanie oliwkowe. +
Typ 2Ls150, prędkość maksymalna: 45 km/h. +
Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych. +
Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w marcu 2019. +
Lokomotywa przez pewien czas posiadała trzeci, górny reflektor. +
NG 2016.11.10 KSK Wrocław +
Egzemplarz prototypowy, różniący się wygładem i zastosowaniami techniczmymi od późniejszych wersji. Pierwotnie lokomotywa posiadała silnik Wola V Roka - 300. +
Egzemplarz wysłany na eksport do Chin. +
Malowanie czarne z czerwonym pasem. +
Malowanie niebieskie. +
Malowanie czerwone z białymi elementami i pasami. +
Malowanie zielone z pomarańczowym pasem. +
Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie. +
Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm +
Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem.
Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł. +
-Zmodyfikowany został pulpit: dodano lamki sygnalizujące ustawienie świateł kierunkowych, nowy przycisk do rozruchu lokomotywy, przycisk na Klakson.
-Klakson elektryczny. +
Lokomotywa ma niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Silnik lokomotywy jest niesprawny od około 7 lat. +
Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm +
Kolor żółto-czarny. +
Po kasacji podwozie lokomotywy służyło do celów gospodarczych w lokomotywownie Kraków Płaszów. http://jareks.zonk.pl/pekape/htmls/sm15.htm +
M
Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie. +
P
Lokomotywa z terminem rewizji do października 2023, ostatnie kursy wykonała 24.09.2023, obecnie oczekuje naprawy głównej kotła. +
Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej. +
Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych. +
Jest to parowóz z tzw. pierwszego wykonania +
T
Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR +
Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy. +
V
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 3 +
Numer zakładowy 4 +
W
Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45. +
Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną. +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 1
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 5
+
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 5 +
Numer zakładowy 10 +
Numer zakładowy 11 (informacja niepewna) +
Numer zakładowy 1 +
W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 3 +
W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 4 +
W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny. +
Numer zakładowy 1 +
W KWK "Janina" nr zakładowy 10 +
Numer zakładowy 7 +
Numer zakładowy 6 +
Numer zakładowy 1 +
W Hucie Bobrek nr zakładowy 3 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 2
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 4
+
*W Hucie Pokój nr zakładowy 3
*W Hucie Kościuszko nr zakładowy 9
*W ZGH "Orzeł Biały" nr zakładowy 9
+
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 3 +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 1 +
Prawdopodobnie numer zakładowy 12 +
Numer zakładowy 8 +
Numer zakładowy 3 +
Numer zakładowy 2 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3 +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 4
*W latach 1987 - 1994 (podczas pracy na terenie KWK "Rokitnica") lokomotywa była własnością Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)
+
W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2 +
Prawdopodobnie nr zakładowy 1 +
W Cukrowni Brześć Kujawski numer zakładowy 1 +
W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3 +
Numer zakładowy 4 +
Numer zakładowy 5 +
W KWK "Janina" nr zakładowy 9 +
W KWK "Janina" nr zakładowy 8 +
Numer zakładowy 4 +
Lokomotywa ma oliwkową malaturę. +
Numer zakładowy 6 +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 2 +
W Hucie Gliwice nr zakładowy 3 +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 3 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11 +
W Cukrowni Dobre nr zakładowy 6 +
Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi. +
Numer zakładowy 2 +
W Cukrowni Brześć Kujawski nr zakładowy 2 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 8 +
*W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 3
*W Cukrowni Tuczno nr zakładowy 6
+
Numer zakładowy 7 +
Malowanie oliwkowe z czerwonymi czołownicami (od 2017) +
Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 10 +
Malowanie zielone z pomarańczowymi czołownicami, pasami i "V" na ścianach czołowych +
Czerwone czołownice. Poprzednio imię "Jaś" i czołownice w żółto-białe pasy. Czołownica od strony przedziału silnikowego z wystającym dodatkowym balastem w dolnej części. +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 9 +
Lokomotywa została ustawiona na pomniku w Trzebnicy w marcu 2015. +
Numer zakładowy 9 +
Nr zakładowy 11 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 5
*W Hucie Florian nr zakładowy 2
*W Hucie Zygmunt nr zakładowy 3
+
Nr zakładowy 8 +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie numer zakładowy 2 (prawdopodobnie) +
Numer zakładowy 10 +
Numer zakładowy 4 +
W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 2 +
Numer zakładowy 6 +
Numer zakładowy 7 +
Numer zakładowy 8 +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 4 +
W Hucie Cynku Miasteczko Śląskie nr zakładowy 5 +
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 4 +
*W Hucie Pokój nr zakładowy 10
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 15
*W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 1
+
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 16
*W latach 1983-1990 lokomotywa należała do Przedsiębiorstwa Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem w Zabrzu (PTKiGK Zabrze)
*W latach 2005-2020 lokomotywa pracowała w KWK Kazimierz - Juliusz gdzie była oznaczona numerem zakładowym 6, oraz imieniem własnym "Ziuta". Była tu zinwentaryzowana pod typem i numerem fabrycznym WLs150-7221, należącym do zezłomowanej lokomotywy typu Wls150, która pracowała w tej kopalni pod takim samym numerem zakładowym w latach 1966-2005.
+
*W Hucie Pokój nr zakładowy 6
*W Cementowni Groszowice nr zakładowy 8
*W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 4
*W Tabor Dębica podczas remontu przywrócono fabryczną numerację pozostawiając nazwę „Laleczka” która otrzymała w KWK Kazimierz-Juliusz
+
*W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 4
+
*W Hucie Pokój nr zakładowy 7
*W cementowni Groszowiwce nr zakładowy 6
*W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 6
+
Numer silnika 3180. Rok produkcji lub numer seryjny wydaje się błędny. Zainstalowany hamulec pneumatyczny +
Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
Rura wydechowa przechodząca przez grzejnik w kabinie +
Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697. +
Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż. +
Numer zakładowy 3 +
Możliwa pomyłka z 1378 +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5 +
Oznaczenie zakładowe "Ls1" +
Numer zakładowy 4 +
Podczas służby w cegielni nosiła żółtą malaturę. +
Nietypowe malowanie: zielona budka maszynisty, czarno pomarańczowe podwozie, boki obudowy silnika żółte, a góra zielona. +
Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny. +
Jedynym źródłem wspominającym tę lokomotywę jest artykuł o kolejach parkowych opublikowany w "Świecie Kolei" nr 8/2000. Wg. artykułu znajdowała się na terenie kolei w momencie jego pisania, czyli w roku 2000. Rok produkcji 1965 nie pasuje do numeru z zakresu nadawanego w 1968. +
Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730 +
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami i detalami, dwa reflektory nad okapotowaniem silnika.
*Numer silnika 8213.
+
W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska. +
*Kolor zielony z czerwonymi czołownicami, duży reflektor szperacz nad okapotowaniem silnika.
*Numer silnika 12179.
+
Silnik spalinowy remontowany w 2010r. Wystawiona na sprzedaż w 2011 w związku likwidacją zakładu. Sprawna w sierpniu 2011. +
Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska +
Do ok. 2007 r. pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i czerwonym paskiem, od ok. 2007 r. na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem +
Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/>
-Kolor szary zamiast zielonego, <br/>
-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/>
-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/>
-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/>
Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę. +
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 2, w 1999 r. pomalowana na czerwono-żółto, numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 171-730, silnik z 1972 roku "Made in Poland" (dane z silnika) +
Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne +
Numer zakładowy 3 +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii. +
Wersja eksportowa do Hiszpanii. +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii. +
Wersja eksportowa dla Hiszpanii. +
Numer zakładowy 3, zmodernizowana w ZNTSiS Brzesko w 1994r. do standardu WLs50M2-001 +
Numer zakładowy 1. +
Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog. +
Pudło na złomie +
Numer zakładowy 11. Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Pozostała tylko kabina w dawnej lokomotywowni k. stacji Tuplice +
Numer zakładowy 9 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Numer zakładowy 5. +
W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno" +
Napęd łańcuchowy. +
Numer zakładowy 1 +
W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. +
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 3 +
Stylizowana na parowóz +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 2 +
Numer zakładowy 1 +
Numer zakładowy 4 +
Numer zakładowy 3 +
Numer zakładowy 3. +
Inne źródło podaje Kopalnia Węgla Kamiennego "Gliwice" +
Niewykluczone, że lokomotywa została zezłomowana. +
Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.). +
Cegielnia "Ostrów" k. Piotrkowa Trybunalskiego +
Cegielnie Obra i Rostarzewo posiadały jedną, wspólną kolej wąskotorową. +
Numer zakładowy 3. Na lokomotywie dwie tabliczki znamionowe. Druga z numerem 1860/1966 +
Cegielnia "Budy" k. Ostrzeszowa +
Istniała w 2003 r. +
Numer zakładowy 4 Huty "Jedność". Przebudowana do standardu WLs50M. +
WLs50 1976/68 +
https://www.kolejpiaskowa.pl/details.php?image_id=1537 lokomotywa stacjonuje na Szybie "Giszowiec" Oznaczenie na budce "1981" +
Numer zakładowy 7 +
Numer zakładowy 1 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Kolor niebieski, posiada tabliczki od lokomotywy 586, w 2001 roku była czynna, oznaczona jako "586" +
Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044. +
Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm. +
Numer zakładowy 5. Lokomotywa była szara z czerwonym podwoziem. +
Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło. +
Błędna albo data budowy, albo numer fabryczny. Powinien być rok produkcji 1970. +
Numer zakładowy 5. Zmodernizowana do standardu WLs50M1-016 +
Ruch "Michał" +
Numer zakładowy 2 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1. Kolor czerwony. +
Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159) +
Na zewnątrz tabliczka z nr 2230/1973, wewnątrz tabliczka z nr 1658. +
Numer zakładowy 5 Huty Miedzi "Głogów I". Zmodernizowana do standardu WLs50M1 +
Numer zakładowy 2 +
Przybycie 20.08.1973r. Złomowanie 23.09.1983r. +
Lokomotywa nosi czerwoną malaturę. +